Chce zamowic pobudke.

Data: 2011-05-27 16:39:08
Autor: Neko
Chce zamowic pobudke.
Gdzie mam sie zwrocic?

Do ABW, CBS, BUL-a, TPSA ?

Prosze o porade.

Data: 2011-05-27 16:44:55
Autor: .
Chce zamowic pobudke.
Dnia Fri, 27 May 2011 16:39:08 +0200, Neko napisał(a):

Gdzie mam sie zwrocic?

Do ABW, CBS, BUL-a, TPSA ?

Prosze o porade.

Jutro masz o ją zaraz po 6-tej.

Dominik

Data: 2011-05-27 16:46:15
Autor: Neko
Chce zamowic pobudke.
Użytkownik "." <dominikbardo@nonprofit.org> napisał

Jutro masz o ją zaraz po 6-tej.

Do dupy z taka usluga. Ja zamawialem na 5.30 !

Data: 2011-05-28 03:02:28
Autor: cirrus
Chce zamowic pobudke.
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4ddfb985$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "." <dominikbardo@nonprofit.org> napisał
Jutro masz o ją zaraz po 6-tej.
Do dupy z taka usluga. Ja zamawialem na 5.30 !

Bo jesteś takim debilkiem, że patrzyłeś na zegarek od dupy strony.

--
stevep

Data: 2011-05-28 08:18:15
Autor: Antenka
Chce zamowic pobudke.
On 28 Maj, 03:02, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

Bo jesteś takim debilkiem, że patrzyłeś na zegarek od dupy strony..<

Co za rynsztok! Kloaka! feee

Antenka

Data: 2011-05-27 16:52:45
Autor: zeb
Chce zamowic pobudke.
W dniu 2011-05-27 16:44, . pisze:
[...]

Ja też poproszę ale tak na 5:45
Da się zrobić ?

Data: 2011-05-27 16:54:31
Autor: Neko
Chce zamowic pobudke.
Użytkownik "zeb" <zebkon@vp.pl> napisał w

Ja też poproszę ale tak na 5:45
Da się zrobić ?

Biuro Uslug Lewych wszystko zalatwi.

Chce pan pobudke polaczona z pałowaniem
(dla lepszego rozbudzenia) czy tez wystarczy
zwykłe wyważenie drzwi (tzw. wejscie z BUL(t)A?

Data: 2011-05-27 21:42:54
Autor: pluton
Chce zamowic pobudke.
> [...]

Chce pan pobudke polaczona z pałowaniem
(dla lepszego rozbudzenia) czy tez wystarczy
zwykłe wyważenie drzwi (tzw. wejscie z BUL(t)A?

Dawniej bylo mozna zamowic blidobojstwo, dzisiaj to juz
nie te czasy :(

Nullification

Data: 2011-05-28 09:39:12
Autor: raff
Chce zamowic pobudke.

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:irous9$bki$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zwykłe wyważenie drzwi (tzw. wejscie z BUL(t)A?

Dawniej bylo mozna zamowic blidobojstwo, dzisiaj to juz

Mowisz o tej zdolnej, co potrafila sie zastrzelic pistoletem gazowym ?

R.

Data: 2011-05-28 13:54:18
Autor: pluton
Chce zamowic pobudke.

Dawniej bylo mozna zamowic blidobojstwo, dzisiaj to juz
nie te czasy :(

Mowisz o tej zdolnej, co potrafila sie zastrzelic pistoletem gazowym ?

Tak, tej co przed samobojstwem krzyczala 'nie strzelajcie, towarzysze'.

Nullification

Data: 2011-05-28 14:27:12
Autor: raff
Chce zamowic pobudke.

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:irqnph$9ee$1inews.gazeta.pl...

[...]

No ale wygrala Nagrode Darwina, wiec czego chcesz ?

R.

Data: 2011-05-28 16:58:37
Autor: pluton
Chce zamowic pobudke.
[...]

Zeby pic wiecej nie chodzil o 6 rano po ludziach i zeby nie popelnial
na nich samobojstw.

Nullification

Data: 2011-05-28 17:02:51
Autor: u2
Chce zamowic pobudke.
W dniu 2011-05-28 16:58, pluton pisze:
Zeby pic wiecej nie chodzil o 6 rano po ludziach i zeby nie popelnial
na nich samobojstw.

Nie boj sie plutek, ABW wypelnia wzorowo swoje obowiazki.

Data: 2011-05-28 17:05:04
Autor: pluton
Chce zamowic pobudke.
> Zeby pic wiecej nie chodzil o 6 rano po ludziach i zeby nie popelnial
> na nich samobojstw.

Nie boj sie plutek, ABW wypelnia wzorowo swoje obowiazki.

Wzorowo wypelni, jak sie zjawi u ciebie.

Nullification

Data: 2011-05-28 17:07:13
Autor: u2
Chce zamowic pobudke.
W dniu 2011-05-28 17:05, pluton pisze:
Zeby pic wiecej nie chodzil o 6 rano po ludziach i zeby nie popelnial
na nich samobojstw.

Nie boj sie plutek, ABW wypelnia wzorowo swoje obowiazki.

Wzorowo wypelni, jak sie zjawi u ciebie.

Przywitam ich chlebem i wodka :)

Data: 2011-05-28 17:13:06
Autor: raff
Chce zamowic pobudke.

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:irr2v5$e3a$1inews.gazeta.pl...
> Zeby pic wiecej nie chodzil o 6 rano po ludziach i zeby nie popelnial
> na nich samobojstw.

Nie boj sie plutek, ABW wypelnia wzorowo swoje obowiazki.

Wzorowo wypelni, jak sie zjawi u ciebie.

Oho, jak toto sie odgraza.

U ciebie tez by moglo, pluton. Pelno tu tego twojego plucia.

R.

Data: 2011-05-27 16:55:53
Autor: raff
Chce zamowic pobudke.

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4ddfb7d8$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
Gdzie mam sie zwrocic?

Do ABW, CBS, BUL-a, TPSA ?

Prosze o porade.

Wystarczy troche kryla na grupe podrzucic. I masz jak w banku.

R.

Data: 2011-05-28 03:01:30
Autor: cirrus
Chce zamowic pobudke.