Chcą byśmy zgłupieli do reszty

Data: 2013-01-31 07:20:54
Autor: abc
Chcą byśmy zgłupieli do reszty
Niezwykle nurtuje mnie zagadka, czemu osoba znana, jako Anna Grodzka tak
bardzo oburza się, gdy ktoś zwraca się do niej per "pan"? Tym, którzy się
tak do niej zwracają zarzuca nietolerancję, szowinizm, faszyzm i nie
wiadomo, co jeszcze.

To już nie jest żadna walka o tolerancję, to próba zastraszania ludzi,
którzy nie zgłupieli do reszty.

Jakoś przez 50 lat życia określenie "pan"  tej osobie nie przeszkadzało.
Czy obraża się ona, gdy jej syn przez przypadek powie od niej "tato"? Przez
ponad 20 lat na pewno tak się do niej zwracał. Co ciekawe osoba ta często
myli się i mówi o sobie w rodzaju męskim! (...)

Dlaczego osoba, która twierdzi, że od dziecka czuła się kobietą, będąca z
zawodu psychologiem klinicznym zdecydowała się na założenie rodziny!?
Nie wiedziała, jak wielką krzywdę wyrządza swojej rodzinie?

Jak osoba, która w tak okrutny sposób, przez wiele lat oszukiwała swoich
bliskich może uchodzić teraz za autorytet w jakiejkolwiek dziedzinie i
niezwykle ciepłą i miłą osobę?

Jeśli ktoś ma zaburzenia identyfikacji płciowej to należy go leczyć, a nie
powierzać zaszczytne państwowe funkcje! Czego takiego wielkiego dokonała
osoba zwana Anną Grodzką w obecnej kadencji Sejmu? Co wie o niej przeciętny
Polak?

Więcej
http://danielik.salon24.pl/483058,gdy-przebiore-sie-za-napoleona-bede-francuskim-cesarzem

Data: 2013-01-31 07:44:32
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Niezwykle nurtuje mnie zagadka, czemu osoba znana, jako Anna Grodzka tak
bardzo oburza się, gdy ktoś zwraca się do niej per "pan"?

Mnie również czasem nurtuje dlaczego do dwudziestoparoletniego pedofila
(lub w najlepszym razie pedała) nie mogę się zwracać per pan a "ojcze" - w
przeciwnym razie pedzio ów poczuje się urażony.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-31 08:11:13
Autor: Przemysław M.
Dnia Thu, 31 Jan 2013 07:44:32 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

abc napisał:

[...]

Problem powstałby gdybyś musiał do niego mówić tatusiu. ;-)

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-01-31 11:15:14
Autor: Marek Czaplicki

abc napisał:

[...]

Dla dziecka może to byłby problem. "Tata" poszedłby do drugiego pokoju posłuchać muzyki.

Data: 2013-01-31 21:02:47
Autor: Grzegorz Z.

abc napisał:

[...]

Do dwudziestoparoletniego mógłbym mówić co najwyżej "synku".

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-01-31 22:36:50
Autor: mkarwan
Chcą byśmy zgłupieli do reszty
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:keeil6$vac$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespół w zespół z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2013-01-31 09:41:46
Autor: No pasaran
"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:510a0daf$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niedługo ten sejm, to będzie polskie zoo...

Data: 2013-01-31 09:44:15
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-31 09:41, No pasaran pisze:

Niedługo ten sejm, to będzie polskie zoo...

Nie rób Polakom nadziei że coś w tym miejscu zmieni się na lepsze.

Data: 2013-01-31 09:42:12
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-31 07:20, abc pisze:
[...]

Też się dziwie, że zamiast się oburzać powinna po prostu dać w mordę.. Może tylko to by podziałało na oszołoma który z takim upodobaniem zagląda do rozporków i pod spódnice innym.

Data: 2013-01-31 09:58:51
Autor: No pasaran
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kedapa$795$2node1.news.atman.pl...
[...]

Ale konkretnie w temacie?

