Charlize Theron...

Data: 2009-08-30 05:27:34
Autor: Tzva Adonai
Charlize Theron...
Amerykańska aktora pochodząca z RPA wywodząca się z rodziny
niemieckich osadników... Jej natywnym językiem jest afrykanerski -
język stworzony przez niemieckojęzycznych mieszkańców południowej
Afryki... Jej przodkowie przyjęli oksytańskie nazwisko "Theron"...
Charlize potrafi również porozumiewać się w języku zulu...

Jako dziecko była świadkiem tragicznej śmierci uzależnionego od
alkoholu ojca, który zginął z rąk jej matki.. Zastrzeliła go w
samoobronie....

Video: http://www.youtube.com/watch?v=6A9pNkH5jk0&feature=related

Data: 2009-08-30 20:31:55
Autor: jadrys
Charlize Theron...
Tzva Adonai pisze:
Amerykańska aktora pochodząca z RPA wywodząca się z rodziny
niemieckich osadników...

W moim rankingu co do urody aktorek - druga, zaraz po Sharon Stone.

Data: 2009-08-31 11:01:13
Autor: Vic
Charlize Theron...
jadrys пишет:
W moim rankingu co do urody aktorek - druga, zaraz po Sharon Stone.

Sharon Stone? Toz to prochno...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 13:17:34
Autor: jadrys
Charlize Theron...
Vic pisze:
jadrys пишет:
W moim rankingu co do urody aktorek - druga, zaraz po Sharon Stone.

Sharon Stone? Toz to prochno...

-- plazoVic

Jak dla kogo.. Ja przekroczyłem już czterdziestkę, i nie mogę już przebierać wśród osiemnastek. tak że chyba nie powiedziałbym Sharon - nie..

Data: 2009-08-31 13:34:17
Autor: HaMMeR
Charlize Theron...
jadrys wrote:
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

'Mlodo sie nosisz'.., bo pusto masz we lbie jak 12-to latek!

Data: 2009-08-31 13:52:38
Autor: jadrys
Charlize Theron...
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

I właśnie Młocie - mamy tyle lat na ile się czujemy. Co z tego jak ktoś ma dwadzieścia skoro czuje się jak starzec?

Data: 2009-08-31 13:42:32
Autor: Vic
Charlize Theron...
jadrys пишет:
Jak dla kogo.. Ja przekroczyłem już czterdziestkę, i nie mogę już przebierać wśród osiemnastek. tak że chyba nie powiedziałbym Sharon - nie..

Ona ma podad 5 dych na karku...

Gerontofilu...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 13:52:51
Autor: jadrys
Charlize Theron...
Vic pisze:
jadrys пишет:
[...]

Ale trzyma się jak jakaś trzydziestka.. widziałeś jak jeszcze biust jej sterczy? Praktycznie zero zmarszczek na twarzy..

Data: 2009-08-31 14:05:12
Autor: Vic
Charlize Theron...
jadrys пишет:
widziałeś jak jeszcze biust jej sterczy?

Nie przypatruje sie biustom starszych pan.

Praktycznie zero zmarszczek na twarzy..

W telewizji nikt nie ma zmarszczek. Make-up, swiatlo - te sprawy...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 11:30:05
Autor: Antenka
Charlize Theron...
On 31 Sie, 14:05, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
jadrys пишет:

> [...]

> Praktycznie zero zmarszczek na twarzy..

W telewizji nikt nie ma zmarszczek. Make-up, swiatlo - te sprawy...

Vicek, życzę ci, żeby twoja wybranka, wyglądała tak jak Sharon Stone w
wieku lat 40!  ;-)

Antenka

Data: 2009-08-31 21:31:13
Autor: plazoVic
Charlize Theron...
Antenka пишет:
Vicek, życzę ci, żeby twoja wybranka, wyglądała tak jak Sharon Stone w
wieku lat 40!  ;-)

Dzieki!

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 20:33:22
Autor: jadrys
Charlize Theron...
Vic pisze:
jadrys пишет:
widziałeś jak jeszcze biust jej sterczy?

Nie przypatruje sie biustom starszych pan.

-- plazoVic

Ja się przypatruje cyckom wszystkich lasek, za wyjątkiem tych które chodzą o lasce.. ;-)

Data: 2009-08-30 20:39:33
Autor: HaMMeR
Charlize Theron...
Tzva Adonai wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A nie przez holenderskich kolonistow z wieku XVIII?
Juz tak szkopow nie reklamuj bezwstydnie!

Data: 2009-09-01 21:04:10
Autor: janusz@fajny.adres.to
Charlize Theron...
Tzva Adonai wrote:
[...]

Tzva jak zwykle bredzi (bądź weksluje).
Afrikaans to język pochodzący od holenderskiego, "stworzony" przez Burów, których większość ma korzenie nieniemieckie.
Więcej o tym języku można przeczytać np. tu:
http://af.wikipedia.org/wiki/Afrikaans#Klassifikasie

j..

Charlize Theron...