Charakterystyka przeciętnego sympatyka POlszewi

Data: 2010-07-14 10:18:21
Autor: Zahir
Charakterystyka przeciętnego sympatyka POlszewi

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7d11a67d-5c00-4861-991e-f0394dac04eeb35g2000yqi.googlegroups.com...
Bardzo proszę o sugestie. Na koniec przedstawię państwu moją opinię na
podstawie prowadzonych przeze mnie od kilku lat obserwacji.
Odwagi! Nie będzie POlszewik pluła nam w twarz!

Antenka

Jesteś chory psychicznie jak pozostali! Czy wam już zupełnie padło na mózgi? Chcecie wywołać wojnę? O co wam chodzi łajdaki?

Zahir

Charakterystyka przeciętnego sympatyka POlszewi