"Chcę wierzyć, że nie używa Pan trumny własnego brata do walki politycznej"

Data: 2014-04-11 03:34:05
Autor: boukun
"Chcę wierzyć, że nie używa Pan trumny własnego brata do walki politycznej"
"Od czterech lat obserwuję, jak Pana działania nieustannie rozdrapują rany" - napisał w liście do Jarosława Kaczyńskiego Marek Karpiniuk, ojciec posła Sebastiana Karpiniuka, który zginał w katastrofie pod Smoleńskiem. Treść listu publikuje serwis tvp.info.

Karpiniuk zaapelował do Kaczyńskiego o "wycofanie haniebnej reklamy wyborczej, w której wykorzystuje wizerunek wraku prezydenckiego Tupolewa". "Było dla mnie szokiem, gdy reklamowy materiał telewizyjny wykorzystujący wizerunek wraku, w którym zginął mój syn i wielu innych oddanych Polsce ludzi, został opatrzony przez Pana cynicznym podpisem 'materiał wyborczy'" - napisał.

"Odmawiam Panu prawa wykorzystywania śmierci miedzy innymi mojego syna do uprawiania agitacji wyborczej" - podkreślił ojciec Sebastiana Karpiniuka. "Chcę wierzyć, że ta sprawa jest pomyłką, że nie używa Pan trumny własnego brata do walki politycznej. Jeśli tak jest, wystawia to Panu najgorsze świadectwo, ale proszę uszanować ból mój i innych bliskich ofiar tej tragedii. Śmierć 96 osób Panie Kaczyński, to nie jest materiał wyborczy" - dodał.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marek-Karpiniuk-napisal-list-do-Jaroslawa-Kaczynskiego,wid,16531759,wiadomosc.html?ticaid=112873&_ticrsn=5

Kaczyński tym razem już przegiął na dobre... Jest już politycznie skończony...
Ludzie nają wariatów i psycholi dosyć...

boukun

"Chcę wierzyć, że nie używa Pan trumny własnego brata do walki politycznej"