Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   [finał ostateczny] Chargeback w Polbanku - próbował kto¶?

[finał ostateczny] Chargeback w Polbanku - próbował kto¶?

Data: 2011-10-17 06:42:21
Autor: xbartx
[finał ostateczny] Chargeback w Polbanku - próbował kto¶?

Odnośnie moich postów:

Message-ID: j0h7a3$1h$1@inews.gazeta.pl
Message-ID: j4644e$odh$1@inews.gazeta.pl

z kronikarskiego obowiązku wrzucam ostateczną odpowiedź od banku. Jak radzono mi w poprzednim wątku zwróciłem się jeszcze raz do banku przedstawiając swoje stanowisko, jednak bank powtarza to samo jak mantrę, dlatego też chyba na tym poprzestanę i dam sobie spokój.
Napisałem jak mi poradzono, że to bank a nie centrum autoryzacyjne powinno zająć się tą reklamacją etc. Odpowiedź jest ta sama:

"W odpowiedzi na złożone przez Pana w dniu 22-09-2011r. odwołanie od rozpatrzenia reklamacji dotyczącej transakcji kartą MasterCard o numerze xxx na kwotę 110,99 GBP, uprzejmie informujemy, iż Bank podjął w sprawie przedmiotowej reklamacji wszelkie czynności możliwe do wykonania zgodnie z regulacjami międzynarodowej organizacji płatniczej MasterCard. Informujemy, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie a wszelkie wyjaśnienia zostały przedstawione w dotychczasowej korespondencji."

Być może moim błędem było podawanie jakichkolwiek szczegółów przebiegu tej transakcji od początku a tylko należało podać, że reklamuję daną transakcję i tyle. Myślę też, że być może kwota transakcji, jest też już zbyt duża, aby bank mógł pozwolić sobie na jej bezproblemowy zwrot z automatu. Cóż jak się chce mieć dobry przelicznik, to gdzieś indziej robi się dziura ;) --
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

Data: 2011-10-17 09:38:37
Autor: Rafal M
Chargeback w Polbanku - próbował kto¶?
On 17 PaĽ, 08:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Być może moim błędem było podawanie jakichkolwiek szczegółów przebiegu
tej transakcji od pocz±tku a tylko należało podać, że reklamuję dan±
transakcję i tyle. My¶lę też, że być może kwota transakcji, jest też już
zbyt duża, aby bank mógł pozwolić sobie na jej bezproblemowy zwrot z
automatu. Cóż jak się chce mieć dobry przelicznik, to gdzie¶ indziej robi
się dziura ;)


A dostales w ogole od MasterCarda formularz chargebacku do
wypelnienia?


Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-10-17 10:16:24
Autor: MK
Chargeback w Polbanku - próbował kto¶?
On 17 PaĽ, 08:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Odno¶nie moich postów:

Message-ID: j0h7a3$1h$1@inews.gazeta.pl
Message-ID: j4644e$odh$1@inews.gazeta.pl

z kronikarskiego obowi±zku wrzucam ostateczn± odpowiedĽ od banku. Jak
radzono mi w poprzednim w±tku zwróciłem się jeszcze raz do banku
przedstawiaj±c swoje stanowisko, jednak bank powtarza to samo jak mantrę,
dlatego też chyba na tym poprzestanę i dam sobie spokój.
Napisałem jak mi poradzono, że to bank a nie centrum autoryzacyjne
powinno zaj±ć się t± reklamacj± etc. OdpowiedĽ jest ta sama:

"W odpowiedzi na złożone przez Pana w dniu 22-09-2011r. odwołanie od
rozpatrzenia reklamacji dotycz±cej transakcji kart± MasterCard o numerze
xxx na kwotę 110,99 GBP, uprzejmie informujemy, iż Bank podj±ł w sprawie
przedmiotowej reklamacji wszelkie czynno¶ci możliwe do wykonania zgodnie
z regulacjami międzynarodowej organizacji płatniczej MasterCard.
Informujemy, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie a wszelkie
wyja¶nienia zostały przedstawione w dotychczasowej korespondencji."

Być może moim błędem było podawanie jakichkolwiek szczegółów przebiegu
tej transakcji od pocz±tku a tylko należało podać, że reklamuję dan±
transakcję i tyle. My¶lę też, że być może kwota transakcji, jest też już
zbyt duża, aby bank mógł pozwolić sobie na jej bezproblemowy zwrot z
automatu. Cóż jak się chce mieć dobry przelicznik, to gdzie¶ indziej robi
się dziura ;)


Niestety po Polbanku nie ma sie czego spodziewac. Mnie ostatnio
zalatwili w swoim konkursie rusz karta. Jestem w plecy iPada. Bank w
odpowiedzi na moja reklamacje odpisal, ze cala sytuacja wyniknela z
bledu banku, ale maja to w nosie, bo wg. nich pracownik banku
dzwoniacy do klienta nie byl upowazniony do zasiagania zobowiazan i
przekazywane przez niego informacje nalezy traktowac jako oswiadczenie
wiedzy. Jest to dosc ciekawe podejscie, bo rodzi we mnie obawy co do
zawierania jakichkolwiek umow droga telefoniczna z Polbankiem, np.
ubezpieczeniowych z ktorymi tak usilnie dzwonia. Moze sie okazac przy
wystapieniu zdarzenia objetego ubezpieczeniem, ze umowa nie zostala
zawarta, a informacja przekazana telefonicznie byla tylko
oswiadczeniem wiedzy, ze takie ubezpieczenia sa dostepne ;).

Hehe... smieszne, ze do odpowiedzi zostal przeklejony fragment skryptu
dla studentow, widac jakis stazysta dostal robotke ;)

MK

[finał ostateczny] Chargeback w Polbanku - próbował kto¶?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona