Chargeback w Polbanku - próbowa³ kto¶?

Data: 2011-08-02 14:00:39
Autor: xbartx
Chargeback w Polbanku - próbowa³ kto¶?

No więc złożyłem przez www Polbanku prośbę o złożenie w moim imieniu chargeback do MC. Pani podesłała mi formularz na maila, który miałem wypełnić i odesłać. Nie obyło się oczywiście bez klasyki Półbankowej czyli napisano do mnie przez wewnętrzną pocztę, że mam wypełnić formularz i odesłać. Oczywiście jaki? Gdzie? Jak? Nie wiadomo. Dopiero jak się spytałem to poproszono o podanie maila. Formularz wraz z historią korespondencji złożyłem w oddziale czym też zrobiłem zamieszanie "jak to?", "a to tak można?" etc. Po jakiś ustaleniach Panie wzięły i zapakowały w kopertę do wysłania. W między czasie okazało się, że materiał musi dotrzeć w poniedziałek (wczoraj 01.08.2011) do 16.30 bo inaczej dupa. Nie wiem czemu i już myślałem, że po zawodach, bo trzeba wysłać faxem ale okazało się, po kolejnym telefonie, że mogę wysłać na maila. No i poszło. Zdziwienie nastąpiło moje dzisiaj, bo dostałem mail z PayPal, że wystąpiłem o zwrot kwoty za niezrealizowaną transakcję. Także szybko to idzie. Dziwne jest natomiast to że PayPal napisał o zupełnie innej transakcji niż tą którą reklamowałem. No ale to już nie mój problem, bo ja na swoim zgłoszeniu mam poprawnie.
Ciekawe jak to się wszystko skończy.

PS Teraz już chyba wiem dlaczego Allegro nie chce przyjąć ode mnie żadnej PzA płaconej przeze mnie kartą he he ;)

--
xbartx

Data: 2011-08-04 07:33:16
Autor: xbartx
Chargeback w Polbanku - próbowa³ kto¶?

No jestem w szoku. Napisałem maila do Polbanku, że z PayPal przysłali mi monit nie o tej transakcji co trzeba (i wysłałem jeszcze raz swoje pismo z opisem reklamowanej transakcji). Dosłownie za 2-3h już przyszedł z PayPal monit o "obciążeniu zwrotny" dla poprawnej transakcji. Należy pamiętać, że idzie to Polbank>MC>PayPal.

--
xbartx

Data: 2011-08-09 13:05:29
Autor: yoss
Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:j1dhvs$n6v$2inews.gazeta.pl...

[...]

Czyli jednak w Polbanku a się da to zrobić ;-) gratulacje ;-)
yossarian

Chargeback w Polbanku - próbowa³ kto¶?