Chcą 14 lat dla Chodorkowskiego

Data: 2010-10-22 22:15:18
Autor: u2
Chcą 14 lat dla Chodorkowskiego
... widać, że czekiści zamierzają jeszcze długo porządzić w Rosji :

http://wyborcza.pl/1,75477,8554405,Chca_14_lat_dla_Chodorkowskiego.html

Data: 2010-10-22 22:19:40
Autor: abc
Chcą 14 lat dla Chodorkowskiego
.. widać, że czekiści zamierzają jeszcze długo porządzić w Rosji :

http://wyborcza.pl/1,75477,8554405,Chca_14_lat_dla_Chodorkowskiego.html

I w ten sposób Żyd będzie pracował dla goja przez długie lata.

Data: 2010-10-22 22:23:40
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Tak się zastanawiam - czy antysemityzm też posłowie PiS zaliczają do "mowy
nienawiści" ?

Data: 2010-10-22 22:30:40
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc1f0de$0$22806$65785112news.neostrada.pl...
.. widać, że czekiści zamierzają jeszcze długo porządzić w Rosji :

http://wyborcza.pl/1,75477,8554405,Chca_14_lat_dla_Chodorkowskiego.html

Przynajmniej tam się robi porządek...

boukun

Data: 2010-10-22 22:35:26
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
... widać, że czekiści zamierzają jeszcze długo porządzić w Rosji :

http://wyborcza.pl/1,75477,8554405,Chca_14_lat_dla_Chodorkowskiego.html

   "Jeśli w Rosji mnie aresztują to następnego dnia na jej
    terytorium lądują wojska amerykańskie i okupują kraj".

   To powiedział Chodorkowski przed swoim aresztowaniem
   prowokując tym samym atak Putina. Ten nie miał wyjścia,
   pozostawienie takich słów bez odpowiedzi świadczyłoby,
   że Rosja zgadza się na amerykańską okupację.
   Chodorkowski w tym czasie dysponował ok 10% PKB,
   o ile się nie mylę.

Data: 2010-10-23 10:06:42
Autor: u2
Użytkownik u2 napisał:
[...]

Cytat wyssany z palca.

Data: 2010-10-23 12:55:25
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
[...]

     Niestety nie - trudno mi go tylko odnaleźć. Widzę, że sprawa Chodorkowskiego
     Cię męczy poczytaj sobie co na ten temat piszą sami Rosjanie a nie GW,
     która broni z poświęceniem swojego człowieka, narażając się skądinąd
     uwielbianemu z powodu Katynia - 2010 Putinowi. Dzięki niemu pozbyli
     się przecież znienawidzonego Kaczora, niezależnie czy z powodu zamachu
     przeprowadzonego z premedytacją czy tylko dzięki jakiemuś zbiegowi
     okoliczności bliżej tu nie precyzowanych.
                                http://www.compromat.ru/page_14022.htm

Data: 2010-10-23 13:04:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i9uesq$7tc$1news.onet.pl...
Użytkownik u2 napisał:
[...]

=====================================

A ziemia jest płaska!

Data: 2010-10-23 13:10:27
Autor: Klin

Użytkownik u2 napisał:
[...]

====================================>
A ziemia jest płaska!

   A jednak się kręci!

Data: 2010-10-23 13:24:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik u2 napisał:
[...]

==================================

Nie da rady. Nie wmówisz mi. Słońce obiega ziemię!

Data: 2010-10-23 13:22:51
Autor: u2
Chcą 14 lat dla Chodorkowskiego
A ziemia jest płaska!

  A jednak się kręci!
==================================

Nie da rady. Nie wmówisz mi. Słońce obiega ziemię!

Ruch jest względny. Ziemia się kręci wokół Słońca tak jak Słońce się
kręci wokół Ziemi.

Data: 2010-10-23 13:10:17
Autor: u2
W dniu 2010-10-23 12:55, Klin > pisze:
Cytat wyssany z palca.

    Niestety nie - trudno mi go tylko odnaleźć.

Czyli wyssałeś go z palca.

[...]

Gdyby czekiści udowodnili, że transferował kapitał z Rosji n.p. do
Izraela to bym się zgodził, że działał na szkodę Rosji.

Ale jest zupełnie odwrotnie. Prowadził uczciwy interes, który przejęli
czekiści, aby się szybko wzbogacić na trupie Jukosu.

Data: 2010-10-23 13:18:48
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
W dniu 2010-10-23 12:55, Klin>  pisze:
Cytat wyssany z palca.

     Niestety nie - trudno mi go tylko odnaleźć.

     Czyli wyssałeś go z palca.