Czym sobie zasłużyła ta, ten Grodzka\Grodzki, żeby reprezentować Polaków w sjmie? Mordą boksera?

Data: 2013-01-31 10:06:49
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-31 09:58, No pasaran pisze:
[...]

Pytanie powinno brzmieć - czym kto ktokolwiek z tej zbieraniny sejmowej zasłużył żeby reprezentować Polaków. Mówię tu o Polakach a nie o garstce oszołomów którzy istotnie wydają się  mieć reprezentanta w osobie tej która tak naskoczyła na panią Anię. Też należysz do tego rodzaju elementu który to lubi zaglądać innym do ich sypialni czy do gaci? No to moje gratulacje - masz swojego reprezentanta w sejmie.

Data: 2013-01-31 10:38:54
Autor: No pasaran
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kedc7e$8sl$1node1.news.atman.pl...
[...]

Z tą panią Anią, to daj sobie już spokój. Wątek jest bardzo mądry, ty już zgłupiałeś...

Data: 2013-02-01 09:50:21
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-31 10:38, No pasaran pisze:

[...]

To ty widać masz jakąś fobie i ciągle zgłaszasz pretensję pod adresem ludzi którzy nie robią ci nic złego. Nie podoba ci się oblicze pani Grodzkiej to na nią nie patrz, patrz za to na ucieleśnienie kobiecej urody - p. marszałek sejmu.

Data: 2013-01-31 15:51:27
Autor: andal
Chcą byśmy zgłupieli do reszty
On Thu, 31 Jan 2013 10:06:49 +0100, Trybun wrote:

 TeĹź naleĹźysz do tego rodzaju
elementu który to lubi zaglądać innym do ich sypialni czy do gaci? No to
moje gratulacje - masz swojego reprezentanta w sejmie.

to przeciez zboki same chca zeby im tam zagladac

a ze nikt nie chce to wolaja o przywilej wynoszenia swych lozek na forum publiczne

Data: 2013-02-01 09:50:48
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-31 16:51, andal pisze:
[...]

Tak, a po czym ich oceniasz? Mi się wydaje że po zachowaniu w łóżku.. I tylko po tym. Nie istnieją dla ciebie jako ludzie, interesuje cie tylko to co oni robią w łóżku.

Data: 2013-01-31 11:49:01
Autor: xan
W dniu 31.01.2013 09:58, No pasaran pisze:
Czym sobie zasłużyła ta, ten Grodzka\Grodzki, żeby reprezentować Polaków
w sjmie? Mordą boksera?

Pytanie nie głupie, ale można by je postawić w stosunku do każdego obecnego wice czy samego marszałka sejmu.
Patrząc po osiągnięciach to Grodzka niczym się nie wyróżnia.

Data: 2013-01-31 13:49:00
Autor: No pasaran
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kedi6t$vfh$1news.icm.edu.pl...
[...]

No w sumie tak..., same mutanty jakieś...

Data: 2013-01-31 15:15:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kedi6t$vfh$1news.icm.edu.pl...
[...]

Skąd wiesz?

niedowierzający

Data: 2013-01-31 20:35:14
Autor: xan
W dniu 31.01.2013 15:15, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

pytasz o osiągnięcia jako parlamentarzystka, bo ja o tym ? To nie widzę u żadnego (p)osła sukcesów legislacyjnych.

Data: 2013-01-31 21:15:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:keeh1i$vtc$1news.icm.edu.pl...
[...]

Gdzie zaglądałeś?
A co możesz powiedzieć o pośle Kaczyńskim? Wymień jego sukcesy legislacyjne.

niedowierzający

Data: 2013-02-01 19:11:58
Autor: Klin
W dniu 2013-01-31 09:42, Trybun pisze:
[...]

