Chcą nas w dupę j.... :/

Data: 2014-01-27 15:44:23
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Mon, 27 Jan 2014 15:17:13 +0100, anacron
Chcą nas w dupę j.... :/

Chyba Was. Jak dla mnie dobry krok. W końcu cwaniaczki będą się gryźć
między sobą o koszty, a nie przez urząd -- za co płacą wszyscy.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-27 16:17:08
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 27.01.2014 15:44, Myjk pisze:
Mon, 27 Jan 2014 15:17:13 +0100, anacron
Chcą nas w dupę j.... :/

Chyba Was. Jak dla mnie dobry krok. W końcu cwaniaczki będą się gryźć
między sobą o koszty, a nie przez urząd -- za co płacą wszyscy.

Nie rozumiesz jednej prostej rzeczy, fotoradary nie są nieomylne. Aby
móc zweryfikować poprawność pomiaru potrzebne są dwie fotografie. I tak
jest ciężko, bo prawie żaden nie robi w serii, a sądu to mają w dupie,
ale teraz to już nie będziesz miał żadnej linii obrony. Każdy ma prawo
do uczciwego procesu, przyjęcie mandatu jest jedynie UPROSZCZONĄ procedurą.

--
anacron

Data: 2014-01-27 16:24:19
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Mon, 27 Jan 2014 16:17:08 +0100, anacron
ale teraz to już nie będziesz miał żadnej linii obrony.

Straszne. Normalnie przed FR trzeba się bronić tak mocno jak najwybitniejsza szlachta za czasów potopu szweckiego. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-27 16:33:04
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 27.01.2014 16:24, Myjk pisze:
Mon, 27 Jan 2014 16:17:08 +0100, anacron
ale teraz to już nie będziesz miał żadnej linii obrony.

Straszne. Normalnie przed FR trzeba się bronić tak mocno jak najwybitniejsza szlachta za czasów potopu szweckiego. :P

Jak dostaniesz dwie fotki za nie swoja prędkość i zapłacisz 4000 PLN to
wtedy może zdanie zmienisz

--
anacron

Data: 2014-01-28 07:35:28
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Mon, 27 Jan 2014 16:33:04 +0100, anacron
Jak dostaniesz dwie fotki za nie swoja prędkość
i zapłacisz 4000 PLN to wtedy może zdanie zmienisz

Blablabla, bełkot. To tak jakby stwierdzić, że każdy mandat który dostałem,
to dostałem z całą pewnością za niewinność. Weź w końcu zejdz na ziemie. Ta
łapanka która się odbywa jest wynikiem zapotrzebowania większości
społeczności -- czy ci się to podoba czy nie. --
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-28 18:58:52
Autor: John Kołalsky
Chcą nas w dupę j.... :/

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

[...]

Skąd taka teza ?

Data: 2014-01-27 16:59:02
Autor: abn140
Chc nas w dup j.... :/

Uytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa w wiadomoci news:tizhbzfriwzu$.dlgmyjk.org...
Mon, 27 Jan 2014 16:17:08 +0100, anacron

ale teraz to ju nie bdziesz mia adnej linii obrony.

Straszne. Normalnie przed FR trzeba si broni tak mocno
jak najwybitniejsza szlachta za czasw potopu szweckiego. :P

-- Pozdor Myjk
Bo qrwa wlasnie trzeba!!!!
Dojrzejesz zrozumisz
ps
szacun i dzieki Anacron za to co robisz z tymi chujami.
Twoja walka z tym bandyckim systemem masowego rabunku zasluguje na najwyzsze uznanie!
I oczywiscie wszyscy mam nadzieje wiedza ze wcale nie chodzi tu o tzw bezpieczenstwo....,
ale o zasady i o wolnosc ktora scierom na gorze i milionowi juz chyba urzedasow jest sola w oku
ps
przestrzegam przepisow, tych na znakach tez. zeby nie bylo....

Data: 2014-01-27 08:30:20
Autor: kogutek444
Chc nas w dup j.... :/
W dniu poniedziaek, 27 stycznia 2014 16:59:02 UTC+1 uytkownik abn140 napisa:
> [...]

ps

przestrzegam przepisow, tych na znakach tez. zeby nie bylo....

Jak przestrzegasz przepisw to Ciebie to mniej wicej tak dotyczy jak kulawego co go pies w protez ugryz.

Data: 2014-01-27 18:37:56
Autor: anacron
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 27.01.2014 17:30, kogutek444@gmail.com pisze:

Jak przestrzegasz przepisw to Ciebie to mniej wicej tak dotyczy
jak kulawego co go pies w protez ugryz.

Jeste tak naiwny, czy tylko udajesz? Problem polega na tym, e cakiem
spora ilo tych fotek to bdy pomiaru, a nie faktyczne przekroczenie
prdkoci.

--
anacron

Data: 2014-01-27 21:41:02
Autor: jerzu
Chc nas w dup j.... :/
On Mon, 27 Jan 2014 08:30:20 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Jak przestrzegasz przepisw to Ciebie to mniej wicej tak dotyczy jak kulawego co go pies w protez ugryz.

Jeste pewien? Bo ja nie bardzo.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-27 22:13:30
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-27 21:41, jerzu pisze:
On Mon, 27 Jan 2014 08:30:20 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Jak przestrzegasz przepisw to Ciebie to mniej wicej tak dotyczy jak kulawego co go pies w protez ugryz.

Jeste pewien? Bo ja nie bardzo.

Jerzu, mam znajomych ktrzy powo nie dostawczakiem jak Ty,
a dorosymi ciarwkami (przebiegi te pewnie wiksze) i jako
potwierdzaj opini Drobia - jak przepisw przestrzegasz to nie
ma zasadniczo szans, by byy z tego jakiekolwiek problemy. Jak s,
to wynikaj niestety z amania przepisw. Oczywicie, opinie co do
zasadnoci stanowionego przepisu czy poczuwania si do winy
(bo tamten jecha szybciej, mia tylko 10kg mniej) s rne,
ale jako nie ma wtpliwoci, e mandatw za nic to si jednak
nie dostaje. Kto jak kto, ale oni si pilnuj, poniewa zarobi
co ekstra to nie problem, a utraty uprawnie to si mona
szybko dorobi...

Data: 2014-01-27 22:34:23
Autor: jerzu
Chc nas w dup j.... :/
On Mon, 27 Jan 2014 22:13:30 +0100, Artur Malg <futrzak@polbox.com>
wrote:

jak przepisw przestrzegasz to nie
ma zasadniczo szans, by byy z tego jakiekolwiek problemy

Oczywicie.
Pierwszy przykad z brzegu:
http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131023/POWIAT01/131029845

Data: 2014-01-28 08:31:40
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
wrote:

[...]

Jak pisaem - takie rzeczy si wyjania.

Data: 2014-01-28 08:34:20
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Oczywiście.
Pierwszy przykład z brzegu:
http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131023/POWIAT01/131029845

Jak pisałem - takie rzeczy się wyjaśnia.

W jaki sposob wyjasnisz to w osobowce gdzie nie masz kaganca? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-28 10:01:18
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Oczywiście.
Pierwszy przykład z brzegu:
http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131023/POWIAT01/131029845

Jak pisałem - takie rzeczy się wyjaśnia.

W jaki sposob wyjasnisz to w osobowce gdzie nie masz kaganca? ;-)

Zasadniczo to się wyjaśnia takie rzeczy jeżeli mają miejsce,
a tutaj jakoś tak się nie stało.

Data: 2014-01-28 09:09:13
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Jak pisałem - takie rzeczy się wyjaśnia.

W jaki sposob wyjasnisz to w osobowce gdzie nie masz kaganca? ;-)

Zasadniczo to się wyjaśnia takie rzeczy jeżeli mają miejsce,
a tutaj jakoś tak się nie stało.

Ja Cie prosze... Skad wiesz ile jest takich spraw, ile jest takich, ze ktos
placi i sie nie zastanawia.

Jak dla mnie moga byc te cale fotoradary ale niech dzialaja tak jak OIDP w UK,
gdzie na jezdni jest namalowana podzialka i FR robi 2 zdjecia i z tego jest
liczona predkosc - tylko tutaj pewnie trudniej zrobic to z automatu.

A w aktualnym stanie? Predkosc mierza urzadzenia ktorych dokladna zasade dzialania zna tylko producent, dopuszczenie od GUM mozna sobie wsadzic
patrzac na to jak dopuscili Iskre-1. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-28 10:42:20
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-28 10:09, AZ pisze:
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

Hmmm, już widzę jak ludzie chętnie płacą za to czego nie zrobili.
Ja Cie proszę ;) Tak, szczególnie za pomiary x2 :) No, a jak nie
są pewni że tyle nie jechali to pewnie jest coś na rzeczy:>

[...]

W jakim celu? By zaspokoić 'chęć' jakiejś niewielkiej liczby osób,
której się system nie podoba?

A w aktualnym stanie? Predkosc mierza urzadzenia ktorych dokladna zasade
dzialania zna tylko producent, dopuszczenie od GUM mozna sobie wsadzic
patrzac na to jak dopuscili Iskre-1.

No tak, zdjęcia ze stacjonarnego FR a Ty zaczynasz o Iskrze, gdzie
pomiar był wykonywany niepoprawnie:>

Data: 2014-01-28 09:48:18
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Hmmm, już widzę jak ludzie chętnie płacą za to czego nie zrobili.
Ja Cie proszę ;) Tak, szczególnie za pomiary x2 :) No, a jak nie
są pewni że tyle nie jechali to pewnie jest coś na rzeczy:>

No nie kazdemu chce sie wloczyc po sadach na drugim koncu kraju a to tylko
200 czy 100 do zaplacenia.

W jakim celu? By zaspokoić 'chęć' jakiejś niewielkiej liczby osób,
której się system nie podoba?

W celu prostym - zeby system byl maksymalnie przejrzysty a jego dzialanie
nie budzilo watpliwosci.

No tak, zdjęcia ze stacjonarnego FR a Ty zaczynasz o Iskrze, gdzie
pomiar był wykonywany niepoprawnie:>

Ja nie o Iskrze tylko GUM, patrzac na to jak Iskra przeszla legalizacje
to mozna miec watpliwosci jak tam wszystko dziala, stacjonarne FR tez.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-28 11:06:44
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-28 10:48, AZ pisze:
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

Ty mi tutaj bajek nie opowiadaj - przekroczenia x2 to nie są za 100 czy
200, a za 500 + 10 punktów. Jest o co powalczyć.

W jakim celu? By zaspokoić 'chęć' jakiejś niewielkiej liczby osób,
której się system nie podoba?

W celu prostym - zeby system byl maksymalnie przejrzysty a jego dzialanie
nie budzilo watpliwosci.

System jest przejrzysty, a działanie nie budzi wątpliwości. Znaczy nie
mam nic przeciwko by było lepiej w tej materii, ale to kwestia
szczegółów, które zwyczajnie trzeba naprawić, a nie zmieniać system.
Na obecną chwilę to jedynie widać problemy w niektórych SM i te
nieszczęsne Iskry, gdzie tak naprawdę wina jest po stronie niepoprawnie
wykonywanych pomiarów. Z SM porządek od dawna jest robiony (teraz może
skuteczniej), a Iskry z czasem znikną.

[...]

Cóż, wątpliwości zawsze możesz mieć, tylko dziwnym trafem nawet w
zakresie używania Iskier były stosowne zastrzeżenia.

Data: 2014-01-28 10:13:03
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

A skad wiesz, ze FR nie myli sie w zakresie powiedzmy 10 km/h? Wtedy z 55 robi
sie 65 km/h czyli 100-200 PLN.

[...]

Jak to przejrzysty skoro pojawiaja sie takie niespodzianki jak wrzucil Jerzu?
Mialbys cos przeciwko zebys otrzymal korespondencje z dolaczonymi dwoma
zdjeciami wykonanymi z przodu, w odstepnie X milisekund?

[...]

Jakie zastrzezenia? Ja tylko widzialem reportaz w ktorym bylo o tym jak GUM
wydal legalizacje na Iskre-1 w kontekscie wymagania "identyfikacji mierzonego
pojazdu". Przykro mi, ja takiej instytucji nie ufam.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-28 11:35:31
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-28 11:13, AZ pisze:
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

Cóż, musiałby robić nie z 55 a 60 i to by dało już 70km/h, czyli dużo.
Szybko by się szum podniósł. Jednak o tego typu faktycznych 'pomyłkach'
nikt nie pisał.

Jak to przejrzysty skoro pojawiaja sie takie niespodzianki jak wrzucil Jerzu?

Normalnie, przejrzysty. To co wrzucił Jerzu to żadna niespodzianka.
Pokaż choć jeden niezasłużony mandat z osobówki, który podał prędkość
w okolicach ~140km/h (ograniczenie * 2). Są błędy, są reklamacje.
Naprawdę nie ma interesu w tym, by ludzi naciągać na x2.

Mialbys cos przeciwko zebys otrzymal korespondencje z dolaczonymi dwoma
zdjeciami wykonanymi z przodu, w odstepnie X milisekund?

Nie, szczególnie w trybie administracyjnym. Niemniej to i tak nie ma
dla mnie specjalnego znaczenia.

Cóż, wątpliwości zawsze możesz mieć, tylko dziwnym trafem nawet w
zakresie używania Iskier były stosowne zastrzeżenia.

Jakie zastrzezenia?

Poczytaj instrukcję do Iskry.

Ja tylko widzialem reportaz w ktorym bylo o tym jak GUM

Aha :)

wydal legalizacje na Iskre-1 w kontekscie wymagania "identyfikacji mierzonego
pojazdu". Przykro mi, ja takiej instytucji nie ufam.

Idąc tym tropem to laserowych też nie powinni używać:P

Data: 2014-01-28 10:47:35
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Cóż, musiałby robić nie z 55 a 60 i to by dało już 70km/h, czyli dużo.
Szybko by się szum podniósł. Jednak o tego typu faktycznych 'pomyłkach'
nikt nie pisał.

Ja tam nie wiem, moje osobiste testy wykazaly ze FR robia fotki dopiero od 90 km/h ale jestem w stanie uwierzyc w bledy.

[...]

No a skad wiesz, ze nie ma wiecej takich niespodzianek? Ja nie wiem i gro
ludzi tez nie wie i dla takich wlasnie ludzi powinno sie ten system
zrobic bardziej przejrzystym zeby nie bylo watpliwosci, a tak w ogole
to zamiast tych wszystkich FR wolalbym wiecej patroli co wylapuja
kretynow ktorzy w sniezna pogode jada na zderzaku albo przy ~100 km/h
zajezdzaja droge i daja w heble.
[...]

Dla mnie tez nie bo nigdy nie dostalem mandatu ze stacjonarnego FR, raz
tylko sie nacialem w nocy przed Lublinem na FR ale nic wtedy nie przyszlo.
Ale nie chcialbym sie pewnego dnia zdziwic.

