Chc臋 by膰 t艂umaczem zatrudnionym przez Macierewicza.

Data: 2013-12-16 20:30:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Chc臋 by膰 t艂umaczem zatrudnionym przez Macierewicza.
SKW podpiera si臋 dokumentem, umow膮 o wykonanie t艂umaczenia na j臋zyk rosyjski. Jako dow贸d s艂u偶y膰 ma umowa z t艂umaczk膮 Irin膮 O. z 29 czerwca 2007 r.
Umowa dotyczy aneks贸w do raportu, czyli samych za艂膮cznik贸w, kt贸re licz膮 210 stron. Najpierw przet艂umaczono raport, kt贸ry ma 180 stron, a nast臋pnie w czerwcu za艂膮czniki. T艂umaczka Irina O. to 偶ona polskiego dyplomaty, polska obywatelka, nie mieszkaj膮ca w 偶adnej "zatoce 艣wi艅". Dosta艂a do t艂umaczenia dokument z 鈥濵onitora Polskiego鈥, czyli raport, kt贸ry od 16 lutego 2007 r. by艂 jawny. T艂umaczy艂a w pe艂ni jawny raport.

wi臋cej: http://tiny.pl/qwszd

=============================

Zajebista p艂aca. Za przet艂umaczenie 230 stron - 17.000 z艂 zap艂aty. 呕y膰 nie umiera膰! Ja te偶 tak chc臋 zarabia膰! Jest jeden szkopu艂. T艂umaczenia trzeba by艂o dokona膰 w ci膮gu jednej doby.

ubawiony po pachy

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-12-16 20:43:24
Autor: leszek niewiadomski
Am 16.12.2013 20:30, schrieb Bogdan Idzikowski:
[...]

To jakies 17 euro za godzine. Zaproponuj babie boukuna, ktora pewnie myje i przewija dziadkow za polowe ceny. O ile pamietam listonoszom placa u nas kolo 13 za godzine brutto, a jak sie ma znajomosci to mozna za 10-12 zatrudnic sie do spacerow, zakupow i pomocy w domu u staruszkow. Irina O. miala szczescie!
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-12-16 13:22:19
Autor: stchebel
Chc by t硊maczem zatrudnionym przez Macierewicza.
W dniu poniedzia砮k, 16 grudnia 2013 20:43:24 UTC+1 u縴tkownik leszek niewiadomski napisa:
> [...]

> 210 stron. Najpierw przet硊maczono raport, kt髍y ma 180 stron, a

> nast阷nie w czerwcu za潮czniki. T硊maczka Irina O. to 縪na polskiego

> dyplomaty, polska obywatelka, nie mieszkaj眂a w 縜dnej "zatoce 秝i".

> Dosta砤 do t硊maczenia dokument z "Monitora Polskiego", czyli raport,

> kt髍y od 16 lutego 2007 r. by jawny. T硊maczy砤 w pe硁i jawny raport.

> wi阠ej: http://tiny.pl/qwszd

> Zajebista p砤ca. Za przet硊maczenie 230 stron - 17.000 z zap砤ty. 痽

> nie umiera! Ja te tak chc zarabia! Jest jeden szkopu. T硊maczenia

To jakies 17 euro za godzine.

H觋.. T硊maczenie w 24 godziny mia硂 by rozt硊maczone. Bieremy liczyd硂 do 砤py i liczymy: 17000PLN/24h=708.33PLN/1h. Za bior阬iczyd硂 do 砤py i licz kurs zeta/ojro. 708.33zeta/17ojro=41.66 !! JAPIERDOLE !!! Znaczy si kupi砮m se dzisiaj flach za p蟪 ojro.

Chc臋 by膰 t艂umaczem zatrudnionym przez Macierewicza.