Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę

Data: 2009-03-13 09:44:15
Autor: Hektor
Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę
Użytkownik "Andy" <sonqo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpd21f$t0t$1news.dialog.net.pl...

No poprostu masakra
Przegięcie

Masakra? Przegięcie?
Robote na Śnieżce straciłeś czy do domu się nie dostaniesz? Szlak ewentualnie zamkną po to, żeby jakiś amator eksploracji opuszczonych budynków nie dostał kawałkiem stropu w łeb. A i tak kto będzie chciał to ominie tablicę "szlak zamknięty" i pójdzie na tzw. własną odpowiedzialność. Budki strażniczej przecież nie postawią. Przynajmniej do późnej wiosny.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-03-13 02:08:21
Autor: Slawomir Gorniak
On Mar 13, 10:44 am, "Hektor" <zpk...@onet.pl> wrote:
Szlak
ewentualnie zamkną po to, żeby jakiś amator eksploracji opuszczonych
budynków nie dostał kawałkiem stropu w łeb.

Ee no to wystarczy otoczyc sznurkiem i napisac "wstep wzbroniony", a
nie zamykac caly szlak.. Lubie jak sie ktos o mnie troszczy, ale moze
nie w taki sposob jak by chciala GW (to OT, ale od pewnego czasu
codziennie w niej znajduje cos od czego mnie zeby bola, a to ze
"jeszcze nigdy polskie rodziny nie mialy tak waznego powodu zeby
interesowac sie gospodarka Szwajcarii", a to ze urodziny obchodzi
"najlepsza z najwiekszych" pracownia architektoniczna JEMS, ktora
wslawila sie m.in. pomoca w "Metropolitan" na pl. Pilsudskiego,
budynkiem w ksztalcie kibla na Krakowskim Przedmiesciu i.. budynkiem
Agory w Wwie).

S.

Data: 2009-03-13 10:44:51
Autor: wobo1704
Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę
Nie chodźcie w góry, bo tam śnieżek moze padać!
Poczekajcie, aż 'władze Parku' odśnieżą szlaki i posypią piaseczkiem. :-)

Data: 2009-03-13 09:52:03
Autor: Andy
Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę

Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@onet.pl> napisał w wiadomości news:gpd6go$4d7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Andy" <sonqo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości Robote na Śnieżce straciłeś czy do domu się nie dostaniesz? Szlak ewentualnie zamkną po to, żeby jakiś amator eksploracji opuszczonych budynków nie dostał kawałkiem stropu w łeb.

A Ty co licencjonowany przewodnik jesteś ?
To może zamkniemy całe karkonosze ? Przecież nie będzie wiadomo jaka pogoda panuje na Śnieżce ? Nie wystarczy ogrodzić budynku ? Droga Jubileuszowa i tak jest zamnknięta zimą. Rozwala się stacja bo nie dbają o nią, mogli postrącać sople.

Andrzej

Data: 2009-03-13 10:09:20
Autor: Hektor
[...]

Ja się pytam dlaczego Ty tak włosy rwiesz z głowy, że Ci ewentualnie zamkną ten kawałek szlaku na Śnieżkę? Miałeś stoisko z pamiątkami i pójdziesz z torbami czy codziennie tam chodziłeś w drodze z pracy do domu? Nic nie pisałem o zamykaniu Karkonoszy, pogodzie ani dbałości o budynek. Pisałem o starym, dobrym polskim zwyczaju, że jak trzeba wyłączyć z ruchu kawałek ulicy to się zamyka cały okoliczny kwadrat. Tak się u nas dba o obywatela!

ZK

Chcą zamknąć szlaki na Śnieżkę