Cóż, wątpliwości zawsze możesz mieć, tylko dziwnym trafem nawet w
zakresie używania Iskier były stosowne zastrzeżenia.

Jakie zastrzezenia?

Poczytaj instrukcję do Iskry.

No instrukcja instrukcja, mi chodzi o sam proces legalizacji w GUM.
Ja tylko widzialem reportaz w ktorym bylo o tym jak GUM

Aha :)

No nie "Aha :)" bo oprocz tego co tam dziennikarze sobie gadali byl tez
rzecznik prasowy GUM ktory nie byl w stanie okreslic w jaki sposob
Iskra-1 wskazuje mierzony pojazd i chyba cos mowil, ze nie jest pewny
czy to takie samo urzadzenie :-)
wydal legalizacje na Iskre-1 w kontekscie wymagania "identyfikacji mierzonego
pojazdu". Przykro mi, ja takiej instytucji nie ufam.

Idąc tym tropem to laserowych też nie powinni używać:P

Czemu? One przeciez nagrywaja pomiar?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-28 13:09:31
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-28 11:47, AZ pisze:
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

Stochastyka mówi, że jakieś błędy wystąpić muszą, pytanie tylko jak
będzie to korygowane/wykrywane i jakie mogą być efekty niewykrytych
na etapie procedury. To nie jest kwestia wiary. Fakty z kolei świadczą
o tym, że pomyłek z pomiaru to w zasadzie nie ma, a jeżeli są to
grube i łatwe do wyjaśnienia/wykrycia. O tych co to "żona" patrzała
i było 10 mniej to ja nie chcę dyskutować:>

[...]

Skoro twierdzę, że to żadna niespodzianka to skąd twój pomysł, że
moja wiedza (bądź jej brak) o innych, niezacytowanych przez Jerzu
cokolwiek zmienia? Tak, takich "niespodzianek" jest więcej i nawet
o nich wiem :)

ludzi tez nie wie i dla takich wlasnie ludzi powinno sie ten system
zrobic bardziej przejrzystym zeby nie bylo watpliwosci, a tak w ogole

Większości ludzi to nie interesuje i nie mają wątpliwości jak przyjdzie
zawiniony mandat.

to zamiast tych wszystkich FR wolalbym wiecej patroli co wylapuja
kretynow ktorzy w sniezna pogode jada na zderzaku albo przy ~100 km/h
zajezdzaja droge i daja w heble.

Nie ma zamiast - jedno i drugie musi mieć zastosowanie.

[...]

Cóż, no risk, no fun ;)

Poczytaj instrukcję do Iskry.

No instrukcja instrukcja, mi chodzi o sam proces legalizacji w GUM.

Wiesz, jeżeli policja czy SM używa sprzętu niegodnie z instrukcją to
zdaje się należy to wyeliminować.

Ja tylko widzialem reportaz w ktorym bylo o tym jak GUM

Aha :)

No nie "Aha :)"

Właśnie aha :)

[...]

Jaki urząd taki rzecznik ;) Ja bym się tym nie podniecał.

[...]

Nie. Jest niewiele takich, które taką możliwość posiadają i nie wiem
czy polska policja już ma chociaż jedno takie urządzenie :)

Data: 2014-01-28 12:21:07
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

Ano wlasnie przeciez o tym jest mowa. To, ze ktos niezawiniony zostanie
ukarany bo takie jest zycie i tak dziala system IMHO jest niedopuszczalne.
Jakie fakty? Caly czas mowie, ze nie wiesz tego ile tych pomylek jest
faktycznie.

[...]

Umknelo mi "zadna" :-)

Większości ludzi to nie interesuje i nie mają wątpliwości jak przyjdzie
zawiniony mandat.

No a te pojedyncze przypadki? Bede jechal 50, przyjdzie mandat za 65,
no to blad fotoradaru, ide do sadu i co? Powiem, ze jechalem 50 km/h
i sad sie do tego przychyli i uzna wine FR? ;-)
Poczytaj instrukcję do Iskry.

No instrukcja instrukcja, mi chodzi o sam proces legalizacji w GUM.

Wiesz, jeżeli policja czy SM używa sprzętu niegodnie z instrukcją to
zdaje się należy to wyeliminować.

Oczywiscie, ze nalezy i to w pierwszej kolejnosci, ale zanim uzyja tego
sprzetu (nawet niezgodnie z instrukcja) ma byc przebadany i zalegalizowany
tak jak bozia przykazala.

[...]

No, gowniany urzad "bada" urzadzenia i wydaje gowno warta legalizacje
na sprzet dzieki ktoremu ludzie sa karani. Nie widzisz tu nic dziwnego?

[...]

No to tego nie wiedzialem bo sie tym zbytnio nie interesuje. No i w jaki sposob to zostalo zalegalizowane?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-28 17:59:09
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-28 13:21, AZ pisze:
On 2014-01-28, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

- Spalę twój dom!
- Mieszkam w bloku!!!!
- A więc ucierpią niewinni...

Jakie fakty? Caly czas mowie, ze nie wiesz tego ile tych pomylek jest
faktycznie.

Fakty - nieistotna jest moja wiedza w zakresie liczby pomyłek, istotne
są raczej raczej fakty, które by potwierdzały tezę o bezpodstawnym
ukaraniu z powodu błędu FR, których niestety nikt nie potrafi
przedstawić, za to chętnie niektórzy opisują domniemania. Owszem, z
powodu błędów kierowane są pisma do kierowców w sprawie, są
wyjaśnienia, odwołania, ale mandat? A nawet jeśli to tak jak pisałem
- jeżeli będzie grubo to się wyjaśni bez problemu, a jak ktoś
nie jest pewien to już niestety świadczy o tym, że trafiło na
"swojego".

Większości ludzi to nie interesuje i nie mają wątpliwości jak przyjdzie
zawiniony mandat.

No a te pojedyncze przypadki?

Pojedyncze przypadki czego?

Bede jechal 50, przyjdzie mandat za 65,
no to blad fotoradaru, ide do sadu i co? Powiem, ze jechalem 50 km/h
i sad sie do tego przychyli i uzna wine FR? ;-)

Może być i tak, ale jakoś nigdzie nie widzę tych faktów z małym
przekroczeniem, które było zarejestrowane z winy błędu FR.

(...)

Normalnie, zgodnie z prawem.

Data: 2014-01-28 14:16:48
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 28.01.2014 11:47, AZ pisze:
Czemu? One przeciez nagrywaja pomiar?

W Polsce nie. Tańsza wersja bez kamery.

--
anacron

Data: 2014-01-28 14:15:39
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 28.01.2014 11:35, Artur Maśląg pisze:
Pokaż choć jeden niezasłużony mandat z osobówki, który podał prędkość
w okolicach ~140km/h (ograniczenie * 2). Są błędy, są reklamacje.
Naprawdę nie ma interesu w tym, by ludzi naciągać na x2.

Fala wielokrotnie odbita, różnica pomiędzy osobówką i samochodem
ciężarowym wynosi 140 km/h (zakładamy, że kolega z ciężarówki mknie
90km/h a kolega z osobówki 50 w drugą, fr łapie sygnał odbity
wielokrotnie i wskazana prędkość jest różnicą prędkości pomiędzy
ciężarówką i osobówką i wynosi 140 km/h. Wybroń się z tego przy jednej
fotce bez tachografu, dvr albo podobnego ustrojstwa. Powodzenia.

Idąc tym tropem to laserowych też nie powinni używać:P

Bredzisz, 1. to nie laserówka tylko lidar na IR, 2. poprawnie używana
spełnia warunki. Operator celuje w konkretny pojazd a więc wymów
umożliwienia identyfikacji jest spełniony, ale... no właśnie ale tu
niestety dają dupy policjanci znów bo mierzyć nie umieją.

--
anacron

Data: 2014-01-28 11:00:49
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
Uytkownik Artur Malg news@wp.pl ...

System jest przejrzysty, a dziaanie nie budzi wtpliwoci. Znaczy nie
mam nic przeciwko by byo lepiej w tej materii, ale to kwestia
szczegw, ktre zwyczajnie trzeba naprawi, a nie zmienia system.

W sumie zgoda.

Na obecn chwil to jedynie wida problemy w niektrych SM

Niestety tych niektorych jest jednak troche i psuj obraz caego systemu.
Tak, zdecydowanie trzeba poprawi ten element systemu.

Jakie pomysy?
Bo mam wraenie e SM/SG udowodniy, e nie s godne zaufania i trzeba im po prostu to uprawnienie zabra.

i te
nieszczsne Iskry, gdzie tak naprawd wina jest po stronie niepoprawnie
wykonywanych pomiarw. Z SM porzdek od dawna jest robiony (teraz moe
skuteczniej), a Iskry z czasem znikn.

Hmm, a dopuszczenie przez GUM to szczeglik?
Tylko wykonywane pomiary sa wadliwe?

Data: 2014-01-28 18:07:01
Autor: jerzu
Chc nas w dup j.... :/
On Tue, 28 Jan 2014 11:06:44 +0100, Artur Malg <news@wp.pl> wrote:

C, wtpliwoci zawsze moesz mie, tylko dziwnym trafem nawet w
zakresie uywania Iskier byy stosowne zastrzeenia.

Do fotoradarw Zuradu te s. Ten problem, opisany w powyszym
artykule, jest znany producentowi. Mao tego, opisany jest w
dokumentacji FR. --

Data: 2014-01-28 10:14:10
Autor: RadoslawF
Chc nas w dup j.... :/
Dnia 2014-01-28 10:01, Uytkownik Artur Malg napisa:

[...]

Zasadniczo to si wyjania takie rzeczy jeeli maj miejsce,
a tutaj jako tak si nie stao.

Stao si, co wicej zdarza sie dosy czsto bo nawet taki
przypadek by pokazany w popularnym programie motoryzacyjnym
gdzie oczywicie zawsze kierowca jest winny. A kierowca
(busa osobowego) powiedzia e ma zgodnie z przepisami
ogranicznik i mandatu za sugerowane wykroczenie nie przyjmuje.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-28 14:43:51
Autor: RadoslawF
Chc nas w dup j.... :/
Dnia 2014-01-28 10:28, Uytkownik Artur Malg napisa:

[...]

Stao si, a e tobie do koncepcji nie pasuje to bdziesz
zaprzecza.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-28 17:25:11
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-28 14:43, RadoslawF pisze:
[...]

Nie, nie stao si i nie jest to kwestia mojej koncepcji tylko
faktw.

Data: 2014-01-29 09:21:00
Autor: RadoslawF
Chc nas w dup j.... :/
Dnia 2014-01-28 17:25, Uytkownik Artur Malg napisa:

Czyli mylisz fakty z wasn koncepcj.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-29 09:27:18
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-29 09:21, RadoslawF pisze:
[...]

Nie, niczego nie myl, a Ty nawet nie przeczytae materiau ktry
komentujesz:>

Data: 2014-01-29 10:28:47
Autor: RadoslawF
Chc nas w dup j.... :/
Dnia 2014-01-29 09:27, Uytkownik Artur Malg napisa:

[...]

Zawsze czytam to co komentuje. Ty mylisz lub wiadomie twierdzisz
e nie ma problemu i nic si nie stao.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-29 10:55:02
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-29 10:28, RadoslawF pisze:
[...]

Swoje konfabulacje zostaw dla siebie i askawie trzymaj si faktw.
Po tym co napisae wyranie wida, e dyskutujesz z tym co sobie
wymylie, a nie z tym co zostao napisane.

Data: 2014-01-29 12:10:19
Autor: RadoslawF
Chc nas w dup j.... :/
Dnia 2014-01-29 10:55, Uytkownik Artur Malg napisa:

[...]

To moe ty zacznij od zostawienia swoich konfabulacji i okae
sie ze poza nimi nie ma problemu.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-29 12:16:15
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-29 12:10, RadoslawF pisze:
Dnia 2014-01-29 10:55, Uytkownik Artur Malg napisa:

Jak pisaem - takie rzeczy si wyjania.

W jaki sposob wyjasnisz to w osobowce gdzie nie masz kaganca?
;-)

[...]

Wska w omawianym przypadku propozycj mandatu w zwizku z bdnym
pomiarem prdkoci samochodu osobowego.

Data: 2014-01-29 19:44:14
Autor: RadoslawF
Chc nas w dup j.... :/
Dnia 2014-01-29 12:16, Uytkownik Artur Malg napisa:
[...]

Jaja sobie robisz powoujc si tylko na jeden przypadek ?

Pozdrawiam

Data: 2014-01-29 19:47:54
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-29 19:44, RadoslawF pisze:
[...]

Najpierw wska cho jeden taki przypadek o ktrym bya mowa.

Data: 2014-01-29 22:26:09
Autor: RadoslawF
Chc nas w dup j.... :/
Dnia 2014-01-29 19:47, Uytkownik Artur Malg napisa:
[...]

Wtek - nieomylne radary dla niedowiarkw.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-28 14:10:17
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 28.01.2014 10:01, Artur Maśląg pisze:
Zasadniczo to się wyjaśnia takie rzeczy jeżeli mają miejsce,
a tutaj jakoś tak się nie stało.

Bredzisz, jest mnóstwo spraw takich, moja siostra dostała fotkę, jej to
bym zabrał PJ za utrudnianie ruchu, a nie za przekraczanie prędkości, bo
ona zawsze przepisy -10 jeździ i bardzo tego pilnuje, tak paranoicznie,
że wyjazd z nią na wakacje na dwa auta nie ma kompletnie sensu, a jednak
dostała fotkę. Fotoradar nie jest urządzeniem nieomylnym.

--
anacron

Data: 2014-01-27 22:39:57
Autor: anacron
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 27.01.2014 22:13, Artur Malg pisze:
[...]

