Chcę kupić cbr xx lub hayabusę z ogłoszenia allegro czy warto ?

Data: 2013-09-12 03:16:50
Autor: darekradecki1
Chcę kupić cbr xx lub hayabusę z ogłoszenia allegro czy warto ?
Witajcie, nie jestem sprzedawcą tych motocykli, to dla uściślenia. Zastanawia mnie tylko stwierdzenie, że motocykle są okazją i jak biały kruk a jak wiadomo białych kruków nie ma.
Czy może są one zrobione pod sprzedaż, tak jak kiedyś widziałem ogłoszenie bmw, że stan idealny bezwypadkowy a okazało się , że był po poważnym wypadku, czołówce z drzewem, gdzie zniknął cały przód, więc beemka była składana z dwóch beemek. Było o tym w intenecie i gazetach, bo samochód rozpoznał były właściciel, którego syn się zabił w tej beemce, poznał po takim samym VIN-ie.

Jak poznałeś że opony maja 7-8 lat ? Nie mogę tego zobaczeć bo za małe zdjęcia.

pzdr Daro

Data: 2013-09-12 19:56:58
Autor: Yorick
Chcę kupić cbr xx lub hayabusę z ogłoszenia allegro czy warto ?
Dnia 12 - 09 - 2013 (czwartek) o godzinie 12:16, darekradecki1@gmail.com
napisał(a):

Jak poznałeś że opony maja 7-8 lat ? Nie mogę tego zobaczeć bo za małe zdjęcia.

Zobaczyć faktycznie trudno :-) Łatwiej przeczytać. Przecież w opisie do
Hayki sprzedający wyraźnie napisał, że opony są jeszcze oryginalne...

--
Yorick
MG Nevada 750,

Chcę kupić cbr xx lub hayabusę z ogłoszenia allegro czy warto ?