Chamy znów się burzą!

Data: 2015-03-15 22:56:34
Autor: MarkWoydak
Chamy znów się burzą!
Tym razem wspiera ich "prezydent" Kukiz.;-))))

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,17573061,Rolnicy_zapowiadaja_na_18_kwietnia_manifestacje_w.html?lokale=local#BoxNewsLink

"Gościem specjalnym imprezy był kandydat na prezydenta RP, muzyk Paweł
Kukiz. - Największa siła tkwi w chłopach, tkwi na wsi - podkreślał Kukiz,
który na kongresie wypowiedział się także m.in. na temat PSL oraz Rosji i
Ukrainy."

"Państwo nie macie nawet pojęcia, jak ja się cieszę jako mieszkaniec wsi,
jak ja się cieszę, że powstaje coś, co będzie kontrą, która zmiecie
znienawidzony, przynajmniej przeze mnie, PSL - powiedział Kukiz, wywołując
oklaski."

"Co to za wychodzenie przed szereg w tej chwili i krzyki na Putina? Co to
jest?"

"Pomogę rannemu Rosjaninowi, bo jestem chrześcijaninem. Najnormalniej w
świecie. Ale - ani jednego naboju! Nie! Bo nasza armia jest w rozsypce,
choćby z tego powodu - mówił Kukiz."

Wykrzykiwał napalony muzyk.

MW

Chamy znów się burzą!