Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę

Data: 2009-03-13 08:25:22
Autor: Andy
Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę
No poprostu masakra

"...bez obserwatorium teoretycznie powinny zostać zamknięte szlak turystyczny na Śnieżkę, ale taką decyzję może podjąć tylko dyrekcja Karkonoskiego Parku Narodowego. Dziś do władz Parku ma trafić wniosek w tej sprawie..."

cały tekst:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6377033,Obserwatorium_meteorologiczne_na_Sniezce_ewakuowane.html

Przegięcie
Andrzej

Data: 2009-03-13 08:51:14
Autor: Marcin Kysiak
Andy pisze:
No poprostu masakra

"...bez obserwatorium teoretycznie powinny zostać zamknięte szlak turystyczny na Śnieżkę, [...]"

Już nawet pomijając gramatykę, to logiki w tym też nie widzę.

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Kalendarze - Parowozy 2009: http://www.roffo.pl/parowozy

Data: 2009-03-13 09:03:57
Autor: KrzysiekR
Marcin Kysiak pisze:
Andy pisze:
No poprostu masakra

"...bez obserwatorium teoretycznie powinny zostać zamknięte szlak turystyczny na Śnieżkę, [...]"

Już nawet pomijając gramatykę, to logiki w tym też nie widzę.

Ponoć boja się żeby komuś talerz nie spadł na głowę (z drugiej strony niektórzy turyści mają taki sprzęt zimowy że bez odpoczynku i regeneracji w restauracji mogli by doznać uszczerbku na zdrowiu.
A tak już fantazjując to jeśli obserwatorium by odpadło i spadło na czeska stronę to ciekawe czy bracia Czesi by je nam oddali

Krzyś
SKPS z nami w Sudety
http://skps.wroclaw.pl

Data: 2009-03-13 09:10:55
Autor: any
KrzysiekR pisze:

A tak już fantazjując to jeśli obserwatorium by odpadło i spadło na czeska stronę to ciekawe czy bracia Czesi by je nam oddali

Jak ze dwadzieścia lat nazad wylała im się ropa do Odry, to jakoś nie upominali się o jej zwrot.
Per analogiam sądzę, że też by zutylizowali to u siebie...

any

Data: 2009-03-13 09:34:03
Autor: Marcin Kysiak
KrzysiekR pisze:

Ponoć boja się żeby komuś talerz nie spadł na głowę (z drugiej strony niektórzy turyści mają taki sprzęt zimowy że bez odpoczynku i regeneracji w restauracji mogli by doznać uszczerbku na zdrowiu.

I co? Zamkną też czeskie szlaki i czeskie schronisko? Czy chodzi tylko o Drogę Jubileuszową, bo tamtędy talerze mają dokonać zjazdu do Kotła Łomniczki?

Pzdr,
M.

Data: 2009-03-13 09:44:15
Autor: Hektor
Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę
Użytkownik "Andy" <sonqo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpd21f$t0t$1news.dialog.net.pl...

No poprostu masakra
Przegięcie

Masakra? Przegięcie?
Robote na Śnieżce straciłeś czy do domu się nie dostaniesz? Szlak ewentualnie zamkną po to, żeby jakiś amator eksploracji opuszczonych budynków nie dostał kawałkiem stropu w łeb. A i tak kto będzie chciał to ominie tablicę "szlak zamknięty" i pójdzie na tzw. własną odpowiedzialność. Budki strażniczej przecież nie postawią. Przynajmniej do późnej wiosny.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-03-13 02:08:21
Autor: Slawomir Gorniak
On Mar 13, 10:44 am, "Hektor" <zpk...@onet.pl> wrote:
Szlak
ewentualnie zamkną po to, żeby jakiś amator eksploracji opuszczonych
budynków nie dostał kawałkiem stropu w łeb.

