Charlie Hebdo walczy o rekordowy nak艂ad - 30 krotno艣膰 przedzamachowej sprzeda偶y

Data: 2015-01-09 10:35:44
Autor: paskuda03
Charlie Hebdo walczy o rekordowy nak艂ad - 30 krotno艣膰 przedzamachowej sprzeda偶y
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/kolejny-numer-charlie-hebdo-wyjdzie-w-przyszlym-tygodniu/mckjv
| Z kolei prawnik tygodnika Richars Malka powiedzia艂, 偶e kolejne wydanie b臋dzie
| mia艂o nak艂ad 1 mln egzemplarzy i osiem stron obj臋to艣ci. Zwyk艂y nak艂ad wynosi艂
| 60 tys. Wed艂ug agencji AFP pismo ostatnio mia艂o trudno艣ci - sprzedawa艂o oko艂o
| 35 tysi臋cy egzemplarzy.

-- A. Filip
Nawet w 艣miechu mo偶e bole膰 serce, a rado艣膰 ko艅czy si臋 smutkiem.
(Przys艂owie biblijne)

Tego wina kto skorzysta艂 lub inaczej m贸wi膮c:
"Is fecit, cui prodest"
Czyli jako 偶e korzy艣膰 odnie艣li z zamachu to
s膮 za niego odpowiedzialni- sugerujesz ?

--
Paskuda03

Data: 2015-01-09 11:53:01
Autor: A. Filip
"paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org> pisze:
> [...]

"Is fecit, cui prodest"
Czyli jako 偶e korzy艣膰 odnie艣li z zamachu to
s膮 za niego odpowiedzialni- sugerujesz ?

Ja zniszczenie mienia mog臋/m贸g艂bym _cz臋艣ciowo_ wybaczy膰.  Zabicia kilkunastu
os贸b wybaczy膰 nie mog臋.  Sugerowanie znacz膮cej _艣wiadomej_ (wsp贸艂)winy za takie
morderstwo by艂oby bardzo powa偶n膮 spraw膮.

--
A. Filip
Hulaj duszo, piek艂o gore!  (Przys艂owie polskie)

Charlie Hebdo walczy o rekordowy nak艂ad - 30 krotno艣膰 przedzamachowej sprzeda偶y