          Na razie widzę, że sam ssiesz z brudnego palca GW zapoznałeś się
          z tym co mają na ten temat do powiedzenia Rosjanie?

Data: 2010-10-23 13:18:55
Autor: u2
W dniu 2010-10-23 13:18, Klin > pisze:
Użytkownik u2 napisał:
[...]

Oczywiście, dyskutuję na kilku ruskich forach. Znam biegle język rosyjski.

Data: 2010-10-23 13:52:32
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    Jeśliś taki dobry to tu masz w punktach wyliczone o co obwiniany jest Yukos
     imperium Chodorkowskiego.
 http://www.compromat.ru/page_27647.htm

Data: 2010-10-23 14:06:33
Autor: u2
W dniu 2010-10-23 13:52, Klin > pisze:

[...]

Też kiedyś oglądałem w ruskiej TV jakie to zbrodnie miał popełnić
Chodorkowski. Tylko, że nie udowodniono mu ani jednej.

Poczytaj sobie u źródła :

http://khodorkovsky.ru/

Data: 2010-10-23 14:14:42
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
[...]

Chodorkowski. Tylko, Ĺźe nie udowodniono mu ani jednej.

Poczytaj sobie u źródła :

http://khodorkovsky.ru/

   Rzeczywiście wiarygodna strona uwaĹźasz Chodorkowskiego
   za samobĂłjcę będzie sam siebie oskarĹźał. Co jak co ale
   mataczyć to Ci oligarchowie umieją.

Для начала - цитата из «Вашингтон пост»: «Для тех, кто еще не обновил свое знание русского языка, поясним: «олигархи» - это термин для обозначения «богатых евреев», которые нажили свои состояния в эпоху массовых приватизаций советского имущества в начале 1990-х.

Data: 2010-10-23 14:19:24
Autor: u2
W dniu 2010-10-23 14:14, Klin > pisze:
[...]

Ale gdzie są przykłady zbrodni popełnionych przez Chodorkowskiego ? To
że jest Żydem z pochodzenia nie oznacza, że jest kryminalistą.

Data: 2010-10-23 15:00:01
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    Podałem Ci w punktach o co go oskarĹźają czy to będą potrafili udowodnić
    inna sprawa. Pewnie wszyscy oskarĹźeni nagle stracą pamięć więc
    mogą mieć trudności.

Data: 2010-10-23 15:15:58
Autor: u2
W dniu 2010-10-23 15:00, Klin > pisze:
Ale gdzie są przykłady zbrodni popełnionych przez Chodorkowskiego ? To
że jest Żydem z pochodzenia nie oznacza, że jest kryminalistą.

   Podałem Ci w punktach o co go oskarżają czy to będą potrafili udowodnić
   inna sprawa. Pewnie wszyscy oskarżeni nagle stracą pamięć więc
   mogą mieć trudności.

Widzisz, dla ruskich czekistów wystarczy dostarczyć człowieka, a znajdą
na niego paragrafy. Nie należy tak naiwnie im wierzyć. Przykładów ich
bezprawia można mnożyć. Trzeba zapoznać się z argumentami strony
broniącej się, póki jest jeszcze taka możliwość.

Data: 2010-10-23 15:37:24
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:
[...]

    Nie jestem aż tak naiwny by wierzyć,  że  można dysponować 10% PKB
    i nie popełnić przy tym nic zdrożnego.

Data: 2010-10-23 15:39:35
Autor: u2
W dniu 2010-10-23 15:37, Klin > pisze:
[...]

Sądzisz zapewne po polskich t.zw. rządach ? :)

Data: 2010-10-23 01:50:25
Autor: Jaksa
[...]

A taki byl szczery demokrata z niego..

Chlip, chlip.

Jaksa

Data: 2010-10-23 13:27:32
Autor: u2
W dniu 2010-10-23 01:50, Jaksa pisze:

A taki byl szczery demokrata z niego..

Chlip, chlip.

Z całej bandy ruskich oligarchów był najuczciwszy więc został okradziony
przez nich w ramach sąsiedzkiej solidarności :)

Data: 2010-10-24 01:28:17
Autor: Jaksa

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc2c6ad$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Z całej bandy ruskich oligarchów był najuczciwszy więc został okradziony
przez nich w ramach sąsiedzkiej solidarności :)

Naj.. co?

Tam takich nie ma! Wszyscy oni co do jednego zasluzyli na stryczek.

Osobiscie mam troche sympatii do Abramowicza. Wogole to nam
Polakom sowieccy oligarchowie sa na reke, bo robia Rosji na reke :)

Jaksa

Chcą 14 lat dla Chodorkowskiego