   Zdaje się, Ĺźe Antenka powinna się zastanowić czy to co masz
   w rozporku za jakiś czas jeszcze tam będzie. :-)

Data: 2013-02-01 20:00:52
Autor: jr

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:510c0573$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

|   Zdaje się, że Antenka powinna się zastanowić czy to co masz
|   w rozporku za jakiś czas jeszcze tam będzie. :-)

Dowcip po ch..u

Data: 2013-02-02 09:54:00
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-01 19:11, Klin > pisze:
[...]

O to może być pewna, ja akurat należę do tych co to dobrze się czują w swojej skórze. Różni to mnie od Ciebie że w żaden sposób nie chciałbym wpływać na innych w tej kwestii. Samowola w decyzji jak chce żyć Grodzka czy Grodzki to dla mnie świętość.

Data: 2013-02-02 14:06:29
Autor: andal
On Sat, 02 Feb 2013 09:54:00 +0100, Trybun wrote:

[...]

po co ty Trybunka siedzisz w tej szafie ? wylaz na swiatlo dzienne,
zazyj swiezego powietrza, czerwona ciota tez ciota

Data: 2013-02-03 10:05:34
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-02 15:06, andal pisze:

[...]

Jeżeli nie masz nic do powiedzenia na temat to lepiej, dla swojego dobra - milcz. Myślisz że prymitywnymi odzywkami mozesz wygrać z faktami i prawdą?

Data: 2013-02-03 14:45:07
Autor: Marek Woydak
On Sun, 03 Feb 2013 10:05:34 +0100, Trybun wrote:

[...]

Powiedz to temu głąbowi u2.

MW

Data: 2013-02-05 00:58:18
Autor: jr

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:7lnf2fv2vvcg.j0y02502gpnb$.dlg40tude.net...
> [...]

Prawda jest Trybunie, ze czerwona ciota to tez ciota.

Data: 2013-02-05 00:56:09
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kel98l$3bn$3node2.news.atman.pl...

| JeĹźeli nie masz nic do powiedzenia na temat to lepiej, dla swojego dobra
| - milcz.

Coz to Trybunie? Macie jeszcze pale w tej szafie?

Data: 2013-02-02 20:50:22
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:keik78$jc9$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| swojej skórze. Różni to mnie od Ciebie że w żaden sposób nie chciałbym
| wpływać na innych w tej kwestii. Samowola w decyzji jak chce żyć Grodzka

Towarzyszu Trybun, od kiedy wyscie tacy swieci?
Nie scigaliscie 'bikiniarzy'?
Nie pietnowaliscie prostytutek w kronikach filmowych?
Nie szydziliscie z Beatlesow?
Nie strzygliscie chlopakom dlugich wlosow?
Nie rozganialiscie prywatek?
Nie palowaliscie ludzi pod Kongresowa?
Przecierz wszystko to robiliscie w imie socjalistycznej moralnosci!

Data: 2013-02-03 10:05:11
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-02 20:50, jr pisze:

> [...]

Nie rozganialiscie prywatek?
Nie palowaliscie ludzi pod Kongresowa?
Przecierz wszystko to robiliscie w imie socjalistycznej moralnosci!

Nie bujaj w obłokach - nie jestem ci towarzyszem.
Nigdzie nie pisałem że PRL to był kraj w którym nie można by nic zmienić. Np. twardogłowym nie przyszło do głowy że zawód prostytutki mniej zniewala od zawodu wykonywanego przez sekreterę - czyli osobista służącą szefa, a na dodatek za śmieszne ( w stosunku do prostytutki) pieniądze.
Ja do dzisiaj szydzę Beatlesami - za ich denne teksty, za żenujący poziom instrumentalny itd..
Wszawica to jeden z negatywnych skutków noszenia długich kudłów.
Nie znam przypadku rozgonienia prywatki. Chyba że ona zakłócała spokój innych.
Przypomnij mi za co to pałowani byli ludzie pod Kongresową?
No niestety nie, wiele można było zmienić z tego co wtedy obowiązywało jako moralność, a było zwykłym qr*twem.

Data: 2013-02-03 16:47:50
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kel98k$3bn$2node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-02 20:50, jr pisze:
| > |
| > |

| Nie bujaj w obłokach - nie jestem ci towarzyszem.

