Charge grater 3 upgrade pytanie

Data: 2014-11-21 08:21:04
Autor: markiz.dosadny
Charge grater 3 upgrade pytanie
Witam

Mam plan zeby zrobic "upgrade" charge'a jak w temacie (http://www.chargebikes.com/grater/grater-3). Chodzi o to ze mam zamiar zamienic kiere na szosowa i wstawic manetki szosowe/cyclocrossowe. Co sie z tym wiaze to zmiana zaciskow.
Mam pytanie czy np zaciski shimano CX77 (http://www.chainreactioncycles.com/shimano-cx77-mechanical-disc-brake-caliper/rp-prod120012) beda pasowaly do tarcz ktore mi zostana na kolach po zdemontowaniu hamulcow oryginalnych (Sh BR-M445) przy zalozeniu oczywiscie ze dali pasujace shimanowskie tarcze do hamulcow a nie jakis shite chinski. Jesli nie to co polecacie do manetek szosowych?
Dzieki z gory za podpowiedzi.

--
Markiz
http://markizdosadny.blogspot.co.uk