Chata Téryho

Data: 2009-07-27 11:05:34
Autor: UHbI
Chata Téryho
Pawe³ pisze:
Jaki obecnie cena, w jaki sposob mozna tam zarezerwowac nocleg ?

http://www.vysoketatry.com/chaty/tchata/tchata.html

--
UHbI

Data: 2009-07-27 10:28:15
Autor: Pawe³
Chata Téryho
UHbI <nie@nie.nie> napisa³(a):
Pawe³ pisze:
> Jaki obecnie cena, w jaki sposob mozna tam zarezerwowac nocleg ? http://www.vysoketatry.com/chaty/tchata/tchata.html

No dobra, na tyle inteligentny jestem ze to tez zauwazylem. Ale czy odpisza na maila? Bo dzwonic to jakos mi sie nie usmiecha, bez r±k sie nie dogadam.

Data: 2009-07-27 13:19:20
Autor: Olin
Chata Téryho
Dnia Mon, 27 Jul 2009 10:28:15 +0000 (UTC), Pawe³ napisa³(a):

 inteligentny jestem Ale czy odpisza na maila? Bo dzwonic to jakos mi sie nie usmiecha, bez r±k sie nie dogadam.

Uwierz w siebie. Pisanie emalii tudzie¿ prowadzenia rozmów telefonicznych
ze S³owakami nie wymaga wyrafinowanej inteligencji.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Najlepiej ze wszystkich maj± lekarze; ich sukcesy biegaj± po ¶wiecie, za¶
niepowodzenia zakopuje siê w ziemi."
 Jacques Tati

Data: 2009-07-27 10:28:25
Autor: Pawe³