Chcę zostać Europosłem !!

Data: 2014-03-01 17:06:06
Autor: stchebel
Chcę zostać Europosłem !!
Zupełnie SERIO !!   No to najsampierw, gdzie trza wysłać SMS'a w tym temacie? OK, a teraz już całkiem serio, co należy uczynić, aby można było kandydować?

Hmm, xxsiędziolatek uwodził nie będę, bo żal jak płaczą później, bramkarzem też nie zostanę bp już parę lat  minęło..

Chcę se ino za darmola parę lat przeżyć. Za czyje? Ano za Wasze pieniądze.

No taka jest niestety okrutna Prawda. A tera co GWARANTUJĘ!!
NIC !!

Hmm,  przynajmniej jestem szczery.  Aha.., wracając do tematu, jakie ruchy należy wykonać, coby zostać EuroOsłem ??

Chcę zostać Europosłem !!