Moim na pewno nie.

| Nigdzie nie pisałem że PRL to był kraj w którym nie można by nic
| zmienić. Np. twardogłowym nie przyszło do głowy

A gdzie tam miales miekkie glowy? Miekkie to wy macie dupy, skoro boicie sie sprawiedliwosci.

Data: 2013-02-04 10:22:24
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-03 16:47, jr pisze:

| Nie bujaj w obłokach - nie jestem ci towarzyszem.

Moim na pewno nie.

A więc z jakiej paki tak się zwracasz do mnie?

> [...]
| zmienić. Np. twardogłowym nie przyszło do głowy

A gdzie tam miales miekkie glowy? Miekkie to wy macie dupy, skoro boicie sie

Było sporo ludzi którzy chcieli dobrze. Jednak jak to zwykle w takich kregach bywa najwiecej do powiedzenia miały zacietrzewiene jastrzębie. Co ty wiesz o sprawiedliwości.. Nawet Jaruzelskiego nie potraficie skazać.

Data: 2013-02-05 00:38:45
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kenume$skj$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-02-03 16:47, jr pisze:

| > |

| A więc z jakiej paki tak się zwracasz do mnie?

| Było sporo ludzi którzy chcieli dobrze.

Ty koniowi to powiedz (o tych, co chcieli dobrze).

 Jednak jak to zwykle w takich
| kregach bywa najwiecej do powiedzenia miały zacietrzewiene jastrzębie.
| Co ty wiesz o sprawiedliwości.. Nawet Jaruzelskiego nie potraficie skazać.

Na jego nieustajace nieszczescie :<

Data: 2013-02-03 17:00:45
Autor: jr
Chcą byśmy zgłupieli do reszty
| Wszawica to jeden z negatywnych skutków noszenia długich kudłów.

Chcialbys wszystkich ostrzyc jak w sowieckim lagrze?
A moze powiesz, ze w lagrach wszyscy mieli 'dlugie kudly'?

Data: 2013-02-04 10:22:32
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-03 17:00, jr pisze:
| Wszawica to jeden z negatywnych skutków noszenia długich kudłów.

Chcialbys wszystkich ostrzyc jak w sowieckim lagrze?
A moze powiesz, ze w lagrach wszyscy mieli 'dlugie kudly'?

Chciałbym tylko uświadomić tych kiepskich snobów o tym że długie kudły nie pasują do faceta.

Data: 2013-02-05 00:40:48
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kenume$skj$3node1.news.atman.pl...

| Chciałbym tylko uświadomić tych kiepskich snobów o tym że długie kudły
| nie pasują do faceta.

Tobie nie pasuja?
Wyp...dalaj do karaju Wyzszej Swiadomosci!

Data: 2013-02-03 17:02:20
Autor: jr
Chcą byśmy zgłupieli do reszty
| Ja do dzisiaj szydzę Beatlesami - za ich denne teksty, za żenujący
| poziom instrumentalny itd..

Co innego wlasne gusta, co innego organizowac nagonke, zmuszac do niej media artystow itp.

[...]
| Nie znam przypadku rozgonienia prywatki.

Byly tak zwane trojki: Milicjant, nauczyciel (najepiej partyjny) no i ktorys z rodzicow. Robili naloty na bawiaca sie po mieszkaniach mlodziez, osmieszano ich na oczach kolegow i wlasnych rodzicow itp. W szkole jak nauczyciel chcial dociac uczniowi pytal sie: Jak bylo na bibie? (czyli prywatce).

