Chatka Górzystów - biwakowanie

Data: 2010-04-28 14:36:57
Autor: Tomasz Sójka
Chatka Górzystów - biwakowanie
Dnia Tue, 27 Apr 2010 22:26:02 +0200, dziobak napisał(a):

Witam!

Nie można rozbić namiotu przy Chacie ponieważ "Rezerwat".
Owszem , rezerwat jest ale według , przyznaje nie najlepszej mapy, chałupa jest outside.
A nawet gdyby to przy kilku budynkach gospodarczych nadal jestem chyba na terenie prywatnego siedliska a nie, że mi sie rezerwat za drzwiami domu zaczyna.
Wnoszę, że ściema a towarzystwo nieco hermetyczne.
Szkoda bo miejsce bardzo ładne.
Jak jest na prawdę ?

pozdrawiam

pieszy

Byłem parę razy niedawno (relatywnie) i towarzystwo hermetyczne nie jest.
Powiem więcej, dawno nie czułem takiego luzu, no może poza ostatnim
łykendem w Sądeckim :)) Swoboda i nieingerencja zdecydowanie wykraczała
ponad średni poziom, co trochę mnie dziwiło zresztą w kontekście
najmłodszego pokolenia gospodarzy - najwyraźniej da się to pogodzić jakoś.
Może być tak że np. nadleśnictwo ma ich na celowniku i zwyczajnie nie chcą
ryzykować? Swego czasu były próby odebrania Orla przez leśników, Górzyści
są może i więcej warci ze względu na bliskość Stogu z gondolą?
Biwaku zabroniono ci zdalnie przed wizytą, czy osobiście już na miejscu?
Pozdrawiam Tomek

Data: 2010-04-28 18:55:44
Autor: dziobak
Chatka Górzystów - biwakowanie
Sorry wciąłem odpowiedź pod wyższy post.
Juz się chłoszczę  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2010-04-29 14:23:31
Autor: Tomasz Pluciński
Potwierdzam opinię. Radzę także pamiętać o sławetnych naleśnikach; tylko że w poniedziałki kuchnia jest "ooo" http://www.chem.univ.gda.pl/~tomek/opisy/agatowe

Może być tak że np. nadleśnictwo ma ich na celowniku i zwyczajnie nie chcą
ryzykować? Swego czasu były próby odebrania Orla przez leśników, Górzyści
są może i więcej warci ze względu na bliskość Stogu z gondolą?
Ze 4 lata temu spałem w namiocie za zgodą. Pewnie mieli po tym czasie jakąś scysję z władzą. Bo układy w tym terenie są ciągle bardzo niesympatyczne. Tak jakby pozostał zły duch po "Rzeczypospolitej WOPistowskiej" w Izerskich. A zamachów na Orle zdaje się, że nie zaprzestano.
tpl

Data: 2010-04-30 00:58:52
Autor: dziobak
Chatka Górzystów - biwakowanie

Użytkownik "Tomasz Pluciński" napisał

A zamachów na Orle zdaje się, że nie zaprzestano.

A Orle wygląda jak Chatka z Bajki  :)

pozdrawiam

Pieszy

Chatka Górzystów - biwakowanie