Chce ¶lubu z kotem, ale nie z Bi³goraja

Data: 2013-06-07 02:21:59
Autor: Marek Woydak
Chce ¶lubu z kotem, ale nie z Bi³goraja

Słynny projektant zoofilem? Obwieścił, że chce ślubu z kotem

Wielki kreator mody Karl Lagerfeld wyznał, że kocha swoją kotkę i gdyby
mógł to by się z nią ożenił. Ale prawo we Francji, gdzie mieszkają Karl i
kotka Choupette, nie przewiduje małżeństw ludzi i zwierząt.

Nigdy nie spodziewałem się, że mogę się tak zakochać. Gdyby można było, to
bym się z nią ożenił – wyznaje kreator mody Karl Lagerfeld (77 l.). Problem
w tym, że wybranką jego serca nie jest modelka, ani nawet jeden z modeli –
lecz... kotka rasy syjamskiej!

22-miesięczna Choupette mieszka z projektantem w Paryżu, ma dwie służące,
które muszą się nią zajmować przez całą dobę. Choupette, podobno bardzo
złośliwy futrzak, ma własny stolik na posiłki, własnego iPada i nawet konto
na Twitterze z 27 tysiącami fanów.

Ale miłosne wyznania ze strony jej właściciela to coś zupełnie nowego. Może
znany raczej z zainteresowania mężczyznami Lagerfeld zwariował? A może chce
znaleźć kogoś, komu zapisze swój majątek? Skoro jednak prawo nie dopuszcza
małżeństw ludzi i zwierząt Lagerfeld nadal będzie musiał żyć z Choupette na
kocią łapę. Choć z drugiej strony, w obecnym świecie wszystko jest
możliwe...

Data: 2013-06-07 16:50:34
Autor: Parvus
Chce ślubu z kotem, ale nie z Biłgoraja
Zaproponuj mu swoją osobę, a właściwie tyłek. Masz hrabiowskie nazwisko, nazywałbyś się Lagerfeld-Woydak. Sądząc z nazwiska Karl to jakis szwabski przybłęda. Tak jak i ty.