Ja si z tym zgadzam. Sam zapaciem kilka zasadnych mandatw. Nie
zgadzam si jednak na to, by bez braku 100% pewnoci kara ludzi
potencjalnie i czsto niewinnych. Zreszt zazwyczaj to dziaa tak, e
jak ju nas zatrzymaj to uznajemy, e moe faktycznie przekroczylimy,
moe faktycznie a tyle etc. Dopiero kiedy trafi Ci si sytuacja, kiedy
jeste w 100% pewien, e nie przekroczye zaczynasz si zastanawia.
Wgryzem si troch w temat radarw/fotopradarw i lidarw, przez ponad
rok, nagrywaem policjantw dokonujcych pomiary. Jeden pomiar na
dziesi by wykonany zgodnie ze sztuk, reszta nie bya pewna co do
wyniku. Nawet aby zmierzy dugo owka trzeba wiedzie, e linik ma
lee rwnolegle. Pomiar prdkoci wbrew pozornemu mniemaniu nie jest
atwy, to nie jest pstryk i mamy pomiar, a i same mierniki pozostawiaj
wiele do yczenia. To ja ze Sawkiem, zmusilimy policjantw do
przeczytania instrukcji Iskry, za nasz sprawk w caej Polsce pojawiali
si smutni panowie z KG i odbywao si gremialne czytanie instrukcji
wraz z tumaczeniem. Po prostu pojmij, pomiar ma by albo w 100% pewny,
albo musi by moliwo jego weryfikacji. Na koniec zabij Ci wieka,
zgodnie z instrukcj Fotorapid nie jest miernikiem bezobsugowym, przy
kadym powinien sta operator i organoleptycznie sprawdza, czy
przypadkiem fr nie byska ludziom na oko jadcym wolno i w przypadku
wykrycia takiego przypadku fr powinien zosta natychmiast wyczony. Dla
potrzeb GITD zmieniono ZT a sam instrukcj zamknito w pliku z hasem,
nie wiedzc, e te haseka z zipw i rarw to o kant dupy potuc, jak
kto ma pojcie jak to ugry.

--
anacron

Data: 2014-01-27 14:57:58
Autor: kogutek444
Chc nas w dup j.... :/
W dniu poniedziaek, 27 stycznia 2014 22:39:57 UTC+1 uytkownik anacron napisa:

> [...]

potrzeb GITD zmieniono ZT a sam instrukcj zamknito w pliku z hasem,

nie wiedzc, e te haseka z zipw i rarw to o kant dupy potuc, jak

I chwaa wam za to i czapki z gw. Ale nigdy nie bdzie pomiarw nie obarczonych jakim bdem. Jeli jutro by przyszo do mnie pisemko e dwa miesice temu przekroczyem prdko pod Mrgowem To bez wzgldu na to czy pomiar by prawidowy czy nie to jestem w stanie udowodni ze wtedy moe i przekroczyem prdko ale 500 kilometrw od Mrgowa. Jeli w tym czasie bybym pod Mrgowem to bym mia pecha e mnie zapali albo ze sam si daem zapa.. Tutaj niektrzy maj dziwny sposb mylenia. Jechaem szybciej ni byo wolno i mnie zapali i mam zapaci. Znaczy si s osranymi chujami. A`oni tylko swoj prac wykonali. Moe i maj cichy prikaz wykonywania jakiego planu. Ale nie musz nikogo jadcego prawidowo specjalnie gnbi jak jadcych nieprawidowo maj na pczki.

Data: 2014-01-27 19:06:40
Autor: BartekK
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 16:24, Myjk pisze:
Mon, 27 Jan 2014 16:17:08 +0100, anacron

ale teraz to już nie będziesz miał żadnej linii obrony.

Straszne. Normalnie przed FR trzeba się bronić tak mocno
jak najwybitniejsza szlachta za czasów potopu szweckiego. :P

Dostaniesz (jak ja) pismo, że masz zapłacić, bo dnia X w miejscowości Y przekroczyłeś dozwolone 50km/h o 110km/h (czyli niby jechałeś 160) - to pogadasz inaczej. Nie ważne, że jechałeś te ~50, oczywiście wiedząc o fotoskrzynce (bo to trasa twoja codzienna np do pracy, a nikt normalny wiedząc o fotoradarze, w centrum miasta, nie cisnąłby 160, gdzie skrzyżowania ze światłami co 500m). Będziesz udowadniać, że nie jesteś wielbłądem?
Nawet zdjęcia nie dostaniesz, więc nie wiesz czy to ty, czy literówka w nr rejestracyjnym się trafiła.
A jak chcesz zobaczyć zdjęcie - to idz do sądu i walcz się z instytucją pół kraju dalej. To przecież twój interes, więc jedz do nich kilka razy.

Data: 2014-01-27 19:22:00
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 19:06, BartekK pisze:
[...]

LOL - niby dlaczego inaczej?

[...]

Jaki masz problem? Odmawiasz przyjęcia mandatu, niech sobie z dowodami
do sądu odsyłają.

Nawet zdjęcia nie dostaniesz, więc nie wiesz czy to ty, czy literówka w
nr rejestracyjnym się trafiła.

A po co to Tobie wiedzieć? Jak jest błąd w systemie to się łatwo
wyjaśnia. Gorzej z kominiarką...

A jak chcesz zobaczyć zdjęcie - to idz do sądu i walcz się z instytucją
pół kraju dalej. To przecież twój interes, więc jedz do nich kilka razy.

Biedni pognębieni niewinni bojownicy o wolność i demokrację:P

Data: 2014-01-27 21:38:43
Autor: dddddddd
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 19:22, Artur Maśląg pisze:
A jak chcesz zobaczyć zdjęcie - to idz do sądu i walcz się z instytucją
pół kraju dalej. To przecież twój interes, więc jedz do nich kilka razy.

Biedni pognębieni niewinni bojownicy o wolność i demokrację:P

czyli co, bardzo chętnie jechałbyś na drugi koniec Polski wyjaśniać że ty to nie ty? bo ja sobie za bardzo tego nie wyobrażam. Np. teraz pracownik mi zachorował i pracuję 7 dni w tygodniu. Jak bym miał z jednego dnia pracy zrezygnować to najprawdopodobniej żadne pieniądze by mi tego nie zrekompensowały.

Łukasz

Data: 2014-01-27 21:50:48
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 21:38, dddddddd pisze:
[...]

A gdzie pisałem, że chętnie? Jak się bandżurii na drodze nie odstawia,
to nie ma potrzeby jeździć wyjaśniać cokolwiek.

bo ja sobie za bardzo tego nie wyobrażam.

Eeee, Twoje imaginacje powstały w Twoim mózgu i piszesz, że sobie tego
nie wyobrażasz?

Np. teraz
pracownik mi zachorował i pracuję 7 dni w tygodniu.

Ojoj, a u mnie dwie dziewczyny są na macierzyńskim/wychowawczym, 3
jest na zwolnieniu (ciąża), a koleś od magazynu sobie palec jakoś
przytrzasnął i jest na zwolnieniu. Masakra. Z całą pewnością
miało to związek z FR itd.

Jak bym miał z
jednego dnia pracy zrezygnować to najprawdopodobniej żadne pieniądze by
mi tego nie zrekompensowały.

"Kup" sobie pełnomocnika, skoro to taki problem.

Data: 2014-01-27 22:59:02
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
Uytkownik Artur Malg futrzak@polbox.com ...

czyli co, bardzo chtnie jechaby na drugi koniec Polski wyjania e
ty to nie ty?

A gdzie pisaem, e chtnie? Jak si bandurii na drodze nie odstawia,
to nie ma potrzeby jedzi wyjania cokolwiek.

Znowu ten sam temat...
Artur twierdzi, ze mandatw bez winy nie ma.
Kilka osb poda przykady ze takie dostao.

Ot, merytoryczna dyskusja.
Zeby nie byo - ja wiem ze kilka dostaem zdecydowanie "z win". Ale wiem tez ze conajmniej jeden dostaem bez winy.
Przyjaem, bo wtedy jeszcze miaem podejscie, ze jak policjant mwi, to wie co mwi.
Tak zapaciem jeszcze kilka innych ale miaem tylko podejrzenia, ze az dziwne ze tak szybko jechaem. Ale zweryfikowac swojego podejrzenia nie umiaem.

Obecnie juz nigdy nie przyjm na sowo.

Ale i tak dostaj - ostatnio 63 na 50...
C... dbanie o tfu... bezpieczenstwo.

Data: 2014-01-28 07:45:47
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Mon, 27 Jan 2014 22:59:02 +0000 (UTC), Budzik
Kilka osób poda przykłady ze takie dostało.

Kilka osób na parę milionów kierowców. Genialnie. I o to się rozchodzi -
robicie burzę w szklance wody. Błędy i straty się zdarzają wszędzie, jedyne
o co można powalczyć, to o wyjaśnianie błędów -- tylko czy wtedy nie daje
się znowu większej furtki dla cwaniaków zapierdalaczy? --
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-28 07:47:48
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
Uytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

Kilka osb poda przykady ze takie dostao.

Kilka osb na par milionw kierowcw. Genialnie. I o to si rozchodzi
- robicie burz w szklance wody. Bdy i straty si zdarzaj wszdzie,
jedyne o co mona powalczy, to o wyjanianie bdw -- tylko czy
wtedy nie daje si znowu wikszej furtki dla cwaniakw zapierdalaczy?

Nie wiem czy pare na milion.
Pamietaj, ze to nie jest tak, ze wszyscy czytaj PMS.

Moja osobista prbka jest taka ze ponad 10% mandatw jest bezspornie bdna.
Kolejne kilkadziesit procent jest nie do sprawdzenia.
Reszta jest bezsporna co do przekroczenia przepisw.

Data: 2014-01-28 09:31:47
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Tue, 28 Jan 2014 07:47:48 +0000 (UTC), Budzik
Moja osobista próbka jest taka ze ponad 10% mandatów jest bezspornie błędna.

U mnie wychodzi 0% błędnych.

Ale powiem więcej zamiast szastać niesprawdzalnymi statystykami. CODZIENNIE
mijam na swojej drodze minimum cztery FR, jadę koło nich, jeśli mam
miejsce, ZAWSZE mając na liczniku pojazdu +10 do ograniczenia i tak od
ponad ponad trzech lat. Gdyby było tak jak piszesz, to notorycznie dostawałbym oszukańcze fotki.
Więc się tak zastanawiam jak to jest możliwe -- czy ja jestem pod jakimś
specjalnym parasolem ochronnym, że mi nie strzelają błędnych fotek a innym
nieborakom się dostaje po tyłku? Statystyka powinna być dla mnie
druzgocąca. Jeśli dobrze liczę, to miałem przez ten okres dokonane około
3500 pomiarów i żadnego błędnego? OCB -- weź mi wyjaśnij.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-28 09:19:32
Autor: masti
Chc nas w dup j.... :/
Dnia pięknego Tue, 28 Jan 2014 09:31:47 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

Tue, 28 Jan 2014 07:47:48 +0000 (UTC), Budzik

Moja osobista próbka jest taka ze ponad 10% mandatów jest bezspornie
błędna.

U mnie wychodzi 0% błędnych.

skoro u Ciebie tak jest to na pewno jest tak zawsze?
Uwaga na nisko latające kwantyfikatory

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-28 10:24:38
Autor: Myjk
Chc nas w dup j.... :/
Tue, 28 Jan 2014 09:19:32 +0000 (UTC), masti
Moja osobista próbka jest taka ze ponad 10% mandatów jest bezspornie błędna.
U mnie wychodzi 0% błędnych.
skoro u Ciebie tak jest to na pewno jest tak zawsze?

Gdzie ja tak napisałem? Szkoda też, że wyciąłeś resztę. Ponieważ nawet wg bardzo pobłażliwej
statystyki (a nie tej 10% serwowanej przez Budzika) tj. 0,1% błędów w
pomiarach powinienem był dostać 15 niesłusznych mandatów. Otrzymałem ich
ZERO. --
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-28 09:37:23
Autor: masti
Chc nas w dup j.... :/
Dnia pięknego Tue, 28 Jan 2014 10:24:38 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

[...]

tutaj

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-28 10:00:39
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
Uytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

(a nie tej 10% serwowanej przez Budzika)

Mam nadzieje, e nie potraktowaes jej zbyt powanie :)

Data: 2014-01-28 14:22:24
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 28.01.2014 10:24, Myjk pisze:

[...]

Ile syneczku kkm rocznie robisz? 10, 20 kkm? Ja miałem w jednym roku dwa
pomiary błędne na sobie, z obydwu się wybroniłem (pierwszy wilgotność,
drugi dvr), teraz czekam na wezwanie z lidara, też zawyżona prędkość
(nawet wiem już jak, ale nie będę psom wykładów robił), aha mam zapis z
dvr więc mogą mnie cmoknąć, bo już biegły z zapisu wideo prędkość
prawdziwą wyliczył, więc czekam kiedy policja (znów w Gnieźnie)
postanowi się kolejny raz ośmieszyć.

--
anacron

Data: 2014-01-28 14:23:12
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Tue, 28 Jan 2014 14:22:24 +0100, anacron
Ile syneczku

Oj tatusiu, tylko nie bij...

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-28 20:09:50
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 28.01.2014 o 14:22 anacron <anacron@anacron.pl> pisze:

Ile syneczku kkm rocznie robisz? 10, 20 kkm?

Ja robię rocznie 40-70kkm (tak gdzieś od 10 lat). Zdarzają mi się 1-2  fotki rocznie a przeważnie czekam na 3-4 :-). Przy f-r na "swojej trasie"  jadę zazwyczaj 10-15km/h więcej niż wynika ze znaku - i nic nie dostaję,  nie znam nikogo (oprócz Ciebie i paru osób z grupy) kto dostałby  nienależny mandat. Błędy zdarzają się w każdym systemie - może jednak nie  jest tak źle?

TG

Data: 2014-01-28 21:19:46
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 28.01.2014 20:09, Tomasz Gorbaczuk pisze:

Błędy zdarzają się w każdym systemie - może
jednak nie jest tak źle?

Zgoda, ja tylko domagam się możliwości weryfikacji, czy błąd wystąpił,
czy nie. To aż tak dużo?

--
anacron

Data: 2014-01-28 21:33:58
Autor: Franc
Chcą nas w dupę j.... :/
Dnia Tue, 28 Jan 2014 21:19:46 +0100, anacron napisa(a):

Bdy zdarzaj si w kadym systemie - moe
jednak nie jest tak le?
Zgoda, ja tylko domagam si moliwoci weryfikacji, czy bd wystpi,
czy nie. To a tak duo?
Wg niektrych (A.M. zwaszcza) to o wiele za duo.

"...
Prezentujesz wanie lini obrony
kombinatora-cwaniaka, ktry swym postpowaniem naraa dodatkowo pastwo
(czyli nas wszystkich) na koszty postpowania w trybie nakazowym oraz w
trybie normalnym, cho wykroczenia dokona sam, bd kto, komu pojazd
powierzy. Na to nie ma akceptacji i std zmiany." by A.M.

--
Franc

Data: 2014-01-28 22:33:10
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-28 21:33, Franc pisze:
[...]

Jak to leciao? "Mn sobie mordy nie wycieraj."
Moesz wrci do rda i przeczyta co na ten temat pisaem,
a pod wasnymi pomysami sam si podpisuj.

"...
[...]

Manipulator - przypomnij moe w kontekcie czego bya ta wypowied,
ktra oczywicie jest mojego autorstwa :)

Data: 2014-01-29 13:11:20
Autor: Marek Dyjor
Chcą nas w dupę j.... :/
Tomasz Gorbaczuk wrote:
[...]

a skad wiesz jak dużo ejst błędów skoro paśtwo bardzo skutrecznie stara sie utrudnić weryfikację błędnych mandatów?

