Charlie, Wyborcza i Żydzi

Data: 2015-01-27 06:23:40
Autor: Stachu Chebel
Charlie, Wyborcza i Żydzi
W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 12:57:03 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Ładny gest Wyborczej w dzisiejszym papierowym wydaniu

Chlałeś coś dzisiaj, czy co?! Nawet nie chce mi się czytać tego co nabazgrali w GW. Najgorsze jest to, że cokolwiek napisali, będzie źle. Również w mojej ocenie.

Dlaczego?

1) Charlie jakiś tam zrobił se jaja. SŁusznie? Jakeście żabojady nie mieli odwagi bronić paryża przed niemca... tfu...  nazistami, to się nie dziwujta jak importowane "europejczyki" z afryki najszczają wam na ryj.

2) Do tego oczywiście żydło się przyczepi.. Dlaczego? Pierdyljon razy było o tym pisane i uzasadniane na grupie. Powtarzał się nie będę.

Amen.  Na złość żydłu... Do usłyszenia,

Antysemita.

Data: 2015-01-27 18:03:39
Autor: boukun
Charlie, Wyborcza i Żydzi
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d8a5a618-4601-4b1b-84df-414dbf926609googlegroups.com...
[...]

To już trochę starszy artykuł i szkoda, że go nie przeczytałeś...

boukun

Charlie, Wyborcza i Żydzi