Chcę dzwonić za darmo na wybrany nr w Erze co ku pić Heyah, czy TakTak

Data: 2009-08-05 20:41:49
Autor: Skylla
Chcę dzwonić za darmo na wybrany nr w Erze co ku pić Heyah, czy TakTak
Interesuje mnie darmowy jeden nr w taktaku, więc nie wiem co miał bym kupić aby można było dzwonić za free.
Ewentualnie za jakieś groszowe stawki.
Bardzo proszę, podpowiedzcie.
Notabene strona heyah mnie wpędziła w depresję.

TT ma tylko "tanie numerki", H nie ma taniej do TT więc z planu zasadniczno nici...

Data: 2009-08-05 20:45:04
Autor: Maciek
Chcę dzwonić za darmo na wybrany nr w Erze co ku pić Heyah, czy TakTak
Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał
Notabene strona heyah mnie wpędziła w depresję.

TT ma tylko "tanie numerki", H nie ma taniej do TT więc z planu zasadniczno nici...

A to już się skończyła promocja na 2 startery i darmocha pomiędzy nimi na zawsze?

M.

Chcę dzwonić za darmo na wybrany nr w Erze co ku pić Heyah, czy TakTak