Ee no to wystarczy otoczyc sznurkiem i napisac "wstep wzbroniony", a
nie zamykac caly szlak.. Lubie jak sie ktos o mnie troszczy, ale moze
nie w taki sposob jak by chciala GW (to OT, ale od pewnego czasu
codziennie w niej znajduje cos od czego mnie zeby bola, a to ze
"jeszcze nigdy polskie rodziny nie mialy tak waznego powodu zeby
interesowac sie gospodarka Szwajcarii", a to ze urodziny obchodzi
"najlepsza z najwiekszych" pracownia architektoniczna JEMS, ktora
wslawila sie m.in. pomoca w "Metropolitan" na pl. Pilsudskiego,
budynkiem w ksztalcie kibla na Krakowskim Przedmiesciu i.. budynkiem
Agory w Wwie).

S.

Data: 2009-03-13 10:44:51
Autor: wobo1704
Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę
Nie chodźcie w góry, bo tam śnieżek moze padać!
Poczekajcie, aż 'władze Parku' odśnieżą szlaki i posypią piaseczkiem. :-)

Data: 2009-03-13 09:52:03
Autor: Andy
Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę

Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@onet.pl> napisał w wiadomości news:gpd6go$4d7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Andy" <sonqo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości Robote na Śnieżce straciłeś czy do domu się nie dostaniesz? Szlak ewentualnie zamkną po to, żeby jakiś amator eksploracji opuszczonych budynków nie dostał kawałkiem stropu w łeb.

A Ty co licencjonowany przewodnik jesteś ?
To może zamkniemy całe karkonosze ? Przecież nie będzie wiadomo jaka pogoda panuje na Śnieżce ? Nie wystarczy ogrodzić budynku ? Droga Jubileuszowa i tak jest zamnknięta zimą. Rozwala się stacja bo nie dbają o nią, mogli postrącać sople.

Andrzej

Data: 2009-03-13 10:09:20
Autor: Hektor
[...]

Ja się pytam dlaczego Ty tak włosy rwiesz z głowy, że Ci ewentualnie zamkną ten kawałek szlaku na Śnieżkę? Miałeś stoisko z pamiątkami i pójdziesz z torbami czy codziennie tam chodziłeś w drodze z pracy do domu? Nic nie pisałem o zamykaniu Karkonoszy, pogodzie ani dbałości o budynek. Pisałem o starym, dobrym polskim zwyczaju, że jak trzeba wyłączyć z ruchu kawałek ulicy to się zamyka cały okoliczny kwadrat. Tak się u nas dba o obywatela!

ZK

Data: 2009-03-13 16:09:59
Autor: Przemek Muszynski
Andy wrote:
[...]

Rzekomo zamknęli:
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6379802,Sniezka__Obserwatorium_zamkniete_do_odwolania.html

Data: 2009-03-13 18:14:13
Autor: KornelO
Przemek Muszynski pisze:
Andy wrote:
[...]

Zamknęli.
http://www.kpnmab.pl/pl/news/zamkniety-szlak-czerwony-na-sniezke,26

Data: 2009-03-15 16:08:55
Autor: Titus Atomicus
Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę
In article <gpe495$rti$1@inews.gazeta.pl>,
 KornelO <robalek.wytnij_to@polbox.com> wrote:

Przemek Muszynski pisze:

> http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6379802,Sniezka__Obserwatorium_zamkn
> iete_do_odwolania.html > Zamknęli.
http://www.kpnmab.pl/pl/news/zamkniety-szlak-czerwony-na-sniezke,26

Wlasnie uslyszalem w radio, ze zamkniecie odwolano.
Meteorolodzy wracaja, ale bufet bedzie nieczynny.

TA

Data: 2009-03-13 21:39:50
Autor: sekurita
Chcą zamknąć szlaki na Śnieżk
a przepraszam, czy od czeskiej strony mozna?

Data: 2009-03-13 22:20:32
Autor: KrzysiekR
sekurita pisze:
a przepraszam, czy od czeskiej strony mozna?

Od czeskiej można, szlak jest czynny.

Krzyś
SKPS z nami w Sudety
http://skps.wroclaw.pl