Chcą rozwalić drugiego tupolewa?

Data: 2011-01-17 18:00:23
Autor: boukun
Chcą rozwalić drugiego tupolewa?
Data: 2011-01-17 18:08:05
Autor: Eulalia Browarek
Chcą rozwalić drugiego tupolewa?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ih1t25$fj7$1mx1.internetia.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/gid,13042515,title,Probny-lot-tupolewa,galeria.html

Prawdopodobnie nasi robią przygotowania pod udowodnienie tezy, że to wina sprzętu, a nie pilotów. Taka przyczyna katastrofy byłaby bardziej neutralna i wiele tyłków na stanowiskach zostałoby ocalonych ;)))

Zennon

Data: 2011-01-17 12:41:30
Autor: Bruner

"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> wrote in message news:ih1t2t$5c2$1news.net.icm.edu.pl...
sprzętu, a nie pilotów. Taka przyczyna katastrofy byłaby bardziej neutralna i wiele tyłków na stanowiskach zostałoby ocalonych ;)))

wtedy komisja Macierewicza powie ze kombinowali przy samolocie, pocieszajace jedynie jest ze mamy coraz wiecej opini ekspertow i faktow niz kretynskich wypwiedzi Macierewicza i innych

Data: 2011-01-18 11:30:47
Autor: sofu

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:ih1t2t$5c2$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Najfajniejsze jest to, że każdy przy okazji tej katastrofy "udowadnia" co tylko chce z MAKiem naczele.
Czytałem i słyszałem juz chyba kilkadziesiat wersji przyczyn tej katastrofy.
Od tych różniacych sie stosunkowo niewiele po te diametralnie różne.

sofu

Chcą rozwalić drugiego tupolewa?