Chcę, żeby ktoś się przyłączył jako felietoni sta inaczej ja się przyłączę do kogoś

Data: 2009-08-23 14:30:41
Autor: Free M
Chcę, żeby ktoś się przyłączył jako felietoni sta inaczej ja się przyłączę do kogoś
Witam!

....przyłączę do projektu wolnościowego. I chciałbym pisać dla takiej
organizacji paru osób artykuły.

Odbiurokratyzowanie gospodarki tutaj
Tymczasem czekam na http://og.coto.net.pl/ może ktoś dołączy do mnie.

Maciej z Torunia

Data: 2009-08-23 23:38:26
Autor: jadrys
Free M pisze:
[...]

Na pewno Maciej? Nie Tadeusz?

Data: 2009-08-23 14:58:15
Autor: Free M
On 23 Sie, 23:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Free M pisze:

> Witam!

> ...przyłączę do projektu wolnościowego. I chciałbym pisać dla takiej
> [...]

Na pewno Maciej? Nie Tadeusz?

Tadeusz nadaje w innym radiu niż moje. Teraz krakowskie radio rmf u
mnie działa w Unitrze.

Data: 2009-08-24 09:16:20
Autor: jadrys

Free M pisze:

[...]

Radio może i inne, ale nadajecie na tej samej fali.

Data: 2009-08-24 00:38:09
Autor: Antenka
Chcę, żeby ktoś się przyłączył jako felie tonista inaczej ja się przyłączę do kogoś
Radio może i inne, ale nadajecie na tej samej fali.

Tutaj tylko pomoże woda święcona.... :DDD

Antenka

Data: 2009-08-24 00:42:41
Autor: Free M
On 24 Sie, 09:38, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> Radio może i inne, ale nadajecie na tej samej fali.

Tutaj tylko pomoże woda święcona.... :DDD

Antenka

Na zdrowie? Mogę wziąć łyka? Mój żołądek się pomodli. Bolał mnie
ostatnio.

Data: 2009-08-24 09:46:56
Autor: mkarwan
Chcę, żeby ktoś się przyłączył jako felietonista inaczej ja się przyłączę do kogoś
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7a73395c-96a6-4ccd-8b52-6d0b178de25d34g2000yqi.googlegroups.com...

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/e919c1aab19c63ac
Robisz z gęby cholewę?

Data: 2009-08-24 01:10:01
Autor: Free M
On 24 Sie, 09:46, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:7a73395c-96a6-4ccd-8b52-6d0b178de25d34g2000yqi.googlegroups.com...

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/e919c1aab19c63ac
Robisz z gęby cholewę?

Trochę się zapędziłem. Ale wie ktoś do jakiej gazety można coś napisać?

Data: 2009-08-24 00:38:50
Autor: Free M
On 24 Sie, 09:16, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Free M pisze:

>>> Witam!

> Tadeusz nadaje w innym radiu niż moje. Teraz krakowskie radio rmf u
> mnie działa w Unitrze.

Radio może i inne, ale nadajecie na tej samej fali.

Na długiej UKF? Zapraszam do komentowania na http://og.coto.net.pl/

Chcę, żeby ktoś się przyłączył jako felietoni sta inaczej ja się przyłączę do kogoś