Data: 2014-01-29 13:51:06
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 29.01.2014 o 13:11 Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> pisze:

Tomasz Gorbaczuk wrote:
[...]

Nie wiem, prostuję tylko "tezę", że to perfidne państwo wszystkim wysyła  fotki na zasadzie "a nuż się uda".
Ja i moja najbliższa rodzina (kilku kierowców jeżdżących codziennie) NIGDY  nie dostaliśmy "niezamówionej" fotki.

TG

Data: 2014-01-29 21:25:43
Autor: Marek Dyjor
Chcą nas w dupę j.... :/
Tomasz Gorbaczuk wrote:

[...]

i to dokłądnei niczego nie dowodzi....

domniemywam ze też nitk z twoich nzjbliższych nie był torturowany przez UB, czy z tego wyciągniesz wiuniosek że historie o UB to kłamstwa?

Data: 2014-01-29 21:50:42
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 29.01.2014 o 21:25 Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> pisze:

i to dokłądnei niczego nie dowodzi....

domniemywam ze też nitk z twoich nzjbliższych nie był torturowany przez  UB, czy z tego wyciągniesz wiuniosek że historie o UB to kłamstwa?

Coś nie bardzo Ci wyszło porównanie - nie mogę wychwycić analogii...

TG

Data: 2014-02-02 21:16:41
Autor: Marek Dyjor
Chcą nas w dupę j.... :/
Tomasz Gorbaczuk wrote:
[...]

to prościej

z tego że ty nie umarłeś nie możesz wyciagać wniosku że ludzie nie umierają...

bo ty z tego ze twoi najbliżsi nigdy nie dostali pomyłkowego mandatu wyciągasz wniosek że te bęłdne mandaty to bzdura...

Data: 2014-01-29 13:09:22
Autor: Marek Dyjor
Chcą nas w dupę j.... :/
Myjk wrote:
[...]

popełniasz błąd logiczny...

to nie jest tak, że każde urządzenie pracuje z błędem 0.1%... to jest tak że jest jakis odsetek urządzen działających nie prawidłowo i rejestrujacych urojone przekroczenia prędkości...

skad wiesz ile  inspekcja odrzuca bo sa absurdalne...  np 250/50  w jakimś cienko cienko...

Data: 2014-01-28 09:21:54
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
Uytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

Moja osobista prbka jest taka ze ponad 10% mandatw jest bezspornie bdna.

U mnie wychodzi 0% bdnych.

Ale powiem wicej zamiast szasta niesprawdzalnymi statystykami.
CODZIENNIE mijam na swojej drodze minimum cztery FR, jad koo nich,
jeli mam miejsce, ZAWSZE majc na liczniku pojazdu +10 do
ograniczenia i tak od ponad ponad trzech lat.

Zapewne twoje licznikowe +10 = realne +5.
A foto ustawiane pewnie troche wyzej - jak SM to +10.
Jak ITD to wyej (+20-30)?
Ja ostatnio dostaem mandat za +13 wiec +10 jest bezpieczne.
O ile nie przeoczysz ograniczenia.

Gdyby byo tak jak piszesz, to notorycznie dostawabym oszukacze
fotki. Wic si tak zastanawiam jak to jest moliwe -- czy ja jestem
pod jakim specjalnym parasolem ochronnym, e mi nie strzelaj
bdnych fotek a innym nieborakom si dostaje po tyku? Statystyka
powinna by dla mnie druzgocca. Jeli dobrze licz, to miaem przez
ten okres dokonane okoo 3500 pomiarw i adnego bdnego? OCB -- we mi wyjanij.

Moe przejezdzasz koo laserowych?
Ale jak jezdzisz cigle w okoo komina, to nic dziwnego, ze wiesz gdzie i jak jecha.

Ale masz racje - gdyby spojrzec na to w kontekscie iloci bada to statystyka wypada duo korzystniej.

Zreszta problem jak zwykle postawiony na gowie.
- NIK pokaza ostatnio, ze ITD ustawia fotki na + 20-30. I dobrze.
- to co si dzieje obecnie z wykrywaniem kto jecha to farsa i zgadzam sie, ze ustawienie "na wasciciela" skutecznie ukruci t zabaw w kotka i myszk. Oczywicie jest to przerzucanie problemu z urzedu na wascciela i powodem jest jak zwykle nieudolnosc urzedw. Ale tym nikt zajc sie nie chce.
- cay problem odbioru spolecznego zrobi si z dziaalnoci SM ktra dziaa stricte w celu podreperowania kas miejskich i z tym trzeba skonczyc jak najszybciej. Nikt nie bedzie szanowa przepisw (a tym bardziej wadzy je egzekwujcej) skoro wie , ze to nie o poprawe bezpieczenstwa chodzi a o kase. Innymi sowy, takie suby traca cakowicie swoj wiarygodno.

Data: 2014-01-28 11:13:14
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Tue, 28 Jan 2014 09:21:54 +0000 (UTC), Budzik
Może przejezdzasz koło laserowych?

Nie wiem, w tyłek im nie zaglądam. Są słupy na skrzyżowaniach, ale są też
zwykłe skrzynki. Jedna pod domem mi strzeliła fotę 90/60 nieco ponad rok
temu. Pamiętam błysk i otrzeźwienie do dzisiaj. :P

Ale jak jezdzisz ciągle w około komina, to nic dziwnego, ze wiesz gdzie i jak jechać.

Nie ma to znaczenia. Rozmawiamy o niesłusznie wystawionych mandatach,
podczas gdy notorycznie przekraczam prędkość przy FR. Niewiele, ale jednak.
Wg Twojej statystyki powinienem był dostać w tym okresie min. 350 zdjęć.
Nie dostałem ani jednego.
Ale masz racje - gdyby spojrzec na to w kontekscie ilości badań to statystyka wypada dużo korzystniej.

Realnie sprawa wygląda tak, że większość przewinień które ktoś sobie uznaje
za bezzasadne to zwykłe kłamstwo, bajkopisarstwo tej osoby. To dlatego, że
ludzie mają tendencję do wybielania siebie. Jedni ze względu na skompstwo,
drudzy ze względu na "biedę" kolejni ze względu na przekonania (np. że FR
bezpieczeństwa nie poprawiają) itd. To jest dużo większy problem niż
błędnie wystawiane mandaty.

Zreszta problem jak zwykle postawiony na głowie.
- NIK pokazał ostatnio, ze ITD ustawia fotki na + 20-30. I dobrze.

Czemu dobrze?

- to co się dzieje obecnie z wykrywaniem kto jechał to farsa i zgadzam sie, ze ustawienie "na własciciela" skutecznie ukruci tą zabawę w kotka i myszkę. Oczywiście jest to przerzucanie problemu z urzedu na włascciela i powodem jest jak zwykle nieudolnosc urzedów. Ale tym nikt zając sie nie chce.

Dla mnie to nie jest problem urzędów -- bo urzędy mogą być drastycznie
skuteczne. Tylko wtedy odrazu lament się podniesie, że obywatele są
gnębieni. Ja widzę, że problemem są sami ludzie -- o czym dwa akapity wyżej -- którzy
doskonale wiedzą kto jest winny, a wykorzystują "wolność" jaką mają z
tytułu prawa, by zrobić wała i nie płacić za swoje wykroczenie. Dlatego
minęło trochę czasu, cwaniaki trochę zaoszczędziły, a teraz już nie
zaoszczędzą, bo prawo na ich własne życzenie i za ich głupotę się
uszczelnia.
- cały problem odbioru spolecznego zrobił się z działalności SM która działa stricte w celu podreperowania kas miejskich i z tym trzeba skonczyc jak najszybciej. Nikt nie bedzie szanował przepisów (a tym bardziej władzy je egzekwującej) skoro wie , ze to nie o poprawe bezpieczenstwa chodzi a o kase. Innymi słowy, takie służby traca całkowicie swoją wiarygodność.

Przecież do służb trafiają zwykli obywatele. Jak służby mogą być
wiarygodne, skoro samo społeczeństwo nie jest wiarygodne?

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-28 11:17:27
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
Uytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

Ale jak jezdzisz cigle w okoo komina, to nic dziwnego, ze wiesz gdzie i jak jecha.

Nie ma to znaczenia. Rozmawiamy o niesusznie wystawionych mandatach,
podczas gdy notorycznie przekraczam prdko przy FR. Niewiele, ale
jednak. Wg Twojej statystyki powinienem by dosta w tym okresie min.
350 zdj. Nie dostaem ani jednego.
Ma znaczenie.
Ja dostaem niesuszny mandat na trasie, ktorej nie znaem.
Jechaem wedug znakw, strzelili mnie, to stwierdziem, ze pewnie sie zagapiem i nie widziaem ograniczenia.
Jadac tam kilka dni pniej zorientowaem sie dopiero, ze nie widziaem, bo znak ograniczenia by ustawiony po lewej stronie, wiec miaem pene prawo go nie widziec.
Gdyby to bya droga wok mojego domu, to wiedziabym jakie tam jest ograniczenie bez patrzenia na znaki.
Pomijam juz takie aspekty jak znajomoc miejsc gdzie stoj.
Co do FR - skoro jezdzisz przy nich +5 i nie mrugaj to znaczy ze sa dobrze ustawione.

Co innego iskry w rekach policjanta ktory nie wie co bada.

Ale masz racje - gdyby spojrzec na to w kontekscie iloci bada to statystyka wypada duo korzystniej.

Realnie sprawa wyglda tak, e wikszo przewinie ktre kto sobie
uznaje za bezzasadne to zwyke kamstwo, bajkopisarstwo tej osoby. To
dlatego, e ludzie maj tendencj do wybielania siebie. Jedni ze
wzgldu na skompstwo, drudzy ze wzgldu na "bied" kolejni ze wzgldu
na przekonania (np. e FR bezpieczestwa nie poprawiaj) itd. To jest
duo wikszy problem ni bdnie wystawiane mandaty.

Ale jak pisze, ze dostaem w zyciu z 10 mandatw a tylko  nieprawidowy na 100% to co? Wybielam? Kamie? Jak bym mwi, ze nigdy nie dostaem prawidowego to jeszcze rozumiem, ale w jaki sposb wybiela mnie ten 1 na 10?

Zreszta problem jak zwykle postawiony na gowie.
- NIK pokaza ostatnio, ze ITD ustawia fotki na + 20-30. I dobrze.

Czemu dobrze?

Bo dzieki temu api tych w miare realnie niebezpiecznych.
A nie zatykaj systemu tymi ktorzy jaka +10.

[...]

Dla mnie to nie jest problem urzdw -- bo urzdy mog by drastycznie
skuteczne. Tylko wtedy odrazu lament si podniesie, e obywatele s
gnbieni.
Tylko e urzdy sa drastycznie nieskuteczne pomimo dobrej woli zapanego.
Opis znajomej zamieciem w innym pocie.

Drugi przypadek bardzo podobny. Wysane info kto prowadzi, imie nazwisko, imiona rodzicw, miejscowosc zamieszkania, wiek. Wszystko co potrzeba zeby znale delikwenta.
Urzad odpisuje, ze jeszcze trzeba podac adres zamieszkania. A wszystko to za 100z mandatu...

Ja widz, e problemem s sami ludzie -- o czym dwa akapity wyej --
ktrzy doskonale wiedz kto jest winny, a wykorzystuj "wolno" jak
maj z tytuu prawa, by zrobi waa i nie paci za swoje wykroczenie.
Dlatego mino troch czasu, cwaniaki troch zaoszczdziy, a teraz
ju nie zaoszczdz, bo prawo na ich wasne yczenie i za ich gupot
si uszczelnia.

Mysle, ze bardzo wane bdzie odbudowanie zaufania do sub.
nikt rozsadny nie ma nic przeciwko apaniu kogo kto jedzie 120 w terenie zabudowanym.
Pod warunkiem, ze wie, ze poamir by prawidowy, albo ze wie, ze to jest teren zabudowany, a nie miejsce gdzie brakuje znaku.
Mysle, ze ITD ma spore szanse ustawi ten system prawidowo.

[...]

Przecie do sub trafiaj zwykli obywatele. Jak suby mog by
wiarygodne, skoro samo spoeczestwo nie jest wiarygodne?

Ale w jakis cudowny sposb SM/Sg potrafiy sie wyjtkowo wyrnic niekompetencja na tle pozostaych wiec mysle, ze problem jednak w tej konkretnej subie a nie w spoeczenstwie.
Ale skoro w projekcie jest odebranie SM tych uprawnien to moze bedzie lepiej niz obecnie?
Pozbda si iskier i zaufanie bedzie powoli wracac, no chyba, ze beda mieli znowu rwnie duze, wizerunkowe wpadki.

Data: 2014-01-28 13:56:21
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Tue, 28 Jan 2014 11:17:27 +0000 (UTC), Budzik
Ma znaczenie.
Ja dostałem niesłuszny mandat na trasie, ktorej nie znałem.

Mandat za przekroczenie prędkości dostałeś słuszny.

Jechałem według znaków, strzelili mnie, to stwierdziłem, ze pewnie sie zagapiłem i nie widziałem ograniczenia.

I dlatego przyjąłeś mandat i dopisałeś się do statystyki?

Ale jak pisze, ze dostałem w zyciu z 10 mandatów a tylko  nieprawidłowy na 100% to co? Wybielam? Kłamie? Jak bym mówił, ze nigdy nie dostałem prawidłowego to jeszcze rozumiem, ale w jaki sposób wybiela mnie ten 1 na 10?

To znaczy tylko tyle, że ciskanie takimi statystykami na podstawie jednej
próbki na miliony jest bez sensu. Tworzą Ci się ogromne wartości, które z
rzeczywistością niewiele mają wspólnego. To mniej więcej taka sama bzdura
jak statystyki policji, że wypadki biorą się tylko z prędkości.

Bo dzieki temu łapią tych w miare realnie niebezpiecznych.
A nie zatykają systemu tymi ktorzy jaka +10.

Po co takie niskie ograniczenie skoro tolerancja jest tak wysoko?

Drugi przypadek bardzo podobny. Wysłane info kto prowadził, imie nazwisko, imiona rodziców, miejscowosc zamieszkania, wiek. Wszystko co potrzeba zeby znaleźć delikwenta.
Urzad odpisuje, ze jeszcze trzeba podac adres zamieszkania. A wszystko to za 100zł mandatu...

Jak ktoś jest sprawny inaczej i nie podaje adresu zamieszkania gdzie mają
przesłać mandat, to nie może się skończyć inaczej. Przecież oni tam nie
mają szklanych kul.

Mysle, ze bardzo ważne będzie odbudowanie zaufania do służb.

Ja myślę, że to najpierw społeczeństwo siebie musi odbudować.

nikt rozsadny nie ma nic przeciwko łapaniu kogoś kto jedzie 120 w terenie zabudowanym.

