ChcÄ… nas w dupÄ™ j.... :/

Data: 2014-01-27 16:03:55
Autor: .B:artek.
ChcÄ… nas w dupÄ™ j.... :/
W dniu 27 sty 2014 15:17, anacron pisze:
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-auto-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

Czyli z odpowiedzialności karnej sprawcy robimy karę administracyjną nakładaną na właściciela pojazdu. Dlaczego? Bo KASA jest najważniejsza. Czyli z czynu szkodliwego społecznie i piętnowanego przez prawo ze względu na możliwość szkodzenia innym ludziom (wypadki) robimy maszynkę do zarabiania pieniędzy.

W ten sposób za 5 lat cały Kodeks wykroczeń i Kodeks karny będzie można skasować i zastąpić karami administracyjnymi.

W przypadku kradzieży kara administracyjna dla właściciela rzeczy za to, że "nie upilnował"

W przypadku zabójstwa kara dla najbliższej rodziny ofiary za to, że ta dała się zabić i doprowadziła do utraty przez Skarb Państwa podatnika i płatnika składek ZUS...

--
..B:artek.

Data: 2014-01-27 07:18:18
Autor: kogutek444
Chc± nas w dupę j.... :/
W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 16:03:55 UTC+1 użytkownik .B:artek. napisał:
W dniu 27 sty 2014 15:17, anacron pisze:

> http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pozyczyles-auto-i-tak-zaplacisz-mandat,nId,1095821

Czyli z odpowiedzialno¶ci karnej sprawcy robimy karę administracyjn± nakładan± na wła¶ciciela pojazdu. Dlaczego? Bo KASA jest najważniejsza. Czyli z czynu szkodliwego społecznie i piętnowanego przez prawo ze względu na możliwo¶ć szkodzenia innym ludziom (wypadki) robimy maszynkę do zarabiania pieniędzy.

W ten sposób za 5 lat cały Kodeks wykroczeń i Kodeks karny będzie można skasować i zast±pić karami administracyjnymi.

W przypadku kradzieży kara administracyjna dla wła¶ciciela rzeczy za to, że "nie upilnował"

W przypadku zabójstwa kara dla najbliższej rodziny ofiary za to, że ta dała się zabić i doprowadziła do utraty przez Skarb Państwa podatnika i płatnika składek ZUS...

-- .B:artek.

Pierdolisz. To co w takim razie proponujesz. Maj± fotkę. A wła¶ciciel że to znajomy z Czeczeni. W chuja to możesz z żon± grać że jej nie zdradziłe¶ jak cie na dupie złapała. To żeby punktów w niektórych sytuacjach nie było jako¶ kurwa nie widzisz. To Ľle że nie chc± zostawić punktów. Wła¶ciciel jak by pożyczył i dostał że mandat i punkty dostał to na postronku by sprawcę przyprowadził.

Data: 2014-01-27 15:22:10
Autor: AZ
ChcÄ… nas w dupÄ™ j.... :/
On 2014-01-27, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

Pierdolisz. To co w takim razie proponujesz. Mają fotkę. A właściciel że to znajomy z Czeczeni. W chuja to możesz z żoną grać że jej nie zdradziłeś jak cie na dupie złapała. To żeby punktów w niektórych sytuacjach nie było jakoś kurwa nie widzisz. To źle że nie chcą zostawić punktów. Właściciel jak by pożyczył i dostał że mandat i punkty dostał to na postronku by sprawcę przyprowadził.

Ales ty wyszczekany. A jak ktos ma hajsu jak lodu i dla niego 2000 PLN to jak dla Ciebie 20 PLN i bedzie zapierdalal ile
dusza zapragnie bo kary sie po prostu zaplaci. Teraz musi sie
martwic o punkty, wtedy juz nie bedzie musial. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-27 07:25:49
Autor: kogutek444
Chc± nas w dupę j.... :/
On 2014-01-27, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

> [...]

dusza zapragnie bo kary sie po prostu zaplaci. Teraz musi sie

martwic o punkty, wtedy juz nie bedzie musial. -- Artur

Też uważasz że brak punktów to bł±d? To się zgadzamy. Reszta jest ok. Wyższe mandaty ale nie dla wszystkich tylko krn±brnych. Zdublowane mandaty to recydywy.

Data: 2014-01-27 16:32:29
Autor: .B:artek.
Chc± nas w dupę j.... :/
W dniu 27 sty 2014 16:18, kogutek444@gmail.com pisze:
Pierdolisz. To co w takim razie proponujesz.

Proponuję, żeby¶ nie używał wulgaryzmów jak chcesz ze mn± dyskutować. Bo ja z Tob± już nie chcę.

--
..B:artek.

Data: 2014-01-27 20:25:26
Autor: John Kołalsky
ChcÄ… nas w dupÄ™ j.... :/

UĹĽytkownik ".B:artek." <maila@nie.ma.i.nie.bylo.pl>

[...]

Przede wszystkim może się okazać, że płacimy za niepopełnione wykroczenia

ChcÄ… nas w dupÄ™ j.... :/