Data: 2013-02-03 16:51:29
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 03 Feb 2013 17:02:20 +0100, jr wrote:

> [...]

mlodziez, osmieszano ich na oczach kolegow i wlasnych rodzicow itp. W
szkole jak nauczyciel chcial dociac uczniowi pytal sie: Jak bylo na

Poniosło Cię, czy tylko jaja sobie robisz? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-02-03 23:14:00
Autor: jr

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kem4ih$591$1news.task.gda.pl...
| On Sun, 03 Feb 2013 17:02:20 +0100, jr wrote:

| > | Ja do dzisiaj szydzę Beatlesami - za ich denne teksty, za żenujący |

| Poniosło Cię, czy tylko jaja sobie robisz? :)

A co? Nie wierzysz Wiesiaczku? Trudno..
Peerelek wygladal sielsko tylko na peerelowskich filmach (choc i tam czasem co nieco przeciekalo).

Data: 2013-02-04 10:22:59
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-03 17:02, jr pisze:
| Ja do dzisiaj szydzę Beatlesami - za ich denne teksty, za żenujący
| poziom instrumentalny itd..

Co innego wlasne gusta, co innego organizowac nagonke, zmuszac do niej media
artystow itp.

Jaką nagonkę - tylko uświadomić młodych ludzi że to co graja ci analfabeci muzyczni to zwykle g*no którego nie warto słuchać.

[...]
> [...]

na oczach kolegow i wlasnych rodzicow itp. W szkole jak nauczyciel chcial dociac
uczniowi pytal sie: Jak bylo na bibie? (czyli prywatce).

Troche odbiegając od tematu - wiesz, nagle naszła mnie taka refleksja - przecież tamte prywatki niewiele się różniły od dzisiejszych ustawek kibolskich.. Tylko te dzisiejsze zaciekle ścigane przez policję, nie zakłócają nikomu spokoju, bo odbywają się gdzieś w lesie, czy na łące.

Data: 2013-02-05 00:44:12
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kenumf$skj$4node1.news.atman.pl...

> [...]
| >

| Troche odbiegając od tematu - wiesz, nagle naszła mnie taka refleksja -
| przecież tamte prywatki niewiele się różniły od dzisiejszych ustawek

no tak...
Co ty na to Wiesiaczku?

Data: 2013-02-05 05:54:52
Autor: Wiesiaczek

-
| przecież tamte prywatki niewiele się różniły od dzisiejszych ustawek |
kibolskich..

no tak...
Co ty na to Wiesiaczku?

Różniły się.

Data: 2013-02-05 16:16:35
Autor: jr

Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomości news:keph4d$hg5$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| ich
| dociac

Powiedzcie no od razu Towarzyszu, ilescie tych prywatek wlasnorecznie rozpizdzili?

Data: 2013-02-05 00:49:42
Autor: jr
Chcą byśmy zgłupieli do reszty

| Jaką nagonkę - tylko uświadomić młodych ludzi że to co graja ci
| analfabeci muzyczni to zwykle g*no którego nie warto słuchać.

To malo sie staracie Towarzyszu!
Beatlesow ludzie nadal sluchaja, a wy juz tylko mocni w gebie?

Data: 2013-02-03 17:06:01
Autor: jr
Chcą byśmy zgłupieli do reszty

| No niestety nie, wiele można było zmienić z tego co wtedy obowiązywało

Moze zezwolic w lagrach na 'dlugie kudly'? (skoro i tak sa zawszeni)

| jako moralność, a było zwykłym qr*twem.

Nie ublizaj kurwom. Kurestwo to nie bandytyzm.

Data: 2013-02-04 10:23:15
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-03 17:06, jr pisze:
| No niestety nie, wiele można było zmienić z tego co wtedy obowiązywało

Moze zezwolic w lagrach na 'dlugie kudly'? (skoro i tak sa zawszeni)

No i sporo młodych Polaków nosiło takie kudły bez żadnych szykan, nie wiem o co kruszysz kopię?

| jako moralność, a było zwykłym qr*twem.

Nie ublizaj kurwom. Kurestwo to nie bandytyzm.

Tak, konieczność codziennego czyszczenia butów swojemu jaśniepanu, aż do czasu osiągnięcia emerytury trudno nazwać zwykłym q*twem.

