Chata Téryho

Data: 2009-07-27 08:09:19
Autor: Paweł
Chata Téryho
Chciałbym się dowiedizec jak wygłada tam nocleg, czy ktos z forumowiczów tam spał ostatnio?
Jaki obecnie cena, w jaki sposob mozna tam zarezerwowac nocleg ? pozdr

Data: 2009-07-27 11:05:34
Autor: UHbI
Chata Téryho

http://www.vysoketatry.com/chaty/tchata/tchata.html

--
UHbI

Data: 2009-07-27 10:28:15
Autor: Paweł
Chata Téryho
UHbI <nie@nie.nie> napisał(a):
Paweł pisze:
> Jaki obecnie cena, w jaki sposob mozna tam zarezerwowac nocleg ? http://www.vysoketatry.com/chaty/tchata/tchata.html

No dobra, na tyle inteligentny jestem ze to tez zauwazylem. Ale czy odpisza na maila? Bo dzwonic to jakos mi sie nie usmiecha, bez rąk sie nie dogadam.

Data: 2009-07-27 13:19:20
Autor: Olin
Chata Téryho
Dnia Mon, 27 Jul 2009 10:28:15 +0000 (UTC), Paweł napisał(a):

 inteligentny jestem Ale czy odpisza na maila? Bo dzwonic to jakos mi sie nie usmiecha, bez rąk sie nie dogadam.

Uwierz w siebie. Pisanie emalii tudzież prowadzenia rozmów telefonicznych
ze Słowakami nie wymaga wyrafinowanej inteligencji.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Najlepiej ze wszystkich mają lekarze; ich sukcesy biegają po świecie, zaś
niepowodzenia zakopuje się w ziemi."
 Jacques Tati

Data: 2009-07-27 10:28:25
Autor: Paweł
Chata Téryho

Data: 2009-07-27 15:39:21
Autor: Maciek
Chata Téryho

Użytkownik "Paweł" <gwona.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4jnbf$353$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rezerwacja rezerwacją ale kiedyś miałem zarezerwowany nocleg (telefonicznie)
a po przyjściu (weekend we wrześniu) i tak chatar chciał mnie położyć na
podłodze bo miał mnóstwo klientów. Trafiło mi się łóżko bo ośwadczyłem że
nie mam śpiwora. Z tego co widziałem proponował wtedy wielu osobom nocleg...
po dwóch ludzi w jednym łóżku! Tak więc licz się z "atrakcjami" ;) No chyba
że będzie lało bo wtedy ilość nocujących drastycznie spada.
W tej sytuacji nie wiem czy jest sens rezerwować... Jeżeli się zdecydujesz
warto zadzwonić idąc z dołu, np. ze Schroniska Zamkovskego i potwierdzić.

Miłej wycieczki!

Maciek

Data: 2009-07-27 07:39:59
Autor: Grzegorz Grupiński
Chata Téryho

[...]

O rany to chatar Miro chyba zszedł na psy - kiedyś t był najlepszy
adres w Tatrach...
Swoją drogą - podobno piwo kosztuje w Terynce 2 EUR!!!!! A jeszcze
niedawno 35 SKK. Zgroza.

Data: 2009-07-27 22:04:52
Autor: Maciek
Chata Téryho

Użytkownik "Grzegorz Grupiński" <ggrupinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:26d0c4da-76e2-43cf-bb2e-259f40db15cd26g2000yqk.googlegroups.com...

O rany to chatar Miro chyba zszedł na psy - kiedyś t był najlepszy
adres w Tatrach...

Czy ja wiem? Zawsze warunki były tam ekstremalne ;) Niektórzy w szczycie sezonu dostawali miejsce na podłodze przy drzwiach wychodka, więc miłe towarzystwo na pryczy to raczej atrakcja... ;)))

Maciek

Data: 2009-07-28 05:14:14
Autor: Paweł
Chata Téryho
Maciek <elmac1WYTNIJ@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

 A to moze lepiej jest w schronisku zbojnickim ? lepiej czyli jakos bardziej przewidywalnie ;)

Data: 2009-07-28 09:52:15
Autor: Maciek
Chata Téryho

Użytkownik "Paweł" <gwona@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h4m1f6$ar9$1inews.gazeta.pl...

A to moze lepiej jest w schronisku zbojnickim ? lepiej czyli jakos bardziej
przewidywalnie ;)

Tam nie nocowałem, więc w tej sprawie nie pomogę. Ale uważam że specyfikę Terinki warto poznać... ;)

Maciek

Chata Téryho