Wchodzisz ponownie w kwestię skali. Dla Ciebie "groźny" jest ktoś kto
jedzie 120/50 a kóń kawalino dałby takiemu jechać pewnie 160/50. Dla matki
co tam mieszka i jej dziecko przechodzi przez pasy i 60/50 to jest za dużo,
bo ogólnie to powinni tam postawić ograniczenie do 30.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-28 13:17:42
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
Uytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

Ma znaczenie.
Ja dostaem niesuszny mandat na trasie, ktorej nie znaem.

Mandat za przekroczenie prdkoci dostae suszny.

Wszystko zaley co przyjmiejmy za definicj suszny.
Jechaem zgodnie ze znakami? Jechaem.
Znaki byy le postawione? Byy.
Czy susznie bo jechaem w terenie gdzie byo ograniczenie wiecej niz mozna - TAK.
Czy nie dochowaem wszelkiej starannoci aby jecha zgodnie z przepisami? DOCHOWALEM.

Wytumacz mi prosz te susznoc.

Jechaem wedug znakw, strzelili mnie, to stwierdziem, ze pewnie sie zagapiem i nie widziaem ograniczenia.

I dlatego przyje mandat i dopisae si do statystyki?

Oczywicie.
Byem mody i miaem taki okres w zyciu, ze uwazaem ze policja jest dobra i sprawiedliwa. I ze dziaa w moim interesie.
To bya jedna z sytuacji ktra pokazaa mi ze jest odwrotnie.
Ale nie jedyna.

Ale jak pisze, ze dostaem w zyciu z 10 mandatw a tylko nieprawidowy na 100% to co? Wybielam? Kamie? Jak bym mwi, ze
nigdy nie dostaem prawidowego to jeszcze rozumiem, ale w jaki
sposb wybiela mnie ten 1 na 10?

To znaczy tylko tyle, e ciskanie takimi statystykami na podstawie
jednej prbki na miliony jest bez sensu. Tworz Ci si ogromne
wartoci, ktre z rzeczywistoci niewiele maj wsplnego. To mniej
wicej taka sama bzdura jak statystyki policji, e wypadki bior si
tylko z prdkoci.
Oczywicie.
A czy nie napisaem o tym, ze prbka bardzo maa i zakcona?
To chyba jasne.
ale skoro kto inny potrafi napisac, e o niesprawiedliwy mandat bardzo trudno bo on nigdy nie dosta (co jest takim samym faszowaniem statystyki) to dlaczego mnie nie wolno?
:)

Bo dzieki temu api tych w miare realnie niebezpiecznych.
A nie zatykaj systemu tymi ktorzy jaka +10.

Po co takie niskie ograniczenie skoro tolerancja jest tak wysoko?

To jest generalnie pytanie o ograniczenia.
W wielu miejscach - nie mam zielonego pojcia.
Ale tez te miejsca rnicuja przewinienie.
Inaczej wyglada przekroczenie 60/40 na trasie krajowej gdzie kto zamiast swiate postawi ograniczenie i gdzie mozna je atwo przeoczy od 60/40 w jakiejs bocznej, wskiej drodze, przy szkole gdzie i tak nie ma sie gdzie spieszyc bo droga waska i boczna :)
[...]

Jak kto jest sprawny inaczej i nie podaje adresu zamieszkania gdzie
maj przesa mandat, to nie moe si skoczy inaczej. Przecie oni
tam nie maj szklanych kul.

Ale maj baz PESEL.
Zodzieja tez szukaj w ten sposb? Dziekujemy za wskazanie ze bank okrad pan Kowalski ale czy moze pani jeszcze poda jego adres bo my tu szklanej kuli nie mamy.

Mysle, ze bardzo wane bdzie odbudowanie zaufania do sub.

Ja myl, e to najpierw spoeczestwo siebie musi odbudowa.

Zapewne.
Ale to jest pytanie - co jest pierwsze - jajko czy kura.
Czy to my mamy dawa przykad subom, czy moe suby nam?

nikt rozsadny nie ma nic przeciwko apaniu kogo kto jedzie 120 w
terenie zabudowanym.

Wchodzisz ponownie w kwesti skali.

Bo skala jest wazna.
Nie ma tak ze 120 na dwupasmowej jest rwnoznaczne ze 120 przy szkole.

Dla Ciebie "grony" jest kto kto
jedzie 120/50

To by tylko przykad.

a k kawalino daby takiemu jecha pewnie 160/50.

:)
Mysle, ze on tak tylko w internecie...

Dla
matki co tam mieszka i jej dziecko przechodzi przez pasy i 60/50 to
jest za duo, bo oglnie to powinni tam postawi ograniczenie do 30.

Zwaszcza jak sie reklam spolecznych naogladaa zamiast wytumaczyc dziecku, ze na jezdnie sie nie wchodzi dopki sie nie upewni ze samochd staje.

Generalnie zalezy o jakim miejscu mwimy.
Na krajwce? Powinni zrobi obwodnice albo postawi przejscie ze swiatami.
Na jakiejs bocznej, osiedlowej? A niech i 30 stawiaja.

Data: 2014-01-29 07:56:12
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Tue, 28 Jan 2014 13:17:42 +0000 (UTC), Budzik
Ma znaczenie.
Ja dostałem niesłuszny mandat na trasie, ktorej nie znałem.
Mandat za przekroczenie prędkości dostałeś słuszny.
Wszystko zależy co przyjmiejmy za definicję słuszny.

To, że FR się nie pomylił jak tutaj się w większości wskazuje.
Więc, nie pomylił się, mandat za przekroczenie dostałeś słuszny.
Twoim błędem było, że go przyjąłeś. Koniec.

I dlatego przyjąłeś mandat i dopisałeś się do statystyki?
Oczywiście.

Więc po co to roztrząsać? Rozumiem podawanie przykładu gdybyś odmówił bo
byłeś PRZEKONANY o tym, że jechałeś zgodnie ze znakami i to udowodnił a
mimo to by Cię pokarali. O tym między innymi w kółko Artur pisze. Jak widać
dyskusja jest jałowa.

A czy nie napisałem o tym, ze próbka bardzo mała i zakłócona?

Ta Twoja jedna próbka nawet nie była odekwatna do tematu.

ale skoro ktoś inny potrafi napisac, że o niesprawiedliwy mandat bardzo trudno bo on nigdy nie dostał (co jest takim samym fałszowaniem statystyki) to dlaczego mnie nie wolno?
:)

Ja podałem min. 3500 próbek i żadnej pomyłki.Wg Ciebie i anacrona (i
jeszcze paru innych) FR strzelają na potęgę złe pomiary, tylko jakoś mnie
się nie zdarzyło. I tak, biorę pod uwagę, że błędne pomiary się zdarzają.
Tylko istotą sprawy jest, że nie należy z tego robić burzy, tylko
zwyczajnie wyjaśnić. Natomiast linię obrony, bo wilgotność była za duża,
uznaję za zwyczajne lamerstwo, wręcz ciulerstwo, tylko dlatego że ktoś zna
dokładnie zasadę działania urządzenia i warunki w jakich musi pracować, zna
dokładnie prawo, to uniknie mandatu łapiąc się kruczków. I nie ma znaczenia
że pomiar był jednak dobry...

Po co takie niskie ograniczenie skoro tolerancja jest tak wysoko?
To jest generalnie pytanie o ograniczenia.
W wielu miejscach - nie mam zielonego pojęcia.

To czemu napisałeś, że jest to dobre podejście? Jest ograniczenie 50 foci
jak jedziesz więcej i koniec. A nie jakieś +20 czy nawet +30.

Ale tez te miejsca różnicuja przewinienie.
Inaczej wyglada przekroczenie 60/40 na trasie krajowej gdzie ktoś zamiast swiateł postawił ograniczenie i gdzie mozna je łatwo przeoczyć od 60/40 w jakiejs bocznej, wąskiej drodze, przy szkole gdzie i tak nie ma sie gdzie spieszyc bo droga waska i boczna :)

Ja nie wiem -- w zeszłą sobotę wróciłem po 400km trasy we Francji (Lotnisko
Grenoble - ośrodek Les Orres). Tam spotkać kogoś kto jedzie powyżej
ograniczenia to na prawdę trzeba mieć szczęście. I jakoś specjalnie FR nie
straszyły na mojej trasie. Ograniczenia były różne -- 90/h na obwodnicy
Grenoble, 110 na autostradzie i 40 w miasteczku bo piesi (choć żadnego nie
widziałem). Wszyscy jadą ile trzeba.

U nas się nie da, no nie da się. Po prostu się nie da wolniej.

Ale mają bazę PESEL.
Złodzieja tez szukają w ten sposób? Dziekujemy za wskazanie ze bank okradł pan Kowalski ale czy moze pani jeszcze podać jego adres bo my tu szklanej kuli nie mamy.

SM czy GiTD? Wątpię aby szukali złodziei i mieli dostęp do PESEL w obecnym czasie.

Mysle, ze bardzo ważne będzie odbudowanie zaufania do służb.
Ja myślę, że to najpierw społeczeństwo siebie musi odbudować.
Zapewne.
Ale to jest pytanie - co jest pierwsze - jajko czy kura.
Czy to my mamy dawać przykład służbom, czy może służby nam?

To jest proste pytanie, i już na nie odpowiadałem kiedyś, tutaj. Oczywistym
jest, że służby są w tym wypadku tworem na potrzeby społeczeństwa i tworzy
je społeczeństwo, a jednocześnie istnieje przeciwko niesubordynowanemu
społeczeństwu.

Dlatego jeśli niesubordynowane społeczeństwo się ogarnie, ogarną się służby
-- do ich zlikwidowania włącznie (Utopia).

nikt rozsadny nie ma nic przeciwko łapaniu kogoś kto jedzie 120 w
terenie zabudowanym.
Wchodzisz ponownie w kwestię skali.
Bo skala jest wazna.
[...]

Chodzi raczej o to, że w społeczeństwie ciężko jest osiągnąć

Generalnie zalezy o jakim miejscu mówimy.

Właśnie chodzi o to, że nie ma to żadnego znaczenia.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-29 08:02:40
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Wed, 29 Jan 2014 07:56:12 +0100, Myjk
Chodzi raczej o to, że w społeczeństwie ciężko jest osiągnąć

....równowagę na skali.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-29 11:00:49
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
Uytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

Chodzi raczej o to, e w spoeczestwie ciko jest osign

...rwnowag na skali.

No wasnie zastanawiaem sie, co chciaes powiedzie.
Zgoda, ale w kontekscie drg suby sa od tego, aby te skale dobrze ustawi.
Naleaoby podejrzewa, ze na czele sub stoj osoby z troche wyzszym wyczuciem spolecznym, ktore beda w stanie prawidowo zaprogramowa suby.
Ba, naleaoby tego oczekiwa.
A jak jest?
Typowa walka o statystyki co widac np. na przykadzie pijanych rowerzystw, ktorzy pieknie zbudowali policji statystyk wykrywalnoci przestepstw.
Zmarnowano mnstwo pieniedzy, czasu sadw i dopiero w tym roku ustawodawca poszed po rozum do gowy i znios durny przepis.
Ale kto kaza policji ukierunkowa si akurat na ten rodza wasnej dziaalnoci?

Data: 2014-01-29 08:12:05
Autor: John Kołalsky
Chcą nas w dupę j.... :/

[...]

Jest oczywiście złe, że jeden się w ten sposób obroni a drugi nie bo powinni się obronić wszyscy co wynika z zasady domniemania niewinności a używania fotoradarów niezgodnie z instrukcjami i innych czyniących te pomiary niewiarygodnymi. Do tego dochodzą złe procedury, że w ogóle muszą się bronić, gdy odpowiedzialni za to wszystko np ubierają mundur straży i sobie dalej tak funcjonują jak im wygodnie.

Data: 2014-01-29 09:37:28
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 29.01.2014 07:56, Myjk pisze:
Ja podałem min. 3500 próbek i żadnej pomyłki.Wg Ciebie i anacrona (i
jeszcze paru innych) FR strzelają na potęgę złe pomiary, tylko jakoś mnie
się nie zdarzyło.

Ja nigdy nie zaszłem w ciążę, to znaczy, że takowe nie istnieją? :D

I tak, biorę pod uwagę, że błędne pomiary się zdarzają.
Tylko istotą sprawy jest, że nie należy z tego robić burzy, tylko
zwyczajnie wyjaśnić.

Są dwa problemy, teoretycznie winę należy udowodnić, a każda
nierozstrzygnięta wątpliwość powinna działać na korzyść obwinionego. Nie
da się w żaden sposób (pomijając wideorejestratory) poprawności pomiaru.
Pomiary dokonywane są niezgodnie z prawem, instrukcją obługi i wbrew
logice wynikającej z praw fizyki, ale polskich poststalinowskich sądów
rejonowych nie ma to najmniejszego znaczenia. Dla mnie FR może stać co
100m, ale niech to będzie miejsce do tego się nadające, FR poprawnie
ustawiony i niech robi 2 zdjęcia w serii (każdy FR to potrafi)
http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-malo/.

[...]

A Ty do mnie pijesz, czy ogólnie? Bo jeśli do mnie, to zapoznaj się
najpierw z aktami sprawy, zarzutów wobec pomiaru było kilka, przypomnę:

- urządzenie Iskra-1 nie zostało przebadane na odporność na zakłócenia
pola elektromagnetycznego do ZT. Sam producent podaje, że jego odporność
to jedyne 3V/m, podczas gdy według naszego prawa powinno to być w tym
zakresie 10V/m. Sam producent podaje, że nie powinno się dokonywać
pomiarów w sąsiedztwie np. linii energetycznych.

- urządzenie Iskra-1 nie zostało przebadane poprawnie do ZT w komorze
klimatycznej. Polskie prawo (jak i to EU) wymaga, aby urządzenie
pracowało poprawnie minimum w zakresie do 95% wilgotności względnej
powietrza, sam producent podaje, że tą wartością jest 85%, a w Polsce
zostało przebadane przy o wiele niższej. Mało tego, sam producent
podaje, że miernik nie został zabezpieczony / nie jest odporny na
kondensacje wilgoci.

- urządzenie Iskra-1 nie daje możliwości jednoznacznej identyfikacji
pojazdu, któremu prędkość zmierzyła. Może ono zmierzyć prędkość
pierwszego, najszybszego lub największego w swoim zasięgu. Problem
polega jednak na tym, że policjant nie wie, którego prędkość zmierzył,
nawet jeśli widzi tylko jeden pojazd.

