Chans , czytaj jerzeli umierz !!

Data: 2011-03-27 20:19:53
Autor: MH
Chans , czytaj jerzeli umierz !!
Odszukaj se matole ten stary "wątek w arhiwum (PiSownia dla ciebie)" , do tego
dorzuć wiedzę twojego kumpla obsrywatora w dziedzinie fizyki (jednostki) , no
i oczywistaoczywistość twoje genialne  perpetum mobile - autko z włączonymi
światłami pali tyle samo co bez...  Bo przeca silnik i tak się kręci..  Hahh..
 a  niechaj tfuj kumpel dalej szpieguje , niechaj wyzywa w swoim zafajdanym m3
wyśmiewców ukochanego wodza..  Boszsz... , jak się ten synek wk...wił , jak
jego esbucki móżdżek nie był w stanie przebrnąć przez ileś tam serwerów , by
mnie odnaleźć... No i sam się wygadał , że czym się zajmował ???   Ano
namierzeniem MH !!!  Buahaha , wrocławskie kocie łby ....

MH

Data: 2011-03-27 13:44:21
Autor: Hans Kloss
Chans , czytaj jerzeli umierz !!
On 27 Mar, 22:19, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Odszukaj se

"Se" odszukaj kutasino swój wątek w którym takieś obliczenia porobił
na procentach i promilach za które spaliłby się ze wstydu mój syn (5
klasa podstawówki).
A potem "se" przeczytaj pedrylu niejakiego Schopenhauera "Erystykę" ze
szczególnym uwzględnieniem rozdziału "argumentum ad hominem" jako
jednej z najbardziej chamskich, bezczelnych i debilnych metod kopania
po jajach zamiast rzeczowej polemiki.
J-23

Data: 2011-03-27 20:23:44
Autor: obstrwator
Chans , czytaj jerzeli umierz !!
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): (...ciach)  juzes sie degeneracie z Bielska -Bialej najebal? Koza poloka nieprawdziwego ma
migrene?

Data: 2011-03-27 21:11:10
Autor: MH
 obstrwator <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): (...ciach)  juzes sie degeneracie z Bielska -Bialej najebal? Koza poloka nieprawdziwego ma
migrene?

No i jak miłośniku kurdupla ??  Znalazłeś w końcu te serwery za którymi się
skrywam ??  KrystaPanie !!!   Takich kretynów jak ty , i "chans z wrocławia"
to rwa jego mać  "cienżko znaleźć". Auto pali tyle samo , bo silnik się kręci
, wiatrówką o mocy bodaj 17 Jouli obsrywator mnie odstrzeli , itd , itp..
durnie skończone !!

MH

Data: 2011-03-27 20:57:19
Autor: MH
[...]

A niechaj będzie i erystyka...  Daj synkowi poczytać , co tatuś powymyślał w
temacie pojazdów mechanicznych.. MH

Data: 2011-03-27 14:22:25
Autor: Hans Kloss
On 27 Mar, 22:57, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

A niechaj będzie i erystyka...  Daj synkowi poczytać
Dałem mu swego czasu  do poczytania taki pyszny komentarz [o %
zboczeńców w różnych grupach społecznych]:
> W USA w przypadku katolickich księży jest to 2 promile (0, 2 procenta). Dla
> porównania, w przypadku nauczycieli szkół publicznych jest to 5%, a średnia
> dla USA wynosi 3%.[...]
Biorąc pod uwagę fakt , że księża stanowią 4 promile ogólnej populacji , wniosek
jest prosty : co drugi to pedofil ...
... żeby uwierzył że wśród dorosłych również występują matoły nie
radzący sobie z najprostszymi rachunkami. Poskutkowało!
Jakbym ja taki debilizm napisał w publicznym miejscu to bym w życiu
nie miał (bez)czelności wypominać nikomu błędów czy pomyłek....
Chciałeś erystycznie i  "ad hominem" to proszę bardzo ;)
J-23

