Chata Pod Rysmi czynna już ?

Data: 2011-09-03 13:18:44
Autor: Doczu
Chata Pod Rysmi czynna już ?
Witam.
Ktoś się orientuje czy Chata Pod Rysmi przyjmuje już turystów na noclegi, czy jeszcze nie ?
Strona internetowa nie daje odpowiedzi na to pytanie, a dodzwonić sie coś nie mogę :(
Pozdrawiam.

Data: 2011-09-03 21:02:17
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Chata Pod Rysmi czynna już ?
On 09/03/2011 03:18 PM, Doczu wrote:
[...]

Miesiąc temu nie było widać, żeby ktoś tam nocował, była natomiast informacja, że jak się dorzuci 100E do budowy nowego kominka to ma się dożywotnie spanie za friko ;).

pozdr.
w.

Data: 2011-09-04 08:51:04
Autor: Doczu
Chata Pod Rysmi czynna juĹź ?
On Sat, 03 Sep 2011 21:02:17 +0200, Wojciech Waga aka wojek <na@drzewo.pl> wrote:
Miesiąc temu nie było widać, żeby ktoś tam nocował, była natomiast informacja, że jak się dorzuci 100E do budowy nowego kominka to ma
się
doĹźywotnie spanie za friko ;).

Hehe w sumie jsak ktos czesto bywa to warto ;-) Thx za info.

Pozdrawiam Doczu

Data: 2011-09-04 22:10:30
Autor: CC
Chata Pod Rysmi czynna już ?

Użytkownik "Doczu"

[...]

Hmm?
http://chatapodrysmi.sk/ubytovanie.php?lang=

Lesiek

Data: 2011-09-06 13:02:14
Autor: Doczu
Chata Pod Rysmi czynna juďż˝ ?
On Sun, 4 Sep 2011 22:10:30 +0200, "CC" <cc1@go2.pl> wrote:
Hmm?
http://chatapodrysmi.sk/ubytovanie.php?lang=

Czego to ma niby dowieść ?

--
Pozdrawiam Doczu

Data: 2011-09-07 02:13:16
Autor: Pawel
Chata Pod Rysmi czynna ju ?
On 6 Wrz, 13:02, Doczu <do...@gazeta.pl> wrote:
On Sun, 4 Sep 2011 22:10:30 +0200, "CC" <c...@go2.pl> wrote:
> Hmm?
>http://chatapodrysmi.sk/ubytovanie.php?lang>
Czego to ma niby dowieść ?

--
Pozdrawiam Doczu

No wlasnie, to mozna tam nocowac, czy nie? :-)  Bo planowalem sie tam
przejsc w weekend

Data: 2011-09-07 18:08:52
Autor: Dawid Pastusiak
Chata Pod Rysmi czynna ju ?
Pawel napsal(a):

http://chatapodrysmi.sk/ubytovanie.php?lang=

No wlasnie, to mozna tam nocowac, czy nie? :-)  Bo planowalem sie tam
przejsc w weekend

Na podanej stronie jest numer telefonu, wystarczy zadzwonic:

"Vážení návštevníci,informujte sa na tel. 0903181051. V roku 2011 už budeme poskytovať ubytovanie."

Dawid Pastusiak (Liberec)
http://www.dejw.estranky.cz
"Prostě Polsko, no. To rozumově nepochopíte, to můžete akorát milovat nebo nenávidět" T.H.

Data: 2011-09-11 12:07:06
Autor: Piotr
Chata Pod Rysmi czynna ju ?
W dniu 2011-09-07 11:13, Pawel pisze:

No wlasnie, to mozna tam nocowac, czy nie? :-)  Bo planowalem sie tam
przejsc w weekend

Prawdopodobnie można, bo przy budce z towarami do wniesienia (tej na początku szlaku) wisiała tabliczka że oferują "ubytovanie". Natomiast w samym schronisku, gdy ostatni raz byłem tam w lipcu, trwały jeszcze mocno zaawansowane prace budowlane. Tak się zastanawiałem gdzie ten nocleg oferują, podejrzewam że w sali z bufetem.

pozdrawiam

Data: 2011-09-18 16:11:14
Autor: kokeshi
Chata Pod Rysmi czynna już ?
On 2011-09-03 3:18 PM, Doczu wrote:

  > Ktoś się orientuje czy Chata Pod Rysmi przyjmuje już turystów na noclegi,
  > czy jeszcze nie ?

  Przyjmuje, nocleg 10 EUR, sniadanie 4. Piwo i Kofola z beczki po 2.
  Biora zlotowki po kursie 5 zł za EUR.

  Dane sprzed tygodnia.

  pzdr,
--