Data: 2013-02-05 00:53:13
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kenumd$skj$1node1.news.atman.pl...

| No i sporo młodych Polaków nosiło takie kudły bez żadnych szykan

Bez szykan zaczeli nosic dopiero po meczach reprezentacji Gorskiego (milicja nie bardzo juz wiedziala kogo strzyc).

Data: 2013-01-31 19:58:40
Autor: matusm

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:510a0daf$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niestety wszystko jedynie po to aby wykazac wyższość reglamentacji mięsa na kartki zywnosciowe  - nad  handlem wolnorynkowy   aby nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-01-31 20:02:16
Autor: zdumiony
[...]

Czy wazniejsze jest ciało czy dusza? Jeżeli ktoś ma ciało męskie a duszę kobiecą, to raczej powinno się zmienić ciało by pasowało do duszy.

Data: 2013-01-31 19:10:15
Autor: andal
On Thu, 31 Jan 2013 20:02:16 +0100, zdumiony wrote:

[...]

cialo i dusza to jeden nierozdzielny byt od poczecia az do smierci

Data: 2013-01-31 20:20:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:keefin$5li$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie ma duszy, chłopcze!

doświadczony

Data: 2013-01-31 20:16:26
Autor: andal
On Thu, 31 Jan 2013 20:20:33 +0100, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

no to opisz jak tego doswiadczyles

Data: 2013-02-01 09:49:49
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-31 21:16, andal pisze:

cialo i dusza to jeden nierozdzielny byt od poczecia az do smierci
Nie ma duszy, chłopcze!

doświadczony

no to opisz jak tego doswiadczyles

To raczej ty zdefiniuj to co rozumiesz pod pojęciem "dusza"..

Data: 2013-01-31 20:27:03
Autor: zdumiony
Chcą byśmy zgłupieli do reszty
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:510ac40c$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
Nie ma duszy, chłopcze!
doświadczony

A skąd wiesz?

Data: 2013-01-31 20:15:36
Autor: andal
On Thu, 31 Jan 2013 20:27:03 +0100, zdumiony wrote:

[...]

to jest taki czlowieczek ktory by sprzedal skore wlasnych rodzicow jeszcze za ich zycia

to daje mu lepsze poczucie synowstwa

Data: 2013-02-01 19:45:01
Autor: jr

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:keef3p$est$1node1.news.atman.pl...
| Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
|
| Czy wazniejsze jest ciało czy dusza? Jeżeli ktoś ma ciało męskie a duszę
| kobiecą, to raczej powinno się zmienić ciało by pasowało do duszy.

Co wlasnie sie czyni poprzez zmiane plci. Zagladales do duszy Grodzkiej, czy tylko do jej majtek?

Data: 2013-02-01 18:48:56
Autor: pluton_
Chcą byśmy zgłupieli do reszty
Niezwykle nurtuje mnie zagadka, czemu osoba znana, jako Anna Grodzka

Ty sie lepiej zanurtuj pedofilcem w kosciele.

Nullification

Data: 2013-02-01 18:46:46
Autor: A. Filip
"pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> pisze:
Niezwykle nurtuje mnie zagadka, czemu osoba znana, jako Anna Grodzka

Ty sie lepiej zanurtuj pedofilcem w kosciele.

Tobie lepiej jemu gorzej w jednym a drugim na odwrót i się jakoś
bilansuje, nieprawdaĹź?

Data: 2013-02-01 18:49:16
Autor: jr
> [...]

| Niezwykle nurtuje mnie zagadka, czemu osoba znana, jako Anna Grodzka tak
| bardzo oburza się, gdy ktoś zwraca się do niej per "pan"?

A idz-ze sam sie jej zapytaj, a nam tutaj dupy nie zawracaj oszolomie.

Data: 2013-02-04 22:07:55
Autor: khanula
W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 07:20:54 UTC+1 użytkownik abc napisał:
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

do tych twoich kumpli z czarnej mafii trzebaby zwracac sie per "pani" bo chodza w sukienkach

Chcą byśmy zgłupieli do reszty