Data: 2020-07-17 12:49:57 | |
Autor: witrak() | |
Chargeback to fikcja | |
On Wednesday, July 15, 2020 at 10:10:02 AM UTC+2, Zbynek Ltd. wrote:
Skoro banki nie uznają tego: Czy aby na pewno idzie o tę właśnie procedurę? O ile mi wiadomo, to tego nie załatwia się z bankiem-wystawcą karty, tylko z instytucją, do której systemu karat należy: VISA albo Mastercard. I należy korzystać ze specjalnego formularza właśnie tej instytucji... Nie mam racji? witrak() |
|
Data: 2020-07-18 09:49:07 | |
Autor: Liwiusz | |
Chargeback to fikcja | |
W dniu 2020-07-17 o 21:49, witrak() pisze:
On Wednesday, July 15, 2020 at 10:10:02 AM UTC+2, Zbynek Ltd. wrote: Ja to załatwiałem przez bank, który wydał kartę. -- Liwiusz |
|
Data: 2020-07-18 08:42:45 | |
Autor: witrak() | |
Chargeback to fikcja | |
On Saturday, July 18, 2020 at 9:49:16 AM UTC+2, Liwiusz wrote:
W dniu 2020-07-17 o 21:49, witrak() pisze: Można załatwiać z bankiem. Ale wtedy czeka się i bank albo zwróci kasę, albo nie (a jak pisze OP może nawet odmówić rozpatrzenia). Natomiast VISA i Mastercard *najpierw* (w ustalonym czasie) zwracają kasę, a potem ewentualnie (gdy okaże się - tj. gdy acquirer wykaże, że nie mieliśmy racji, że nie było podstaw do zwrotu) obciąży ponownie, oczywiście z odsetkami. Ale ważne, żeby to była reklamacja na odpowiednim formularzu i skierowana do VISA/Mastercard. Być może nawet via bank (nie wiem, bo sam tego nie robiłem). |
|