- ZT dla Iskry-1 zostało wydane na podstawie dokumentu wydanego dla
Iskry-Video

To te najważniejsze, było jeszcze klika innych pomniejszych. Sąd
okręgowy uznał, że skoro pomiar został wykonany przy wilgotności
względnej powietrza poza jakimkolwiek zakresem warunków dopuszczonych
dla tego urządzenia to nie ma sensu się zastanawiać nad resztą...

--
anacron

Data: 2014-01-29 11:00:50
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
[...]

To, e FR si nie pomyli jak tutaj si w wikszoci wskazuje.
Wic, nie pomyli si, mandat za przekroczenie dostae suszny.
Twoim bdem byo, e go przyje. Koniec.

Ja bym mj bad opisa troche inaczej - moim bedem byo sdzi, e Policja dba o moje bezpieczesntwo. Zwaszcza konkretnie tamta policja.
skd wniosek? Ano sprawe chciaem wyjasnic, zadzwoniem na komende.
Wniosek z dyskusji by taki, ze ich to nic nie obchodzi, przyjem to przyjaem i nic z tym nie zrobia, zreszt (i tu ktos mi sie przypomina) zapewne kami.
Zeby byo smieszniej jakies 2 tygodnie pniej jechaem tamtedy jeszcze raz.
Znak nadal sta jak sta, policja robia to samo co robia.
wiec wykonaem kolejny telefon.
Nie wiem jak si skonczyo, bo potem juz tamtedy nie jezdziem.

ale skoro kto inny potrafi napisac, e o niesprawiedliwy mandat
bardzo trudno bo on nigdy nie dosta (co jest takim samym
faszowaniem statystyki) to dlaczego mnie nie wolno?
:)

Ja podaem min. 3500 prbek i adnej pomyki.Wg Ciebie i anacrona (i
jeszcze paru innych) FR strzelaj na potg ze pomiary, tylko jako
mnie si nie zdarzyo. I tak, bior pod uwag, e bdne pomiary si
zdarzaj. Tylko istot sprawy jest, e nie naley z tego robi burzy,
tylko zwyczajnie wyjani. Natomiast lini obrony, bo wilgotno bya
za dua, uznaj za zwyczajne lamerstwo, wrcz ciulerstwo, tylko
dlatego e kto zna dokadnie zasad dziaania urzdzenia i warunki w
jakich musi pracowa, zna dokadnie prawo, to uniknie mandatu apic
si kruczkw. I nie ma znaczenia e pomiar by jednak dobry...

Ale problem jest troche inny.
Ja kilka razy za przekroczenie zostaem zatrzymany.
Przynajmniej dwie z nich spowodoway moj wewntrzn reakcje: o kurcze, naprawde tyle jechaem?
I co dalej?
Podejrzewam, ze jechaem mniej (zwaszcza 80/40 jak dojezdzaem do torw kolejowych na uku drogi...), i co mam zrobic?
Nie mam rejestratora, nie patrzyem dokadnie na predkosciomierz. Ale generalnie nigdy nie jezdze +40 w miescie. Wiec moge miec tylko podejrzenie.
Ile jest takich sytuacji? Tysiace.
I teraz znajduje sie czowiek ktory zacz to sprawdza. Ma sprzet, rejestrator. I nagle okazuje sie, co ktorys pomiar jest zy, co skutecznie wykazuje w sdzie pokazujac nie dane o wilgnotnosci a wskazania rejestratora i gps.
To kaze sie zastanowic, czy tych udowodonionych bdw pomiaru jest tak mao bo sie prawie nie zdarzaja czy jest tak mao, bo ludzie nei sa pewni ze sie pomyli a nawet jak sa pewni to nie maja jak udowodnic.

Po co takie niskie ograniczenie skoro tolerancja jest tak wysoko?
To jest generalnie pytanie o ograniczenia.
W wielu miejscach - nie mam zielonego pojcia.

To czemu napisae, e jest to dobre podejcie? Jest ograniczenie 50
foci jak jedziesz wicej i koniec. A nie jakie +20 czy nawet +30.

Napisaem dlaczego.
Skoro ograniczenia sa czesto bezsensowne to dobrze, ze jest jakis margines.
Zreszta zakadam, ze ITD robi to troche bardziej profesjonalnie niz wszelkie SM.
Czyli np. bada niebezpieczenstwo danego miejsca.
Jezeli gdzies byo niebezpiecznie, postawiono tam FR, ustawiono +20 i nagle wypadki sie skonczyy to znaczy, ze FR jest dobrze ustawiony albo ze predkosc maks jest le ustawiona.

[...]

Ja nie wiem -- w zesz sobot wrciem po 400km trasy we Francji
(Lotnisko Grenoble - orodek Les Orres). Tam spotka kogo kto jedzie
powyej ograniczenia to na prawd trzeba mie szczcie. I jako
specjalnie FR nie straszyy na mojej trasie. Ograniczenia byy rne
-- 90/h na obwodnicy Grenoble, 110 na autostradzie i 40 w miasteczku
bo piesi (cho adnego nie widziaem). Wszyscy jad ile trzeba.

U nas si nie da, no nie da si. Po prostu si nie da wolniej.

Wczoraj jechaem z Poznania do Wrocawia.
Tak jak piszesz, wjechaem na autostrade, waczyem tempomat na przepisowa predkosc i... a zaraz, zaraz, tu nie ma autostrady...
No wiec jechaem ta nasza krajwk na ktorej ilo znakw = chyba 1 na metr (przesadzam, ale ilosc jest poraajca)
To zupenie inna jazda, niz autostrada i drog ekspresow.
Nie zdarzyo ci sie przekroczyc predkosci dlatego, ze nie zauwazyes znaku, ze zauwazyes go za pno etc (pomijam czy cie akurat obfotografowano)?
Ja na naszych drogach czesto mam taki znak zapytania: czy tu jest jeszcze ograniczenie czy juz nie?
P.S. "Naprawde" naprawde piszemy cznie.

Ale maj baz PESEL.
Zodzieja tez szukaj w ten sposb? Dziekujemy za wskazanie ze bank
okrad pan Kowalski ale czy moze pani jeszcze poda jego adres bo my
tu szklanej kuli nie mamy.

SM czy GiTD? Wtpi aby szukali zodziei i mieli dostp do PESEL w obecnym czasie.

Mona si dowiedzie, ale jeeli nie maja, to jest to lekko absurdalne.
Przecie ta baza jest wasnie dla tego typu sub.

[...]

To jest proste pytanie, i ju na nie odpowiadaem kiedy, tutaj.
Oczywistym jest, e suby s w tym wypadku tworem na potrzeby
spoeczestwa i tworzy je spoeczestwo, a jednoczenie istnieje
przeciwko niesubordynowanemu spoeczestwu.

Dlatego jeli niesubordynowane spoeczestwo si ogarnie, ogarn si
suby -- do ich zlikwidowania wcznie (Utopia).

Ja nie pytam, jak to si skonczy, ja pytam, jak to ma si zacz.
atwiej wprowadzi dobre wzorce w maej grupie sub ni w caym spoeczenstwie.
Ale u nas nikt sobie tym gowy nie zawraca.

[...]

Wanie chodzi o to, e nie ma to adnego znaczenia.

Tylko jeeli kto chce mwi o amaniu przepisw a nie o bezpieczenstwie na drodze.

Data: 2014-01-29 13:06:48
Autor: Marek Dyjor
Chcą nas w dupę j.... :/
Myjk wrote:
[...]

twoja argumentacja jest debilna...

skoro tyle lat żyjesz i nigdy ci nie ukradziono ani żadnemu twojemu znajomemu nei ukradziono samochodu to znaczy że w Polsce samochodów sie nie kradnie...

skor nie umarłeś to ludzie nei umierają...

skro nitk ci znany ani ty nei masz HIV to HIV nei istnieje

itd...

Data: 2014-01-28 09:24:21
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-28 07:45, Myjk pisze:
[...]

No i to jest, owszem, może nie zawsze wygodne łatwe i przyjemne, ale
jest. No, ale pokrzyczeć można, popierniczyć i sile wyborczej
kierowców, tworzeniu partii i opowieściach jak to przez FR się
przestały krowy nieść w Świnoujściu.

-- tylko czy wtedy nie daje
się znowu większej furtki dla cwaniaków zapierdalaczy?

Tę się właśnie likwiduje, mam nadzieję że skutecznie.

Data: 2014-01-29 12:07:15
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-28, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

Oczywiscie, tylko nie rob zadymy jak Cie wsadza do pierdla za zabojstwo
albo inne przestepstwo. Przeciez bledy i straty zdarzaja sie wszedzie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-29 13:37:28
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Wed, 29 Jan 2014 12:07:15 +0000 (UTC), AZ
Oczywiscie, tylko nie rob zadymy jak Cie wsadza do pierdla za zabojstwo
albo inne przestepstwo. Przeciez bledy i straty zdarzaja sie wszedzie.

Jak będę niewinny, to zrobię zadymę.
Będę winny, to nie zrobię zadymy.
Proste.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-29 12:47:34
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-29, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

No jak sie czesto okazuje, udaje sie takim wyjsc po paru latach no ale coz
bledy i straty sie zdarzaja...

Proste.

Wszyskto jest proste do momentu kiedy nie dotyczy tego co mowie owe "proste".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-29 12:47:47
Autor: masti
Chc nas w dup j.... :/
Dnia pięknego Wed, 29 Jan 2014 13:37:28 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

[...]

siedząc w pierdlu

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-01-29 12:56:30
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-29, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

No, a po czym zwolni wszystkich, lacznie z prezydentem. Taki mastah z niego.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-29 14:07:13
Autor: Franc
Chc nas w dup j.... :/
Dnia Wed, 29 Jan 2014 12:47:47 +0000 (UTC), masti napisa(a):

Oczywiscie, tylko nie rob zadymy jak Cie wsadza do pierdla za zabojstwo
albo inne przestepstwo. Przeciez bledy i straty zdarzaja sie wszedzie.
Jak bd niewinny, to zrobi zadym. Bd winny, to nie zrobi zadymy.
Proste.
siedzc w pierdlu
Wydajc na adwokata par tys. zotych. Bdziesz mia pitno na cae ycie,
a na kocu kto i tak Ci powie, e nie bye niewinny - tylko e nie
udowodnili Ci winy. :-)

--
Franc

Data: 2014-01-29 13:47:29
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-29 13:37, Myjk pisze:
[...]

TM wszedł do komisariatu we Włocławku. - To TM. Zaraz będzie zadyma -
powiedział dyżurny policjant. TM wypił kawę z komendantem i wyszedł.
- Nie - odpowiedział drugi. - To nie on.
- Jak to nie!? To TM!! - krzyknął trzeci. Zaczęła się zadyma.

Pamiętasz?

Data: 2014-01-29 12:57:32
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-01-29, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

Moze komiks przygodowy z tego zrobic?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-29 14:01:43
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-29 13:57, AZ pisze:
On 2014-01-29, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

Trochę tego było, niedawno kawałem też przytaczałem :)

http://tiny.pl/knwj

BP, MSPANC

Data: 2014-01-29 13:04:12
Autor: Marek Dyjor
Chcą nas w dupę j.... :/
Myjk wrote:
[...]

hm...  powstaje pytanie ile wynosi szara liczba tych którzy zapłacili i nie pyskowali choć w sumie wcale nie przekroczyli, zapłacili w trybie nie ujawnienia kierowcy dali 200 zeta i obeszli sie bez punktów (tak jak sam zrobiłem).

być może to sa nei dziesiątki a setki...

nie pojmuję dla czego państwo prawa nie zachowuje sie jak przystało na państwo prawa i po prostu nie wysyła razem z mandatem zdjęcia które by w sposób 100% pozwalało zweryfikować poprawność zastosowanego środka karnego.

dostajesz zdjęcie widzisz co zrobiłeś i widzisz czy poprawnie postąpiono, można aby nawet ten chłam wysyłać automatem bez weryfikacji.

Nie wysyłanie zdjęć i to długotrwałe krętactwo w tej kwestii dowodzi ze coś jest na rzeczy, znaczy strona rządowa nie ma czystego sumienia.

Data: 2014-01-28 08:43:28
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-27 23:59, Budzik pisze:
[...]

W ywe oczy kamiesz, cho zasadniczo prawd jest, e o mandat bez
winy trudno.

Kilka osb poda przykady ze takie dostao.

Mandaty? Jak przyjo z wasnej gupoty to ich problem. Opowieci
o tym jak to si bez winy karze kierowcw to wiesz, modne s
w wielu miejscach, ale wiele prawdy z rzeczywistoci nie maj.

Ot, merytoryczna dyskusja.

Jak zwykle, przecie tu wszyscy niewinni i zgodnie z przepisami
jed.

Zeby nie byo - ja wiem ze kilka dostaem zdecydowanie "z win".

Ale wiem tez ze conajmniej jeden dostaem bez winy.

Jasne :P

Przyjaem, bo wtedy jeszcze miaem podejscie, ze jak policjant mwi, to wie
co mwi.

Albo dae w ap, bo tak byo wygodnie:>

Tak zapaciem jeszcze kilka innych ale miaem tylko podejrzenia, ze az
dziwne ze tak szybko jechaem. Ale zweryfikowac swojego podejrzenia nie
umiaem.

Jak pisaem - w wizieniach siedz sami niewinni, a przestpcy po
wolnoci chodz.

Obecnie juz nigdy nie przyjm na sowo.

Ale i tak dostaj - ostatnio 63 na 50...
C... dbanie o tfu... bezpieczenstwo.

Znowu za niewinno:P

Data: 2014-01-28 08:00:40
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
[...]

Widzisz, sam przyznajesz.
Ale o kamstwo atwo oskary.

[...]

I tu zgoda - wierzy policji to gupota.
Tylko czy tak powinno by?

Ot, merytoryczna dyskusja.

Jak zwykle, przecie tu wszyscy niewinni i zgodnie z przepisami
jed.

Hmm, kamiesz?
Ja nie jezdze zgodnie z przepisami.
Obecnie staram sie nie jezdzic wiecej niz +10.
Zobaczymy jakie to da efekty.

Zeby nie byo - ja wiem ze kilka dostaem zdecydowanie "z win".

Ale wiem tez ze conajmniej jeden dostaem bez winy.

Jasne :P

Ale jasne co?
Ze nie wierzysz? Nie musisz.
Sytuacja zweryfikowana, znak postawiony po lewej stronie drogi i policja mierzca prdkoc w szczerym polu.
Jeeli tak moe by to znaczy, e jednak mandat zgodnie z prawem.
Ale wiemy, ze nie mozna.

Przyjaem, bo wtedy jeszcze miaem podejscie, ze jak policjant mwi,
to wie co mwi.

Albo dae w ap, bo tak byo wygodnie:>

Zdarzao si.

[...]

