Chamy” i „Żydy”, czyli rzecz o polskości. Dla bokuna i tzwa oraz

Data: 2011-06-26 14:21:29
Autor: obserwator
Chamy” i „Żydy”, czyli rzecz o polskości. Dla bokuna i tzwa oraz
Dlatego m.in. PiS jest partią "anty-systemową", a Polska jest nadal państwem
"Chamów i Żydów".

Data: 2011-06-26 17:21:03
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 16:21,  obserwator pisze:
Dlatego m.in. PiS jest partią "anty-systemową", a Polska jest nadal państwem
"Chamów i Żydów".

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie wprowadzaj tutaj swoich ksenofobicznych watkow rodem z GWna.

Data: 2011-06-26 15:37:21
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> "Chamów i Żydów".
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie wprowadzaj tutaj swoich ksenofobicznych watkow rodem z GWna.

autorka tekstu jest osoba ktora dzialala w Solidarnosci, wykladowca na jednej
z polskich uczeli i przeciwniczka GW.

A ty pelnisz tu role tzw. dobrego policjanta i pozytecznego idioty ktorego
zadaniem jest stwarzanie pozorow dyskusji miedzy przeciwnikami politycznymi,
rozrabiasz, bo uwazasz ze inni sa na twoim poziomie i tego nie zauwazaja.

Podobnie postepujesz na sasiedniej grupie, gdzie konfliktujesz pewne osoby
obrzucajac je inwektywami.  --

Data: 2011-06-26 17:50:48
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 17:37,  obserwator pisze:
> [...]
> Nie wprowadzaj tutaj swoich ksenofobicznych watkow rodem z GWna.
autorka tekstu jest osoba ktora dzialala w Solidarnosci, wykladowca na jednej

Istotne jest skad kto nadaje, a ty nadajesz z GWna. Wiec nawet najlepsze
teksty moga byc zmanipulowane.

Data: 2011-06-26 16:01:01
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> z polskich uczeli i przeciwniczka GW.

Istotne jest skad kto nadaje, a ty nadajesz z GWna. Wiec nawet najlepsze

istotne jest kto co pisze i z jakich zrodel korzysta oraz jak sie zachowuje na
grupie. Ty najpierew komusc ublizasz, a pozniej z tym kims jestes za pan brat
i zmieniasz zdanie jak ci w danym momencie adekwatnie pasuje do koncepcji
ktora masz zadanie lansowac w sieci. --

Data: 2011-06-26 18:12:20
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 18:01,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Ja nie ublizam, ja wskazuje skad nadajesz, a to czyni ciebie calkowicie
niewiarygodnym w moich oczach.

Data: 2011-06-26 16:29:19
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ja nie ublizam, ja wskazuje skad nadajesz, a to czyni ciebie calkowicie
niewiarygodnym w moich oczach.

mnie twoje oczy nic nie interesuja, bo sa falszywe.

Data: 2011-06-26 18:34:01
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 18:29,  obserwator pisze:
[...]

Powtorze znany kawal :

Jankesi za czasow zimnej wojny wyslali swietnie wyszkolonego szpiega do
CCCP, aby dotarl do kremla wykrasc najtajniejsze tajemnice.

Noca wyladowal na spadochronie w pewnej wiosce t.zw glubince.

Przenocowal bezpiecznie w stodole, a nazajutrz budzi go babuszka i mowi
priwiet gospodin szpion. Agent zdziwiony pyta sie : a kak wy mienia
uznali ? Babuszka na to : wy niegr :)

Data: 2011-06-26 16:41:29
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Przenocowal bezpiecznie w stodole, a nazajutrz budzi go babuszka i mowi
priwiet gospodin szpion. Agent zdziwiony pyta sie : a kak wy mienia

 to kawal ale o tobie, tyle ze ty podobno jestes z Ukrainy, a oni niecierpia
Polakow, bo ich mnostwo wymordowali.

Data: 2011-06-26 19:23:48
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 18:41,  obserwator pisze:
 to kawal ale o tobie, tyle ze ty podobno jestes z Ukrainy, a oni niecierpia
Polakow, bo ich mnostwo wymordowali.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Znam jednego gostka z Nachujowic na Ukrainie, on rzeczywiscie nienawidzi
Polakow, ale to zyd. Uwielbia GWno.

Data: 2011-06-27 03:54:49
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iu7mov$ho9$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ja nie ublizam, ja wskazuje skad nadajesz, a to czyni ciebie calkowicie
niewiarygodnym w moich oczach.
mnie twoje oczy nic nie interesuja, bo sa falszywe.

Ale te oczy mogą kłamać.

--
stevep

Chamy” i „Żydy”, czyli rzecz o polskości. Dla bokuna i tzwa oraz