Charakterystyka przeciętnego sympatyka POlszewi

Data: 2010-07-13 13:59:37
Autor: Antenka
Charakterystyka przeciętnego sympatyka POlszewi
Bardzo proszę o sugestie. Na koniec przedstawię państwu moją opinię na
podstawie prowadzonych przeze mnie od kilku lat obserwacji.
Odwagi! Nie będzie POlszewik pluła nam w twarz!

Antenka

Data: 2010-07-13 23:03:43
Autor: Lorn
Skąd się biorą takie faszystowskie, bezmózgowce ukierunkowane prostolinijnie tępe kołki jak ty?
Antenka pisze:
Bardzo proszę o sugestie.

Hitler córka? :>

Data: 2010-07-13 23:05:54
Autor: u2
Skąd się biorą takie faszystowskie, bezmózgowce ukierunkowane prostolinijnie tępe kołki jak ty?
W dniu 2010-07-13 23:03, Lorn pisze:
Antenka pisze:
Bardzo proszę o sugestie.

Hitler córka? :>

Czyli jesteś gejem.

Data: 2010-07-13 14:18:43
Autor: Antenka
On 13 Lip, 23:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-13 23:03, Lorn pisze:
Czyli jesteś gejem.

You two, podpowiem ci - to transwestyta.

Antenka

Data: 2010-07-13 23:21:51
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:18, Antenka pisze:
On 13 Lip, 23:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-13 23:03, Lorn pisze:
Czyli jesteś gejem.

You two, podpowiem ci - to transwestyta.

Moim zdaniem to typowa cwa ;)

Data: 2010-07-13 14:37:27
Autor: Antenka
On 13 Lip, 23:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> You two, podpowiem ci - to transwestyta.

Moim zdaniem to typowa cwa ;)

Możliwe, tego nie należy wykluczyć :)

Antenka

Data: 2010-07-13 23:49:09
Autor: Lorn
Antenka pisze:
On 13 Lip, 23:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-13 23:03, Lorn pisze:
Czyli jesteś gejem.

You two

Cóż... Każdy sądzi po sobie :>

to transwestyta.

W takim razie u2 ma talent. :>

Data: 2010-07-13 14:52:36
Autor: Antenka
On 13 Lip, 23:49, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> You two

Cóż... Każdy sądzi po sobie :>

> to transwestyta.

W takim razie u2 ma talent. :>

Ssssssss....j nudziaro! Idź już lepiej na tę rurę, szkarado! Może jaki
helmut cię przeleci.

Antenka

Data: 2010-07-14 00:01:20
Autor: Lorn
Antenka pisze:

On 13 Lip, 23:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Stara, głupia, a do tego faszystowska debilka... Idź się uchlaj ze swoimi ideologicznie pokrzywionymi jak ty idiotami :>

Data: 2010-07-13 23:06:34
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-07-13 23:03, Lorn pisze:
Antenka pisze:
Bardzo proszę o sugestie.
Hitler córka? :>

Czyli jesteś gejem.

Każdy sądzi po sobie.

Data: 2010-07-13 23:15:15
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:06, Lorn pisze:
u2 pisze:
W dniu 2010-07-13 23:03, Lorn pisze:
Antenka pisze:
Bardzo proszę o sugestie.
Hitler córka? :>

Czyli jesteś gejem.

Każdy sądzi po sobie.

To ty się mienisz córką Adolfa. :)

Data: 2010-07-13 23:18:23
Autor: Lorn
Antenka pisze:
Bardzo proszę o sugestie.
Hitler córka? :>

Czyli jesteś gejem.
Każdy sądzi po sobie.

To ty się mienisz córką Adolfa. :)

Każdy sądzi po sobie :>

Data: 2010-07-13 23:21:23
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:18, Lorn pisze:
To ty się mienisz córką Adolfa. :)

Każdy sądzi po sobie :>

Ale nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-07-13 23:22:23
Autor: Lorn
u2 pisze:
W dniu 2010-07-13 23:18, Lorn pisze:
To ty się mienisz córką Adolfa. :)
Każdy sądzi po sobie :>

Ale nie każdy jest tobie podobny.

Dlatego każdy sądzi po sobie :>

Data: 2010-07-13 23:24:45
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:22, Lorn pisze:
Ale nie każdy jest tobie podobny.

Dlatego każdy sądzi po sobie :>

Ale nie każdy sądzi jak ty.

Data: 2010-07-13 23:28:57
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 23:25, Lorn pisze:
u2 pisze:
W dniu 2010-07-13 23:22, Lorn pisze:
Ale nie każdy jest tobie podobny.

Dlatego każdy sądzi po sobie :>

Ale nie każdy sądzi jak ty.

Dlatego każdy sądzi po sobie :>

Powtarzasz się bezmózgowcu.

Data: 2010-07-13 23:31:52
Autor: u2
Skąd się biorą takie faszystowskie, bezmózgowce ukierunkowane prostolinijnie tępe kołki jak ty?

Widać, że nie masz mózgu.

Data: 2010-07-14 06:25:17
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-13 22:59, Antenka pisze:
Bardzo proszę o sugestie. Na koniec przedstawię państwu moją opinię na
podstawie prowadzonych przeze mnie od kilku lat obserwacji.
Odwagi! Nie będzie POlszewik pluła nam w twarz!

Antenka

To tacy którzy mają praeę (w miarę dobrze płatną), pozwolono im wziąć kredyt na dom ew. mieszkanie, i auto. i sa w siódmym niebie..  Sadzą że sa bogaci, prawe jakby Pana Boga chwycili za nogi. A rzeczywistości sa nędzarzami, nie tylko finansowymi - również intelektualnymi. Nie zdaja sobie sprawy że sa niewolnikami. Niektórzy pozostaną nimi do końca życia. :-(

Pozdrawiam. :-)

Data: 2010-07-14 10:18:21
Autor: Zahir

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7d11a67d-5c00-4861-991e-f0394dac04eeb35g2000yqi.googlegroups.com...
Bardzo proszę o sugestie. Na koniec przedstawię państwu moją opinię na
podstawie prowadzonych przeze mnie od kilku lat obserwacji.
Odwagi! Nie będzie POlszewik pluła nam w twarz!

Antenka

Jesteś chory psychicznie jak pozostali! Czy wam już zupełnie padło na mózgi? Chcecie wywołać wojnę? O co wam chodzi łajdaki?

Zahir

Charakterystyka przeciętnego sympatyka POlszewi