Charlie delta

Data: 2010-06-18 23:26:20
Autor: RySZARd
Charlie delta
Padł mi dysk i z innego kompa spojrzajem na grupe ( bez zablokowanych, ignorowanych itp) i szok i 9 wątków spamera=zawiedzonego inwestrora=zrospaczonego inwestora=desperata...???? nie wiem jak nazwać odpowiednio?

charlie zastanów się zanim cos zapodasasz!

pozdrawiam
RySZARd __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5208 (20100618) __________

Data: 2010-06-18 23:28:27
Autor: RySZARd
Charlie delta

Użytkownik "RySZARd" <kornikspam@restauracja-casablanca.wytnij.pl> napisał w wiadomości news:hvgoa6$no4$1news.onet.pl...
Padł mi dysk i z innego kompa spojrzajem na grupe ( bez zablokowanych, ignorowanych itp) i szok i 9 wątków

sorry za pomyłke juz wątków