Kazdy czyta to co chce. Po pierwsze mwimy o wykroczeniach a nie o przestepstwach, wiec nie wiem po co te infantylne uwagi o wiezieniach.
Po drugie ja nie pisze, ze byem niewinny. Pisze, ze nie miaem pewnosci, ale bedac naiwny i mody wierzyem policji na sowo, pomimo wewntrznych wtpliwoci. Zwaszcza raz, jak kliknli mi 80/40 jak dojezdzalem do torow kolejowych na Krancowej w Poznaniu (kto zna, to wie, ze to byoby dziwne miejsce na tak predkosc). Ale mwie: tyle kliknli to chyba tyle byo.

Nie masz racji.
;-)

Data: 2014-01-28 09:10:45
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-28 09:00, Budzik pisze:
[...]

Tak, przyznaj e kamliwie prezentujesz moje wypowiedzi.

Ale o kamstwo atwo oskary.

To nie jest oskarenie, to stwierdzenie faktu.

[...]

Ciekawy wniosek.

Tylko czy tak powinno by?

To twoje podejcie i twj problem.

Ot, merytoryczna dyskusja.

Jak zwykle, przecie tu wszyscy niewinni i zgodnie z przepisami
jed.

Hmm, kamiesz?

Nie mam w zwyczaju.

Ja nie jezdze zgodnie z przepisami.

Wiemy, wiemy:P

Obecnie staram sie nie jezdzic wiecej niz +10.
Zobaczymy jakie to da efekty.

No, za duo byo mandatw do pacenia za niewinno to zwolnie ;)

[...]

Wanie udowodnie piknie, e popenie wykroczenie, ale chcesz si
wykrci z przyczyn formalnych.

Przyjaem, bo wtedy jeszcze miaem podejscie, ze jak policjant mwi,
to wie co mwi.

Albo dae w ap, bo tak byo wygodnie:>

Zdarzao si.

No i fajnie.

[...]

Wiesz co, nie chce mi si z Tob gada, a te gwniarskie zagrania to
zostaw sobie dla kolegw. Proponuj wicej literatury i dobrego filmu
to moe zrozumiesz sens pewnych stwierdze.

Data: 2014-01-28 09:00:40
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
[...]

No patrz, ale w drugim zdaniu potwierdzies moj wypowied...

Ale o kamstwo atwo oskary.

To nie jest oskarenie, to stwierdzenie faktu.

Koncze te dyskusje o semantyk skoro dla ciebie zdania:
Artur twierdzi, ze mandatw bez winy nie ma.
cho zasadniczo prawd jest, e o mandat bez winy trudno.

Choc oczywicie te zdania analizowane przez prawnika nie oznaczaj tego samego, to jednak generalnie oznaczaj to samo.
Z dokadnocia do pojedynczych wyjtkw.
A jak wiadomo, wyjtki potwierdzaj regu.

[...]

Ciekawy komentarz.
A moze jakis merytoryczny?
Jakies odniesienie sie do argumentw?

Tylko czy tak powinno by?

To twoje podejcie i twj problem.

Dziekuje za truzim. Tak, Arturze, to co pisz, to opis mojego podejscia - c za byskotliwe spostrzeenie.

[...]

Co po co kamiesz, ze wszyscy jezdza zgodnie z przepisami?
Skoro juz czytamy literalnie co kto napisa...

Obecnie staram sie nie jezdzic wiecej niz +10.
Zobaczymy jakie to da efekty.

No, za duo byo mandatw do pacenia za niewinno to zwolnie ;)

Zwolniem z +20 na +10.
Zobaczymy jakie efekty.

[...]

Jak juz piszesz co takiego, to musisz wyjasnic dokadnie, dlaczego uwaasz, ze ja popeniem wykroczenie.
Jade, nie widze zadnego znaku ograniczenia, okolica tez raczej pustawa wiec trudno sie domyslic.
Skad mam wiedziec, ze jest ograniczenie?

[...]

Zgadzam sie, odczuwam dokadnie to samo, dyskutujc z Tob.

Data: 2014-01-28 10:27:40
Autor: Artur Malg
Chc nas w dup j.... :/
W dniu 2014-01-28 10:00, Budzik pisze:
[...]

Nie, nie potwierdziem Twoje wypowiedzi, ktra brzmiaa:
"Artur twierdzi, ze mandatw bez winy nie ma".

Ot Artur tak nie twierdzi, twierdzi natomiast, e o mandat bez
winy trudno.

Rnica jest zasadnicza, wic moe trzymaj si faktw.

(...)

[...]

Id do lekarza, niech ci powie od czego masz rany w miejscu
gdzie plecy kocz sw szlachetn nazw:>

Data: 2014-01-28 10:00:39
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
[...]

Rznica nie jest zasadniacza.
Jest kwesti przyjtej nomenklatury.

[...]

Tak, tak, zrozumiaem.
Ale skoro Ty czytasz literalnie to dlaczego oczekujesz, ze ktos ironie w Twojej wypowiedzi potraktuje jak ironie?

Data: 2014-01-28 11:12:11
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-28 11:00, Budzik pisze:
Użytkownik Artur Maśląg news@wp.pl ...

Znowu ten sam temat...
Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma.

W żywe oczy kłamiesz, choć zasadniczo prawdą jest, że o mandat bez
winy trudno.

Widzisz, sam przyznajesz.

Tak, przyznaję że kłamliwie prezentujesz moje wypowiedzi.

:)
No patrz, ale w drugim zdaniu potwierdziłes moją wypowiedź...

Nie, nie potwierdziłem Twoje wypowiedzi, która brzmiała:
"Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma".

Otóż Artur tak nie twierdzi, twierdzi natomiast, że o mandat bez
winy trudno.

Różnica jest zasadnicza, więc może trzymaj się faktów.

(...)

Róznica nie jest zasadniacza.

Różnica jest zasadnicza, więc może trzymaj się faktów. Później
zaczynasz wierzyć w to co sam napisałeś i nagle się okazuje że
ja niby jestem autorem jakichś absurdalnych stwierdzeń.

Jest kwestią przyjętej nomenklatury.

Nomenklatury powiadasz:
1. «ogół nazw, terminów używanych w jakiejś dziedzinie nauki, sztuki, techniki itp.; dawniej też: sposób nazywania»

Nie, ta ścieżka obrony kłamliwej prezentacji moich wypowiedzi jest
niestety ślepa.

Próbuj dalej, tego nawet logicznie nie obronisz:>

Data: 2014-01-28 11:00:49
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
[...]

Tak, przyjętej nomenklatury.
Dla ciebie zdanie:
o mandat bez winy trudno oznacza, ze jak rozumiem, taki sytuacje zdarzają się, ale niezwykle rzadko.

Dla mnie zdanie:
"Artur twierdzi, ze mandatów bez winy nie ma".
oznacza, ze takich mandatów nie ma, ale wiadomo, ze jakies pojedyncze przypadki zdarzą się zawsze i to są te Twoje sytuacje "niezwykle trudno".
Tyle, zwykłe uproszczenie gdzie musiałes się czepićsłówka i odbiegliśmy od tematu.
Jak widzisz, merytorycznie się zgadzamy!

Wiem, ze Twoim zdaniem o mandat bez winy niezwykle trudno. Tak trudno, ze powiedziałbym iz jest to *prawie* niemożliwe.
A te wszystkie przypadki co się ludziom zdarzają to tylko wyjątki.
Z czym pewnie można się zgodzic - wiadomo, ze 10x głosniej krzyczy ktos kto dostał mandat niesłusznie niż ktoś kto wie co zrobił.

Natomiast ciekawe jest to, ze sam przyznajesz, ze takie sytuacje sie zdarzaja ale na ich opisy reagujesz w stylu: wszyscy jezdzą zgodnie z przepisami lub więzienia są pełne niewinnych osób tak jakbyś jednak chciał zanegować możliwośc otrzymania błędnego mandatu.
Zapewne zaraz sie dowiem, ze znowu coś źle zrozumiałem...

Data: 2014-01-28 09:35:07
Autor: zhbick
Chc nas w dup j.... :/
tnij cytaty do k**wy ndzy

Data: 2014-01-28 00:14:30
Autor: Gotfryd Smolik news
Chcą nas w dupę j.... :/
On Mon, 27 Jan 2014, Artur Malg wrote:

W dniu 2014-01-27 19:06, BartekK pisze:
Nie wane, e jechae te ~50, oczywicie wiedzc
o fotoskrzynce [...] Bdziesz udowadnia, e nie jeste
wielbdem?

Jaki masz problem? Odmawiasz przyjcia mandatu, niech sobie z dowodami
do sdu odsyaj.

  W sprawie formalnej.
  W postpowaniu administracyjnym jest moliwe zaaplikowanie zasady
"najpierw zapa, a jak chcesz to si odwouj".
  W adnym razie nie sugeruj, e tak ma by, ale Twj argument albo
odnosi si do konkretnej treci przepisu, albo prbuje przenie
zasady postpowania karnego (gdzie karany jest WINNY, po wyroku,
wczeniej mona co najwyej dokona "zabezpieczenia") na admi-
nistracyjne, a to nie to samo.
  Patrz egzekucja z ZUS i podatkw :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-01-27 16:34:49
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 15:44, Myjk pisze:
Mon, 27 Jan 2014 15:17:13 +0100, anacron

Chcą nas w dupę j.... :/

Chyba Was.

Zasadniczo tak, ale mam jedną uwagę...

Jak dla mnie dobry krok. W końcu cwaniaczki będą się gryźć
między sobą o koszty, a nie przez urząd -- za co płacą wszyscy.

.... a uwaga tyczy braku punktów. Nie ma mojej akceptacji dla
'focenia' bez punktów. Jak kierowała inna osoba - niech wskaże
kto kierował. Jak nie ma winnych to punkty dla właściciela/użytkownika.
Ich interes w tym, by ten co prowadzi robił to względnie zgodnie
z prawem. Jak tego nie robi to więcej samochodu nie dostanie
- proste.

Data: 2014-01-27 17:41:03
Autor: J.F
Chcą nas w dupę j.... :/
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
... a uwaga tyczy braku punktów. Nie ma mojej akceptacji dla
'focenia' bez punktów. Jak kierowała inna osoba - niech wskaże
kto kierował. Jak nie ma winnych to punkty dla właściciela/użytkownika.

A mojej akceptacji nie ma dla przysylania wezwan po pol roku i domagania sie wskazania, niewyraznych fotek i nieprzysylania fotek w ogole.

Gdzies miedzy tymi mozemy wypracowac rozsadne granice.

Ich interes w tym, by ten co prowadzi robił to względnie zgodnie
z prawem. Jak tego nie robi to więcej samochodu nie dostanie
- proste.

Chcesz zlikwidowac wszystkie leasingi, wypozyczalnie itp ?

Bo rownie proste jest co innego - jak sie, k*, nie potrafi zrobic czytelnej fotki i zaraz wyslac wlascicielowi, to sie zakopuje te FR a na ich miejsce stawia funkcjonariuszy z szuszarka.
Nie ma tez akceptacji dla wezwan bez fotki, obywatel ma prawo obejrzec czy go ktos nie oklamuje.

A nie, przepraszam, nie z Iskra, niech funkcjonariusz ma FR i udokumentowane wykroczenie. Oczywiscie FR dzialajacy zgodnie z regulami sztuki metrologicznej, czyli np robiacy dwa zdjecia w odstepie 0.5s, aby bylo mozliwosc sprawdzenia poprawnosci radaru.

J.

Data: 2014-01-27 17:50:42
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 17:41, J.F pisze:
[...]

Po pół roku? Mógłbyś podać parę takich przykładów powiedzmy z ostatnich
3 lat

i domagania
sie wskazania, niewyraznych fotek i nieprzysylania fotek w ogole.

Wskazanie - jak najbardziej. Nawet w proponowanym projekcie (którego
tak naprawdę nie znamy.

Gdzies miedzy tymi mozemy wypracowac rozsadne granice.

Jak przestaniesz bajki opowiadać - tak, wtedy możemy z sensem
podyskutować.

[...]

Ja? To Twój debilny pomysł - napisałem wyraźnie
"właściciela/użytkownika". Leasing ma użytkownika zdefiniowanego
bardzo precyzyjnie, wypożyczalnie podobnie. Chciałeś sensownej
dyskusji to się tego trzymaj.

Bo rownie proste jest co innego - jak sie, k*, nie potrafi zrobic
czytelnej fotki i zaraz wyslac wlascicielowi, to sie zakopuje te FR a na
ich miejsce stawia funkcjonariuszy z szuszarka.

Nie, to nie jest albo/albo. Rozwiązań może być wiele i tak też jest
na świecie.

Nie ma tez akceptacji dla wezwan bez fotki,

Pisz może za siebie...

obywatel ma prawo obejrzec czy go ktos nie oklamuje.

Nikt mu go nie zabiera...

Data: 2014-01-27 18:03:57
Autor: J.F
Chcą nas w dupę j.... :/
[...]

Niewazne. Ma klient zawsze placic, bez zdjecia, to urzad ma wyslac wezwanie na drugi dzien.
I w ustawie zapisac ze jesli data stempla pocztowego jest o dzien spoznienia, to fotka niewazna.

i domagania sie wskazania, niewyraznych fotek i nieprzysylania fotek w ogole.
Wskazanie - jak najbardziej. Nawet w proponowanym projekcie (którego
tak naprawdę nie znamy.

Albo zapisujemy ze kazdy ma obowiazek prowadzic rejestr jazd, albo ograniczamy czas.
Nie widze powodu dla ktorego zdjecie mialoby byc przetrzymywane, wiec zapis jak wyzej :-)

Gdzies miedzy tymi mozemy wypracowac rozsadne granice.
Jak przestaniesz bajki opowiadać - tak, wtedy możemy z sensem
podyskutować.

To jest akurat sens. Nie moze byc tak ze urzad cie moze scigac wezwaniami sprzed roku.

[...]

Ciesze sie ze sie zgadzamy. Wiec czemu ma byc u nas wersja niekorzystna dla kierowcy.

No to wyslac fotke.

J.

Data: 2014-01-27 09:30:44
Autor: kogutek444
Chc nas w dup j.... :/
W dniu poniedziaek, 27 stycznia 2014 18:03:57 UTC+1 uytkownik J.F napisa:
Uytkownik "Artur Malg"  napisa w wiadomoci

> [...]

>na wiecie.

Ciesze sie ze sie zgadzamy. Wiec czemu ma byc u nas wersja niekorzystna dla kierowcy.

No to wyslac fotke.

J.

Jak wyl i bdzie mao wyrana to oszustwo ze znajomym Czeczenem stanie si bardzo popularne. A tak sprawca wykroczenia nie wie czy jest wyrana czy nie. Jeli poczuwa si do odpowiedzialnoci to paci. Jeli poyczy samochd to wskazuje komu. Jeli jest niewinny poka mu w sdzie.

