[Pyt] Chatka pod Snieżnikiem - wyposażeni e

Data: 2009-12-16 14:25:54
Autor: Krzysztof Toporski
[Pyt] Chatka pod Snieżnikiem - wyposażeni e
Witam!
Zaraz po Nowym Roku wybieram się w rejon kłodzki, chce m.in przespać się jedna noc w Domku Myśliwskim (czy jak mu tam :) ) pod Śnieżnikiem. Byłem tam kilka lat temu, więc (chyba...) trafię, mam natomiast jedno pytanie. Czy są tam materace, czy tez trza ciągnąc z sobą karimatę czy inne samopompujące cudo> Piec pamiętam, że był, siekiera też, zresztą drwa wokół sporo (byleby w Parku nie zbierać :P). Natomiast materaca (raczej) w lesie nie znajdę ;)

Dzięki z góry za odp - Krzysztof

Data: 2009-12-16 21:53:17
Autor: Piotr [trzykoty]
[Pyt] Chatka pod Snieżnikiem - wyposażenie
"Krzysztof Toporski" <topor33_usunto@wp.pl> wrote
Czy są tam materace

Chyba nie, a przynajmniej nie w stanie do użytku... Ale mogę się mylić.

, czy tez trza ciągnąc z sobą karimatę czy inne samopompujące cudo

karimata czy mała,lekka alumata to taki problem?

wokół sporo (byleby w Parku nie zbierać :P).

Tam jest rezerwat a nie Park Narodowy.

Data: 2009-12-17 00:09:37
Autor: rugala
[...]

Nie wiadomo...

Lech

Klub Sudecki z Poznania - http://kspoz.webpark.pl

Data: 2009-12-17 06:58:16
Autor: serak
Chatka pod Snieżnikiem - wyposażenie
Idąc na na nocleg w takich miejscach trzeba się liczyć z
niespodziankami. Raz coś jest, a innym razem nie ma. A średnia kultura
bywalców tejże chatki upada z roku na rok.

Data: 2009-12-17 18:16:54
Autor: Piotr [trzykoty]
Chatka pod Snieżnikiem - wyposażenie
"serak" <serak@poczta.onet.pl> wrote
średnia kultura
bywalców tejże chatki upada z roku na rok.

Jakieś niemiłe doświadczenia?

Data: 2009-12-17 10:31:19
Autor: serak
Chatka pod Snieżnikiem - wyposażenie
Piotr:
Jakieś niemiłe doświadczenia?
Ilość walających się tam śmieci - jak byłem tam jesienią. Wyposażenie
było ok. Nie rozumiem jak można wnieść pełne butelki czy puszki, a
problem jest ich zniesienie, jak są puste. Ale chatka ogólnie jest
ok.

[Pyt] Chatka pod Snieżnikiem - wyposażeni e