Chcą obalić Tuska?

Data: 2014-03-16 09:19:17
Autor: Budzik
Chcą obalić Tuska?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Dzisiaj cały dzień w mediach na wszystkich kanałach i portalach
kampania anty Tuskowa... Kolejki do lekarzy aż do 6 lat... No to sie
kurwa czasów doczekaliśmy... I jeszcze nikt tym bandziorom majdanu nie
zrobił?
Znowu to samo. Znaleźc kilka specjalizacji gdzie czeka się tak długo i ogłosic, ze to standardowy czas oczekiwania.
Zaraz sie znowu dowiemy, ze do rodzinnych tez trzeba czekać miesiąc.
A jak sie potem pojawia przykłady, to znowu sie okaze, ze jeden telefon weryfikujący i można wejść na bieżaco (patrz przykład Słupca-Strzałkowo ostatnio tu przerabiany...)

Data: 2014-03-16 15:07:11
Autor: Trybun
Chcą obalić Tuska?
W dniu 2014-03-16 10:19, Budzik pisze:
[...]

O jakim przykładzie Słupecko-Strzałkowskim piszesz? Z każdym miesiącem i dniem utrudnienia w dostępie do lekarzy się tu powiększają.

Data: 2014-03-16 17:00:40
Autor: Budzik
Chcą obalić Tuska?
Użytkownik Trybun ilich@op.pl ...

[...]

O takim, ze ktos tu opowiadał, jaki trudny dostęp jest do lekarzy w słupcy. Tylko ze miał pecha bo akurat tam bywam i okazało sie to zwykłą manipulacja.
Potem temat zeszedl, ze nie ma możliwości zmiany lekarza, bo w okolicach nic lepiej i ze z takiego strzałkowa ludzie jezdza do słupcy do rodzinnego.
Zadzwoniłem około 12 do Strzałkowa i pani w recepcji kazała mi przyjsc po południu. I dodatkowo chciała mnie zarejestrować telefonicznie.
Reasumujac - takie tam bujanie wyszło.

Data: 2014-03-16 18:49:31
Autor: Trybun
Chcą obalić Tuska?
W dniu 2014-03-16 18:00, Budzik pisze:

[...]

To pewnie ja opowiadałem, po próbie zapisania się do lekarza "rodzinnego" w Hipokratesie" Termin oczekiwania na wizytę wyniósł 4 dni. Tylko kataklizmu trzeba by pewnie żeby jutro kolejka była krótsza, bo jak do tej pory ona się tylko sukcesywnie wydłuża. Nie wierzysz to łap jutro za telefon i zapytaj w recepcji na kiedy możesz się zapisać do dr. Polak czy Orchowskiej. I o jakiej do diabła manipulacji gadasz?

Jest pełna swoboda zmiany lekarza "rodzinnego",  raz na pół roku. I powiem tylko tyle że jesteś zwykłym fantastą, skoro ty z Poznania umówiłeś się całkowicie innym rejonie na wizytę nie wybierając wcześniej lekarza z strzałkowskiej przychodni..

Data: 2014-03-16 20:00:31
Autor: Budzik
Chcą obalić Tuska?
[...]

To zapisz się do innego, skoro ci mają tak wielu pacjentów, ze nie sa w stanie przyjąć takiej ilości.

[...]

Brakuje ci konstruktywnego myslenia.
Ale to akurat nie dziwi - tak to jest jak sie tylko narzeka.
Bierzesz telefon i dzwonisz:
- dzien dobry,  chciałbym sie zapisac na wizyte do lekarza rodzinnego. Na kiedy mogłoby to być?
- prosze przyjsc dzis po południu, zapisze Pana na 15:30, od 14 bedzie doktor jakas tam. Jak sie pan nazywa?
- dziękuje, zapisze sie na miejscu, bo jeszcze nie wiem czy dziś zdążę. Voila.
Jaki masz problem? Naprawde trzeba Ci tak oczywiste rzeczy tłumaczyć? Powtórze - to nic dziwnego, ze nie ma dla Ciebie pracy.

Data: 2014-03-16 19:24:16
Autor: boukun
Chcą obalić Tuska?
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2F266DF06594budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Do rodzinnych, jak się nie dodzwonię do przychodni w poniedziałek z samego rana, to muszę zacząć dzwonić w następny poniedziałek z samego rana. A jak chcę, to mogę przyjść o 18-tej i pytać się lekarza, czy będzie łaskaw i mnie jeszcze przyjmie...

Ostatnio jedna starsza kobieta wyszła z płaczem, bo pomimo bólów nie przyjął jej...

boukun

Data: 2014-03-16 20:00:30
Autor: Budzik
Chcą obalić Tuska?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Ostatnio jedna starsza kobieta wyszła z płaczem, bo pomimo bólów nie
przyjął jej...

I nie zainterweniowałes?

Data: 2014-03-16 21:19:29
Autor: boukun
Chcą obalić Tuska?
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2F2CBE3144FFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Ostatnio jedna starsza kobieta wyszła z płaczem, bo pomimo bólów nie
przyjął jej...

I nie zainterweniowałes?

Byłem zbulwersowany, jak i inni pacjenci czekający w kolejce... Poradziłem jej, jak ja robię, żeby poszła do szpitala na Izbę Przyjęć i tam waliła i wołała o lekarza, u mnie to zawsze skutkowało natychmiastową lekarską pomocą...

boukun

Chcą obalić Tuska?