Chat z Equesem

Data: 2009-12-15 10:05:46
Autor: in for
Chat z Equesem
Wcześniejsze rozmowy na Sekcie dotyczące zawartości nylonu w nylonie okazały się
bardzo konstruktywne, zaowocowały zaproszeniem technologa firmy Eques na chat.

Szczegóły zaproszenia są tu:
http://tinyurl.com/yhld293

Pisząc już serio, poza tym, że chcę z nim przedyskutować kwestię opisanej
wcześniej "manewrowości" tego skafandra, to zadam mu również pytania na temat
wytrzymałości mechanicznej tych nowych skafandrów. Słowa Renaty na jednym z
filmów "kurteczka ortalionowa" mogą sugerować, że jest on bardzo delikatny jeśli
chodzi o odporność na rozdarcia, potocznie nylon kojarzy się z... rajstopami :D.

Ja jednak uwierzyłem w nylon kiedy zobaczyłem "impact tool" (te osoby które
trenują walki uliczne wiedzą o co chodzi) wykonany właśnie z nylonu. Dowidziałem
się też, że są również nylonowe noże, a na nylonowych linach ludzie wspinają się
po skałach.

Kwestia tej wytrzymałość mechanicznej interesuje mnie najbardziej, Wasze pytania
i wątpliwości możecie dopisać w załączonym linku, zostaną one poruszone w
trakcie chatu.

Jacek

--

Chat z Equesem