Chcą nas w dupę j.... :/

Data: 2014-01-27 16:03:48
Autor: Ergie
Chcą nas w dupę j.... :/
UĹźytkownik "anacron"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lc5pp8$g95$1@news.task.gda.pl...

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-auto-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

Super,  nareszcie skończ się bezkarność przedstawicieli handlowych.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-01-27 17:33:15
Autor: RadoslawF
Chcą nas w dupę j.... :/
Dnia 2014-01-27 16:03, Użytkownik Ergie napisał:

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-auto-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

Super,  nareszcie skończ się bezkarność przedstawicieli handlowych.

No zobacz a ja myślałem że się zacznie bo mandat oficjalnie
zapłaci pracodawca.

Pozdrawiam

Data: 2014-01-27 08:40:34
Autor: kogutek444
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 17:33:15 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

No zobacz a ja myślałem że się zacznie bo mandat oficjalnie

zapłaci pracodawca.

Pozdrawiam

Potem ściągnie od pracownika przy jego ostatniej wypłacie bo jak przeczyta że na 50 było 90 albo na 90 160 to będzie to ostatnia wyplata tego pracownika w firmie.

Data: 2014-01-27 18:40:31
Autor: dddddddd
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 17:40, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

to zależy czy ten pracownik zarabia dzięki szybszej jeździe więcej niż kosztują mandaty. Bo szczerze mówiąc pracodawca może wkalkulować sobie jakąś kwotę na te cele - z resztą skoro TIRowcy muszą wkalkulować viatole, to i mniejsi mogą to przyjąć za dodatkowy podatek. Moim klientom często zależy na czasie i jak ich usługa podrożeje 10zł to nawet nie zauważą, a utworzy się fundusz mandatowy w firmie i w majestacie prawa wszyscy będziemy zapierdalać. Jestem za :)

Łukasz

Data: 2014-01-27 09:52:24
Autor: kogutek444
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 18:40:31 UTC+1 użytkownik dddddddd napisał:

> [...]

to zależy czy ten pracownik zarabia dzięki szybszej jeździe więcej niż kosztują mandaty. Bo szczerze mówiąc pracodawca może wkalkulować sobie jakąś kwotę na te cele - z resztą skoro TIRowcy muszą wkalkulować viatole, to i mniejsi mogą to przyjąć za dodatkowy podatek. Moim klientom często zależy na czasie i jak ich usługa podrożeje 10zł to nawet nie zauważą, a utworzy się fundusz mandatowy w firmie i w majestacie prawa wszyscy będziemy zapierdalać. Jestem za :)

-- Pozdrawiam

Łukasz

Jak wybitny pracownik to tym bardziej dostanie opierdol. Pracodawcy potrzebny żywy i zdrowy. Przypadki o takich piszesz będą dwa dziennie. Szczegół do pominięcia. Polowa z reszty złapanych to drobne cwaniaczki. Jak najszybsze ujebanie ich jest w interesie wszystkich.

Data: 2014-01-27 21:31:46
Autor: dddddddd
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 18:52, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Skoro zapierdala i żyje to znaczy że bezpiecznie jeździ :)
  Jeśli dzięki temu firma zarabia 200zł dziennie więcej to może sobie pozwolić na 2000zł mandatów co miesiąc (i tak wyjdzie na plusie). Jak się zabije to za swoje pieniądze, pracodawca go do tego nie zmusza. Jak będzie jechał powoli i najebany tir zmiecie go z drogi to będzie jeszcze większa strata, bo ani nie będzie pracownika, ani większego dochodu wcześniej.
Mi osobiście zdarzyło się zrobić w jeden dzień 720km i w międzyczasie pracować. Jak bym jechał przepisowo zarobiłbym ok. 500zł mniej, mandatów płacę chyba kilkaset zł rocznie (bo czasem zepsuje się CB, albo zagadam się przez telefon). Morał: opłaca się zapierdalać :)

Łukasz

Data: 2014-01-27 13:14:13
Autor: kogutek444
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 21:31:46 UTC+1 użytkownik dddddddd napisał:

> [...]

Mi osobiście zdarzyło się zrobić w jeden dzień 720km i w międzyczasie pracować. Jak bym jechał przepisowo zarobiłbym ok. 500zł mniej, mandatów płacę chyba kilkaset zł rocznie (bo czasem zepsuje się CB, albo zagadam się przez telefon). Morał: opłaca się zapierdalać :)

Dla Ciebie mogą zrobić wiek emerytalny 50 lat. I tak nie dożyjesz. A tak z ciekawości. Chcesz być najbogatszy na cmentarzu? Ten ranking na początku XX wieku wygrał jeden łódzki fabrykant. Ma kaplicę wielkości kamienicy.

Data: 2014-01-28 08:11:24
Autor: dddddddd
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 22:14, kogutek444@gmail.com pisze:

Dla Ciebie mogą zrobić wiek emerytalny 50 lat. I tak nie dożyjesz.

a jak dożyję to będziesz mi płacił emeryturę? A jak ciebie zdrowo odżywiającego się i powoli jeżdżącego walnie najebany tirowiec? statystycznie będę miał większe szanse na przeżycie >50, ale co z tego jak nie będzie mi miał kto wypłacać emeryturę :)
btw. w takim razie powinny być zniżki w opłacaniu zus jeśli ktoś okaże mandat :)
Z resztą uczę się od władzy - jak mnie zatrzymali nieoznakowanym na 120km/h w niezabudowanym i powiedziałem im że mi się teraz wcale nie spieszy, a autostradą zwykle latam 200km/h, to mi odpowiedzieli, że tyle to oni z zabudowanego wylatują :)

A tak z ciekawości.

