Chatka Górzystów - zmiany?

Data: 2014-10-13 23:14:35
Autor: TW Dziobak
Chatka Górzystów - zmiany?
Witam!

Czyżby rzeczywiście zmieniło się i jak zwykle na gorsze?
Pewnie trzeba by tu Waldemara do tablicy wywołać.
Podobno zmieniła się obsługa i trochę koncepcja miejsca;  w lutym od czeskiej strony doszedłem do Orlego i musiałem wracać, tak że Górzystów nie udało się odwiedzić.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-10-14 14:53:19
Autor: Tomasz Sójka
Chatka Górzystów - zmiany?
Dnia Mon, 13 Oct 2014 23:14:35 +0200, TW Dziobak napisał(a):

[...]

Na pewno przestali handlować naleśnikami na dużą skalę, czyli dla turystów.
Od kilku miesięcy. Chyba coś było na ten temat, kolega w lipcu był
zawiedziony bardzo. Nic więcej nie słyszałem od tamtego czasu.

Pozdrawiam Tomek

Data: 2014-10-14 15:33:07
Autor: Dominik Mirowski
Chatka Górzystów - zmiany?
Czyzby rzeczywiscie zmienilo sie i jak zwykle na gorsze?

No niestety - nalesniki sa tylko dla nocujacych, troche takze przycieto menu.
--
Dominik Mirowski
http://www.light-test.info

Data: 2014-10-15 03:50:06
Autor: Dominik Mirowski
Chatka Górzystów - zmiany?
Trochę prywaty na forum publicznym ;)

The error that the other server returned was:
554 5.7.1 You are black-listed by recipient

Albo mnie odblokuj albo co :p

pozdrawiam
Dominik

Chatka Górzystów - zmiany?