Chargeback w Polbanku - przerabiał już kto¶?

Data: 2011-07-24 13:37:56
Autor: xbartx
Chargeback w Polbanku - przerabiał już kto¶?

Trafiło mi się w końcu i sprzęt zakupiony na ebay.co.uk nie dotarł a jako, że było to lekko ponad 100 funtów to postanowiłem powalczyć. Nie wnikam już kto kręci czy sprzedający czy firma transportowa - nic nie dotarło i to jest fakt.
Zaszedłem w piątek do Polbanku i swoim pytaniem o "chargeback" wywołałem nie mały popłoch, bo się okazało, że w półbanku o czymś takim jeszcze nikt nie słyszał i generalnie to niemożliwe, bo skoro pieniądze przekazano z konta karty, to już po sprawie. Pozbieram oczywiście jakiś materiał i złożę oficjalną reklamację ale jakby ktoś przerabiał już podobny temat w półbanku to z chęcią posłucham.

Chargeback w Polbanku - przerabiał już kto¶?