Chcesz być najbogatszy na cmentarzu? Ten ranking na początku XX wieku wygrał jeden łódzki fabrykant.

Ma kaplicę wielkości kamienicy.

Nie wszystko jest czarno-białe. Niektórzy zapierdalają za 1200zł/m-c.
Ja czasem muszę pracować od rana do nocy, bo jak zrezygnuję ze zleceń w 'gorącym' czasie, to później mogę zleceń od tego kontrahenta nie dostać, co nie jest zbyt dobre na i tak ciężkim rynku pracy.
I to że w jeden dzień zarobię 500 czy 1000zł wcale nie znaczy że zarabiam więcej od ciebie, a czasem i zarobię mniej od tego powyżej, z wypłatą 1200...

Data: 2014-01-27 18:43:20
Autor: anacron
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 27.01.2014 17:40, kogutek444@gmail.com pisze:
Potem ściągnie od pracownika przy jego ostatniej wypłacie bo jak przeczyta że na 50 było 90 albo na 90 160 to będzie to ostatnia wyplata tego pracownika w firmie.

Ty naprawdę w to wierzysz? :D

--
anacron

Data: 2014-01-27 19:02:41
Autor: KS
Chcą nas w dupę j.... :/
W dniu 2014-01-27 17:40, kogutek444@gmail.com pisze:

zapłaci pracodawca.
Potem ściągnie od pracownika przy jego ostatniej wypłacie

Pracownik zwalnia się, bierze wypłatę a po miesiącu dwóch przychodzą fotki na 6 tysi LOL

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2014-01-27 21:46:25
Autor: jerzu
Chcą nas w dupę j.... :/
On Mon, 27 Jan 2014 08:40:34 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Potem ściągnie od pracownika przy jego ostatniej wypłacie bo jak przeczyta że na 50 było 90 albo na 90 160 to będzie to ostatnia wyplata tego pracownika w firmie.

A jakaś podstawa prawna? Bo KP tego nie przewiduje.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-28 00:30:49
Autor: Gotfryd Smolik news
Chcą nas w dupę j.... :/ (crosspost)
Crosspost, powód niżej (przy BTW).
On Mon, 27 Jan 2014, jerzu wrote:

[...]

A jakaś podstawa prawna?

  Dobrowolna zgoda.

Bo KP tego nie przewiduje.

  Ale poniesienie kosztów "zażądania sądowego" się nie opłaci.

BTW: mi wychodzi, że jak firma nie zażąda, skarb państwa będzie miał
z tego jeszcze bonus.
  Dobrze się dyskusja komponuje z aktualnym wątkiem na .podatki, więc
dorzucę ;)
  Jak firma nie zażąda od pracownika zwrotu kwoty za mandat, to w sposób
oczywisty pracownik ma "przychód z nieodpłatnego świadczenia".
  I podatek do zapłaty.
  Oczywiście wydatek na mandat w firmie nie jest kosztem, lecz idzie
z pieniędzy już opodatkowanych, efektywnie wychodzi "+19%", podatek
od pracownika-sprawcy jest na czysto podwójnym opodatkowaniem.

  Pamiętacie oskarżenie "karne" za przyznanie się do winy, w którym
właściciel przyjął mandat za nie swoje wykroczenie (na zdjęciu był
ewidentnie kto inny)?
  No to teraz będzie inaczej.
  Mandat dla sprawcy, ale skarbowy - za niewykazanie przychodu
z nieodpłatnego świadczenia na PIT :>
(oczywiście zakładając, że sprawa wyjdzie, z dowodami)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-01-27 16:37:34
Autor: kogutek444
Chcą nas w dupę j.... :/ (crosspost)
W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 00:30:49 UTC+1 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
Crosspost, powód niżej (przy BTW).

> A jakaś podstawa prawna?

  Dobrowolna zgoda.

> [...]

z nieodpłatnego świadczenia na PIT :>

(oczywiście zakładając, że sprawa wyjdzie, z dowodami)

Czyli jak by nie patrzeć dupa zawsze z tyłu?

Data: 2014-01-28 09:04:55
Autor: Ergie
Chcą nas w dupę j.... :/
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lc61oe$g0j$2@node1.news.atman.pl...

Super,  nareszcie skończ się bezkarność przedstawicieli handlowych.

No zobacz a ja myślałem że się zacznie bo mandat oficjalnie
zapłaci pracodawca.

Zapłaci i kupi sobie mniej wacików, czy może w jakiś sposób przerzuci ten ciężar na pracowników? Moim zdaniem wyra ta druga opcja. Tym bardziej jeśli mandaty będą rosły wraz z powtarzaniem wykroczeń (a jest taki pomysł).

Pozdrawiam
Ergie

Chcą nas w dupę j.... :/