Charlie Hebdo walczy o rekordowy nakład - 30

Data: 2015-01-09 10:02:15
Autor: A. Filip
Charlie Hebdo walczy o rekordowy nakład - 30
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/kolejny-numer-charlie-hebdo-wyjdzie-w-przyszlym-tygodniu/mckjv

--
A. Filip
Nawet w śmiechu może boleć serce, a radość kończy się smutkiem.

Data: 2015-01-09 09:16:59
Autor: husar
Charlie Hebdo walczy o rekordowy nakład - 30 krotność przedzamachowej sprzedaży

"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> wrote in message news:anfi+o02gmsbmef-f195@xl.wp.pl...
> [...]
| 35 tysięcy egzemplarzy.

-- A. Filip
Nawet w śmiechu może boleć serce, a radość kończy się smutkiem.

Jak lewacy z Gazety W chca wiecej sprzedac to niech wreszcie tez ktos tam odpali
pare skrzynek z C-4.

Data: 2015-01-09 10:13:05
Autor: abc
[...]
nakÅ‚ad wynosiÅ‚  60 tys. WedÅ‚ug agencji AFP pismo ostatnio miaÅ‚o
trudności - sprzedawało około 35 tysięcy egzemplarzy.

No no... , to prawie jak organy sowieckich bezbożników:

W 1923 roku Jarosławski założył Związek Bezbożników, który stopniowo
osiągnął kilka milionów członków. Związek Bezbożników miał do swej
dyspozycji redagowany w duchu fanatycznego ateizmu dziennik "Bezbożnik"
(nakład 200 tys. egz.) i dwa tygodniki: "Antirelioznik" (60 tys. nakładu) i
"Atieist" (1,5 mln).

Data: 2015-01-09 10:35:44
Autor: paskuda03
> [...]
| 35 tysięcy egzemplarzy.

-- A. Filip
Nawet w śmiechu może boleć serce, a radość kończy się smutkiem.

Tego wina kto skorzystał lub inaczej mówiąc:
"Is fecit, cui prodest"
Czyli jako że korzyść odnieśli z zamachu to
sÄ… za niego odpowiedzialni- sugerujesz ?

--
Paskuda03

Data: 2015-01-09 11:53:01
Autor: A. Filip
"paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org> pisze:
> [...]

"Is fecit, cui prodest"
Czyli jako że korzyść odnieśli z zamachu to
sÄ… za niego odpowiedzialni- sugerujesz ?

Ja zniszczenie mienia mogÄ™/mógÅ‚bym _częściowo_ wybaczyć.  Zabicia kilkunastu
osób wybaczyć nie mogÄ™.  Sugerowanie znaczÄ…cej _Å›wiadomej_ (współ)winy za takie
morderstwo byłoby bardzo poważną sprawą.

--
A. Filip
Hulaj duszo, piekÅ‚o gore!  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2015-01-09 17:13:06
Autor: Marek Czaplicki
Charlie Hebdo walczy o rekordowy nak³ad - 30 krotno¶æ przedzamachowej sprzeda¿y
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu pi±tek, 9 stycznia 2015 10:02:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/kolejny-numer-charlie-hebdo-wyjdzie-w-
przyszlym-tygodniu/mckjv
| Z kolei prawnik tygodnika Richars Malka powiedzia³, ¿e kolejne wydanie
| bêdzie mia³o nak³ad 1 mln egzemplarzy i osiem stron objêto¶ci. Zwyk³y
| nak³ad wynosi³ 60 tys. Wed³ug agencji AFP pismo ostatnio mia³o trudno¶ci
| - sprzedawa³o oko³o 35 tysiêcy egzemplarzy.

Ciekawe jaki nak³ad mia³aby gazeta publikowana nazajutrz po "koñcu ¶wiata"?

Charlie Hebdo walczy o rekordowy nakład - 30