Chcą ukraść LOT za psi grosz?

Data: 2012-02-12 14:45:36
Autor: u2
Chcą ukraść LOT za psi grosz?
W dniu 2012-02-12 14:08, abc pisze:
Oczywiście nie ma żadnego powodu, by w takiej sytuacji latać Liniami
Lotniczymi "LOT". Zobaczylibyśmy wtedy, czy jest na świecie, a zwłaszcza
- w
naszym nieszczęśliwym kraju, wystarczająca liczba latających samolotami
ateistów, by "LOT"- owi bilans wyszedł przynajmniej na zero.

To zrozumiale, ze wraza razwietka dazy do komercjalizacji ostatkow
majatku skarbu panstwa, dzialajac na korzysc konkurencji z zagranicy,
ktora ma wsparcie swoich krajow odwrotnie niz w czeciej peloskiej.

Oszukac, sklamac i jak najwiecej ukrasc to motto obecnej wladzy.

Data: 2012-02-12 16:42:39
Autor: pluton
Chcą ukraść LOT za psi grosz?
To zrozumiale, ze wraza razwietka dazy do komercjalizacji ostatkow
majatku skarbu panstwa,

A powiedz mi, tak z ciekawosci, co ci daje to, ze skarb panstwa
posiada jakies firemki ? Lepiej ci od tego staje ? Pies daje sie poglaskac ?
Kandydujesz na osla i masz nadzieje na posadke w radzie nadzorczej ?

Nullification

Data: 2012-02-13 08:14:02
Autor: Bully300
Chcą ukraść LOT za psi grosz?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

ktora ma wsparcie swoich krajow odwrotnie niz w czeciej peloskiej.

Oszukac, sklamac i jak najwiecej ukrasc to motto obecnej wladzy.

Nie bój, nie bój. Wybory na wiosnę wygra PiS to "szablą odbierzemy!".  Dociera do ciebie ty durniu?

Data: 2012-02-13 17:08:27
Autor: u2
Chcą ukraść LOT za psi grosz?
W dniu 2012-02-13 09:14,  Bully300 pisze:
Nie bój, nie bój. Wybory na wiosnę wygra PiS to "szablą odbierzemy!".  Dociera do ciebie ty durniu?

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Na szczescie nie dociera, rzucaj gwnem dalej :)

Chcą ukraść LOT za psi grosz?