Data: 2014-01-27 21:44:06
Autor: jerzu
Chc nas w dup j.... :/
On Mon, 27 Jan 2014 09:30:44 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Jeli jest niewinny poka mu w sdzie.

"I kto za to paci? Pan paci, Pani paci... Spoeczestwo."

Data: 2014-01-27 18:24:44
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 18:03, J.F pisze:
[...]

Jakie nieważne - jak już zaczynasz opowiadać o domniemanych metodach
gnojenia kierowców (które określiłeś dość jasno) to je wskaż, a nie
twórz medialnych 'faktów'.

Ma klient zawsze placic, bez zdjecia, to urzad ma wyslac
wezwanie na drugi dzien.

Nie ma takiej potrzeby.

I w ustawie zapisac ze jesli data stempla pocztowego jest o dzien
spoznienia, to fotka niewazna.

Załóż sobie zeszycik...

[...]

Prowadź rejestr, a co do czasu to jest on określony.

Nie widze powodu dla ktorego zdjecie mialoby byc przetrzymywane, wiec
zapis jak wyzej :-)

Znowu teoria spiskowa - udowodnij, że zdjęcia są przetrzymywane.

Gdzies miedzy tymi mozemy wypracowac rozsadne granice.
Jak przestaniesz bajki opowiadać - tak, wtedy możemy z sensem
podyskutować.

To jest akurat sens.

Sens czego?

Nie moze byc tak ze urzad cie moze scigac
wezwaniami sprzed roku.

Może się zdecyduje, a skoro wracasz do swojej argumentacji, to wskaż
że to ma miejsce.

Ciekawe czemu przemilczałeś swoje pomysły o karaniu firm leasingowych
czy wypożyczalni:>

[...]

Może się i cieszysz, ale jakoś nie widzę byśmy się zgadzali.

Wiec czemu ma byc u nas wersja niekorzystna
dla kierowcy.

Wersja ma być korzystna dla społeczeństwa, a skoro niektórym
skutecznie ukróci możliwość kombinacji  to jestem za tym.

Nie ma tez akceptacji dla wezwan bez fotki,
Pisz może za siebie...

obywatel ma prawo obejrzec czy go ktos nie oklamuje.
Nikt mu go nie zabiera...

No to wyslac fotke.

W jakim celu? Powiesisz swoje zdjęcie w kominiarce na tylnej
szybie?

Data: 2014-01-27 18:46:06
Autor: J.F
Chcą nas w dupę j.... :/
[...]

na razie do wladze maja taka mozliwosc.
A poniewaz nie ma takiej potrzeby i jest to dokuczliwe dla obywatela .... to zapiszmy to w ustawie.

I w ustawie zapisac ze jesli data stempla pocztowego jest o dzien
spoznienia, to fotka niewazna.
Załóż sobie zeszycik...

I o to chodzi - neich posly napisza ze trzeba miec zeszycik, to ich moze narod w kolejnych wyborach doceni :-)

[...]

Do chyba trzech lat. Tak daleko moja pamiec nie siega.

Nie widze powodu dla ktorego zdjecie mialoby byc przetrzymywane, wiec
zapis jak wyzej :-)
Znowu teoria spiskowa - udowodnij, że zdjęcia są przetrzymywane.

No to o co chodzi ? Wladza nie przetrzymuje, to mozna wpisac w ustawe ze przetrzymane sie przeterminowuje :-)

[...]

Sensowne wymagania od strony kierowcow.

Ciekawe czemu przemilczałeś swoje pomysły o karaniu firm leasingowych
czy wypożyczalni:>

Bo juz mi sie z toba klocic nie chce. Wypozyczalnia bedzie weryfikowala czy mandaty placisz  ... ale nie martw sie, wielu sie ucieszy, koniec koncow punkty pojda na firme :-)

[...]

Zgadzamy sie ze na swiecie jest roznie, wiec mozemy wypracowac u nas sensowne reguly.
A nie tak jak ty chcesz :-P

Wiec czemu ma byc u nas wersja niekorzystna dla kierowcy.
Wersja ma być korzystna dla społeczeństwa, a skoro niektórym
skutecznie ukróci możliwość kombinacji  to jestem za tym.

A innym przysla wezwanie za jakies niemieckie auto ...

P.S. znajomy ostatnio odmowl mandatu - twierdzil ze nie przekroczyl o 30 km/h tylko najwyzej o 10.
I sad bez rozprawy zmniejszyl kare..

Zeby mogl sprawdzic.

J.

Data: 2014-01-27 19:17:43
Autor: Artur Maśląg
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 18:46, J.F pisze:
[...]

Co jest dokuczliwe dla obywatela?

[...]

Jak będziesz cierpiał na amnezję to sąd nakaże. Jak np. w Niemczech.

[...]

W ustawę?

[...]

No i takie są, od dawna.

Ciekawe czemu przemilczałeś swoje pomysły o karaniu firm leasingowych
czy wypożyczalni:>

Bo juz mi sie z toba klocic nie chce.

Pewnie, głupio wyskoczyłeś z idiotycznymi pomysłami i teraz ci się
'kłócić' nie chce - może jednak pisz z sensem.

Wypozyczalnia bedzie weryfikowala
czy mandaty placisz  ... ale nie martw sie, wielu sie ucieszy, koniec
koncow punkty pojda na firme :-)

Piękny przykład idiotyzmu w twoim wykonaniu. Wypożyczalni czy leasingu
to nie interesuje - jak napisałem:
"Ja? To Twój debilny pomysł - napisałem wyraźnie
"właściciela/użytkownika". Leasing ma użytkownika zdefiniowanego
bardzo precyzyjnie, wypożyczalnie podobnie. Chciałeś sensownej
dyskusji to się tego trzymaj. "

Jak chcesz trollować to się bardziej postaraj.

Zgadzamy sie ze na swiecie jest roznie, wiec mozemy wypracowac u nas
sensowne reguly.
A nie tak jak ty chcesz :-P

Aha, czyli standardowe odwracanie kota ogonem.

[...]

To jak już dawno pisałem - łatwo się wyjaśni gdyby taka pomyłka miała
miejsce.

P.S. znajomy ostatnio odmowl mandatu - twierdzil ze nie przekroczyl o 30
km/h tylko najwyzej o 10.
I sad bez rozprawy zmniejszyl kare..

To nie będzie przekraczał o 30 i opowiadał, że tylko o 10...

obywatel ma prawo obejrzec czy go ktos nie oklamuje.
Nikt mu go nie zabiera...
No to wyslac fotke.
W jakim celu?
Zeby mogl sprawdzic.

Sprawdzić będzie mógł zawsze - w sądzie.

Data: 2014-01-27 18:56:09
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 27.01.2014 18:24, Artur Maśląg pisze:
[...]

Ja dostałem wezwanie do sądu z fotki sprzed 4 miesięcy. Akurat bo
pamiętam, kto wtedy prowadził, w aucie 3 kierowców i każdy w tej trasie
prowadził, a zdjęcie od tyłu. Teraz bym musiał zapłacić.

--
anacron

Data: 2014-01-28 07:56:05
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Mon, 27 Jan 2014 18:56:09 +0100, anacron
Akurat bo pamiętam, kto wtedy prowadził, w aucie 3 kierowców i każdy w tej trasie prowadził,

Pewnie na trasie co 15 minut się zmienialiście a w międzyczasie każdy z was
wyciągał jeszcze auto z rowu? --
Pozdor Myjk

Data: 2014-01-28 08:33:14
Autor: dddddddd
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-28 07:56, Myjk pisze:
[...]

niektórzy mają tyle rzeczy na głowie że wieloma pierdołami nie zaprzątają sobie głowy. Ja np. mam w głowie plany wykonanej 2 lata temu instalacji, a parę minut zajmie mi odtwarzanie obrazu tego, co wczoraj jadłem na obiad, czy też co robiłem w piątek - bo są to dla mnie nieistotne informacje i nie ma dla nich miejsca w głowie.

Łukasz

Data: 2014-01-29 06:30:58
Autor: brooner
Chc nas w dup j.... :/
W dniu poniedziaek, 27 stycznia 2014 18:24:44 UTC+1 uytkownik Artur Malg

> Niewazne.

Jakie niewane - jak ju zaczynasz opowiada o domniemanych metodach

gnojenia kierowcw (ktre okrelie do jasno) to je wska, a nie

twrz medialnych 'faktw'.

Mj przykad moe by? Fotka z 11 marca jeli dobrze pamitam, z okolic Czuchowa, przysana pod koniec sierpnia. Tylko nie pisz, e przecie 5 i p miesica, to nie p roku. W dodatku o mao nie zapaciem za wykroczenie popenione przez kogo innego (brak fotki). Na szczcie to byo auto firmowe i mogem udowodni, e tego dnia nie byo mnie w pracy, ale skojarzyem to w ostatniej chwili. Ale co tam, grunt eby kasa si zgadzaa, a kto by faktycznym sprawc to mao istotne.

Data: 2014-02-02 18:01:30
Autor: Tomasz Pyra
Chcą nas w dupę j.... :/
Dnia Mon, 27 Jan 2014 17:50:42 +0100, Artur Malg napisa(a):

[...]

Kolega dosta, ma wskaza kto kierowa jego pojazdem 1.5 roku temu.
Oczywicie bez zdjcia.
Za niewskazanie proponuj 5000z.

Data: 2014-02-02 20:00:26
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
Uytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ...

[...]

A to nie jest tak, ze po takim czasie to juz powinna by sprawa w sdzie?

Data: 2014-02-03 10:52:10
Autor: Gotfryd Smolik news
Chc nas w dup j.... :/
On Sun, 2 Feb 2014, Budzik wrote:

[...]

  Inaczej - nie mona ju skutecznie naoy mandatu, ale nie stoi to na
przeszkodzie "zbieraniu danych" w celu ustalenia w jakiej sprawie zoy
wniosek (o ukaranie) do sdu.
  Oczywicie kara ju nie do budetu gminy ;) (ergo oczekiwalna nika
staranno w ciganiu)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-03 22:56:16
Autor: Tomasz Pyra
Chc nas w dup j.... :/
Dnia Sun, 2 Feb 2014 20:00:26 +0000 (UTC), Budzik napisa(a):

[...]

Tam chodzio o viatoll, a to kara administracyjna na ktr ITD ma 5 lat.

Data: 2014-02-02 20:34:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Chc nas w dup j.... :/
Hello Tomasz,

Sunday, February 2, 2014, 6:01:30 PM, you wrote:

[...]

A te 5000 to skd si wzio?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-02 20:23:26
Autor: AZ
Chcą nas w dupę j.... :/
On 2014-02-02, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Kolega dostał, ma wskazać kto kierował jego pojazdem 1.5 roku temu.
Oczywiście bez zdjęcia.
Za niewskazanie proponują 5000zł.

A te 5000 to skąd się wzięło?

Pewnie to 5000 pojawia sie w roli straszaka - czyli grzywny jaka moze nalozyc sad gdy sprawa tam trafi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-03 22:53:03
Autor: Tomasz Pyra
Chc nas w dup j.... :/
Dnia Sun, 2 Feb 2014 20:34:53 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa(a):

[...]

Podstawa prawna art. 96 3 Kodeksu wykrocze.
5000z to propozycja grzywny od ITD za niewskazanie.

Data: 2014-02-03 22:00:14
Autor: masti
Chc nas w dup j.... :/
Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 22:53:03 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
napisał:

Dnia Sun, 2 Feb 2014 20:34:53 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

Podstawa prawna art. 96 §3 Kodeksu wykroczeń. 5000zł to propozycja
grzywny od ITD za niewskazanie.

a z jakiej podstawy prawnej wynika to 5000? bo nie z KW

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-03 23:21:01
Autor: Tomasz Pyra
Chc nas w dup j.... :/
Dnia Mon, 3 Feb 2014 22:00:14 +0000 (UTC), masti napisa(a):

Dnia piknego Mon, 03 Feb 2014 22:53:03 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
napisa:

[...]

Art, 96 mwi o grzywnie, a art. 24 mwi e grzywna jest do 5000z.

Art. 97 co prawda mwi o 3000z, ale myl e interpretacja ITD jest taka
e to nie s "inne" przepisy ustawy PoRD, bo niewskazanie wymienione jest w
art. 96, a wic podlega pod "domyln" grzywn do 5000z.

Nadal jest prawo odmowy przyjcia mandatu, i tu mam nadziej e sd
wykazuje si w takich przypadkach wikszym rozsdkiem ni ITD.

Chocia w przypadku kolegi wskazanie kierujcego oznaczaoby zdecydowanie
siedmiocyfrow kar administracyjn. Lepsze wic nawet 5000z :)

Data: 2014-02-03 23:05:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Chc nas w dup j.... :/
Hello Tomasz,

[...]

A jaka kara za faszywe zeznania?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-03 23:22:37
Autor: Tomasz Pyra
Chc nas w dup j.... :/
Dnia Mon, 3 Feb 2014 23:05:18 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa(a):

Podstawa prawna art. 96 3 Kodeksu wykrocze.
5000z to propozycja grzywny od ITD za niewskazanie.

A jaka kara za faszywe zeznania?

A to ju chyba nie proponuj takiej opcji w formularzu.
Ale co pamitam e to ju przestpstwo.

Data: 2014-02-04 03:00:21
Autor: Budzik
Chc nas w dup j.... :/
[...]

Tylko jak udowodnic, ze ktos bez zdjcia celowo kamie? Przeciez prawo do niepamitania nie zostao uchylone? :)

Data: 2014-02-04 08:33:04
Autor: masti
Chc nas w dup j.... :/

Hello Tomasz,

A jaka kara za fałszywe zeznania?

jeśli jesteś oskarżony? żadna

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-04 12:46:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Chc nas w dup j.... :/
Hello masti,

Tuesday, February 4, 2014, 9:33:04 AM, you wrote:

[...]
jeli jeste oskarony? adna

Ale tu nie jestem oskaronym ani obwinionym. A przypadki prb
pocigania do odpowiedzialnoci za wskazanie samego siebie byy ju
opisywane...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-27 18:39:20
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 27.01.2014 17:41, J.F pisze:
[...]

0,2 jak już, poza tym pełna zgoda. :)

--
anacron

Data: 2014-01-27 22:23:06
Autor: PlaMa
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 15:44, Myjk pisze:

Chyba Was. Jak dla mnie dobry krok. W końcu cwaniaczki będą się gryźć
między sobą o koszty, a nie przez urząd -- za co płacą wszyscy.

chłopie... straciłem do Ciebie resztki szacunku

Data: 2014-01-28 07:50:04
Autor: Myjk
Chcą nas w dupę j.... :/
Mon, 27 Jan 2014 22:23:06 +0100, PlaMa
chłopie... straciłem do Ciebie resztki szacunku

To w końcu jesteśmy kwita.

--
Pozdor Myjk

Chcą nas w dupę j.... :/