Chanuka w Belwederze - znak wolnej Polski...

Data: 2012-01-01 12:19:16
Autor: Tzva Adonai
Chanuka w Belwederze - znak wolnej Polski...
W piątek w Belwederze z udziałem małżonki prezydenta Anny Komorowskiej oraz
szefa Kancelarii Prezydenta Jacka Michałowskiego odbyła się uroczystość
zapalenia świec chanukowych. - Chanuka w Belwederze to znak, że w wolnej Polsce jest miejsce absolutnie dla
nas wszystkich, że jest miejsce do wspólnego świętowania - powiedział
Michałowski. Jak podkreślił, Chanuka upamiętania ludzki heroizm, ale jest też
okazją do wspólnego przeżywania radości. - Polska się zmienia. Zmieniają się też relacje pomiędzy Polakami a Żydami,
zmieniają się na o wiele lepsze, zmienia się to radykalnie - powiedział
Michałowski. Jak dodał, Żydzi z całego świata coraz chętnie przyjeżdżają do
naszego kraju. http://www.tvn24.pl/12690,1729102,0,1,chanuka-w-belwederze,wiadomosc.html

Data: 2012-01-01 13:36:36
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-01-01 13:19, Tzva Adonai pisze:

Jak dodał, Żydzi z całego świata coraz chętnie przyjeżdżają do
naszego kraju.

Jakie to smutne.... Nie cieszę się, bo niby z czego mam się cieszyć: że okupant czuje się już jak u siebie domu?

Data: 2012-01-01 12:47:08
Autor: Tzva Adonai
Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał(a):
Jakie to smutne.... Nie cieszę się, bo niby z czego mam się cieszyć: że okupant czuje się już jak u siebie domu?

Polska to kraj do którego Żydzi mają takie same prawo jak i ty, a może nawet i
trochę większe...

Data: 2012-01-01 14:15:09
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-01-01 13:47, Tzva Adonai pisze:
Polska to kraj do którego Żydzi mają takie same prawo jak i ty, a może nawet i
trochę większe...

Większe? Tobie się chyba od koszernej wódki pieprzy we łbie?

Data: 2012-01-01 13:24:16
Autor: Tzva Adonai
Chanuka w Belwederze - znak wolnej Polski...
Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał(a):
Większe? Tobie się chyba od koszernej wódki pieprzy we łbie?

A niby czemu masz mieć większe prawo?.. Przecież naziści to też mniejszość
etniczna i religijna...

Data: 2012-01-01 14:58:35
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-01-01 14:24, Tzva Adonai pisze:
A niby czemu masz mieć większe prawo?.. Przecież naziści to też mniejszość
etniczna i religijna...

Nie odwracaj kota ogonem. Dlaczego wy macie mieć większe niż Polacy?

Data: 2012-01-01 15:29:40
Autor: raff
Chanuka w Belwederze - znak wolnej Polski...
On Sun, 01 Jan 2012 14:58:35 +0100, Tomaszek
<tomaszek1983@fuck.onet.pl> wrote:

[...]

Nie wiesz, ze oni maja wieksze prawo do WSZYSTKIEGO ?

W Palestynie tez. Chcą - biorą.

R.

Data: 2012-01-01 15:44:35
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-01-01 15:29, raff pisze:
Nie wiesz, ze oni maja wieksze prawo do WSZYSTKIEGO ?

Wiem, ale chciałem od przedstawiciela narodu dobranego usłyszeć uzasadnienie tego, że im się się rzekomo więcej należy.

Data: 2012-01-01 16:25:57
Autor: raff
Chanuka w Belwederze - znak wolnej Polski...
On Sun, 01 Jan 2012 15:44:35 +0100, Tomaszek
[...]

To jest mieszaniec polsko-niemiecki. W Niemczech go uznaja za Polaka,
w Polsce za Niemca. Nawet sie obrzezal, zeby sie zydom przypodobac,
ale ci go tez nie chcą.

R.

Data: 2012-01-02 05:24:55
Autor: stevep
Dnia 01-01-2012 o 16:25:57 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A ty Kurwikowski i tomaszek jesteście prawdziwki? O Boże miej Polskę w  opiece.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-02 05:23:27
Autor: stevep
Dnia 01-01-2012 o 15:29:40 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Sam to wymyśliłeś Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-02 05:22:24
Autor: stevep
Dnia 01-01-2012 o 14:15:09 Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał(a):

[...]

Tobie się całkowicie popieprzyło nawet bez wódki.

--
stevep

Data: 2012-01-02 05:21:14
Autor: stevep
Dnia 01-01-2012 o 13:36:36 Tomaszek <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał(a):

[...]

Pewnie,że źle się czujesz bo ktoś ci zrobił kupę na mózgu.
--
stevep

Data: 2012-01-01 16:27:27
Autor: matusm

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzvaadonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdpj03$3ds$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2012-01-02 00:14:42
Autor: XL
Dnia Sun, 1 Jan 2012 12:19:16 +0000 (UTC), Tzva Adonai napisał(a):

Jak dodał, Żydzi z całego świata coraz chętnie przyjeżdżają do
naszego kraju.

Czy równie chętnie goszczą nas u siebie jako obywateli i pracowników? czy
obchodzą u siebie NASZE święta?
:-]
--
XL

Data: 2012-01-02 00:42:15
Autor: XL
Dnia Mon, 2 Jan 2012 00:14:42 +0100, XL napisał(a):

[...]

....i organizują festiwale NASZEJ kultury?

:-]

:-]
--
XL

Data: 2012-01-02 02:55:42
Autor: MH
Tzva Adonai <tzvaadonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

A wdupie to syćko mom!!!  Weź mi lepij Aldona napis , jakim specyjałem mozno
psytomność łodsyskoć. Bo cienckie imteresy musem cynić , a cosik mniem siem
wydawo , ze tańcowym krokiem jeze chodzem...

MH