Data: 2011-03-27 21:58:18
Autor: MH
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 27 Mar, 22:57, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> A niechaj b=EAdzie i erystyka... =A0Daj synkowi poczyta=E6
Da=B3em mu swego czasu  do poczytania taki pyszny komentarz [o %
zbocze=F1c=F3w w r=F3=BFnych grupach spo=B3ecznych]:
> Bior=B1c pod uwag=EA fakt , =BFe ksi=EA=BFa stanowi=B1 4 promile og=F3lne=
j populacji , wniosek
> jest prosty : co drugi to pedofil ...
... =BFeby uwierzy=B3 =BFe w=B6r=F3d doros=B3ych r=F3wnie=BF wyst=EApuj=B1 m=
ato=B3y nie
radz=B1cy sobie z najprostszymi rachunkami. Poskutkowa=B3o!
Jakbym ja taki debilizm napisa=B3 w publicznym miejscu to bym w =BFyciu
nie mia=B3 (bez)czelno=B6ci wypomina=E6 nikomu b=B3=EAd=F3w czy pomy=B3ek..=
..
Chcia=B3e=B6 erystycznie i  "ad hominem" to prosz=EA bardzo ;)
J-23

=================

Twoja matematyka jest powalająca :

> W USA w przypadku katolickich księży jest to 2 promile (0, 2 procenta). Dla
> porównania, w przypadku nauczycieli szkół publicznych jest to 5%, a średnia
> dla USA wynosi 3%.[...]

Jak to księżu wyliczyłeś ??

MH

Data: 2011-03-27 15:05:55
Autor: Hans Kloss
Chans , czytaj jerzeli umierz !!
On 27 Mar, 23:58, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Twoja matematyka jest powalaj ca :
Moja??!!?? Rotfl ;))

Jak to ksi u wyliczy e ??

Prosto:
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/bb51224eba416d90?hl=pl#
Już ci to drugi raz linkuję.
Prześpij się z tym problemem, może coś wymyślisz ;)
J-23

Data: 2011-03-27 15:11:40
Autor: Hans Kloss
On 28 Mar, 00:05, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Już ci to drugi raz linkuję.
Prześpij się z tym problemem, może coś wymyślisz ;)
J-23

Opsss, przepraszam najmocniej, ze złego okienka wkleiłem:
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/e9ed0f025c0d09f1/ef86a23a90059862
J-23

Data: 2011-03-27 22:14:56
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): > On 27 Mar, 22:57, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
> ..
> Chcia=B3e=B6 erystycznie i  "ad hominem" to prosz=EA bardzo ;)

Jak to księżu wyliczyłeś ??

MH

==================

O qrva !!!  No faktycznie chans masz rację !!  Popiździło mi się w prostych
rachunkach , ale nie jadę w zaparte jak ty i obsrywator w temacie WATT/JOULE ,
jazda na/bez świateł..  A co się tyczy tej średniej dla USA , to popierdoliłeś
rachunki na maxa...

MH

Data: 2011-03-27 15:26:40
Autor: Hans Kloss
Chans , czytaj jerzeli umierz !!
On 28 Mar, 00:14, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

rachunkach , ale nie jad w zaparte jak ty i obsrywator w temacie WATT/JOULE ,
jazda na/bez wiate ..  A co si tyczy tej redniej dla USA , to popierdoli e
rachunki na maxa...
 Ale zrozumże człowieku że popierdolić się może KAŻDEMU i nie ma
najmniejszego sensu wypominać tego latami całymi. Einsteinowi też się
popierdoliło swego czasu i to w haniebny, kompromitujący wręcz
sposób...
Btw jak  tyś sobie ubrdał mnie w temacie wat/dżul to już nawet
dochodził nie będę bo klawiatury szkoda...
J-23

Data: 2011-03-28 00:04:46
Autor: MH
Chans , czytaj jerzeli umierz !!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
Btw jak  ty=B6 sobie ubrda=B3 mnie w temacie wat/d=BFul to ju=BF nawet
dochodzi=B3 nie b=EAd=EA bo klawiatury szkoda...

Nic se nie ubzdurałem !!  Spytaj obsrywatora , ciekaw jestem czy będzie miał
odwagę przyznać się do tego  ?! A jak nie , to użyj google :

słowa kluczowe : watt joule obserwator

MH

--

Chans , czytaj jerzeli umierz !!