Chcecie bezprawia - głosujcie na Jarka - podróbkę!

Data: 2010-06-11 08:57:44
Autor: precz z gnomem
Chcecie bezprawia - głosujcie na Jarka - podróbkę!
Czuję się fałszywie pomówiona. Być może mój były szef chce sobie zmniejszyć w ten sposób wymiar kary - mówi Małgorzata Espinosa-Jońska, której prokuratura zarzuca poświadczenie nieprawdy i przyjęcie czterech koszy wędlin wartości 600 zł.

 Wioletta Gnacikowska: Funkcjonariusze CBA weszli rano do Pani mieszkania...

Małgorzata Espinosa-Jońska: Tak. O godzinie 6.30. Zrobili przeszukanie, nic nie znaleźli. Powiedzieli, że zabierają mnie na przesłuchanie do prokuratury. Nie mogłam zamknąć się sama w łazience, umyć. Była przy mnie cały czas funkcjonariuszka. Wyszłam z domu bez kajdanek i pojechaliśmy do Prokuratury Okręgowej w Sieradzu. Nie miałam przy sobie telefonu komórkowego, bo nie pozwolono mi go zabrać. W Sieradzu składałam wyjaśnienia przez dwie godziny. Potem prokurator wyznaczył kaucję w wysokości 3 tys. zł i mogłam wyjść. Znalazłam się w obcym mieście bez telefonu. Prosiłam przechodnia, żeby pozwolił mi zadzwonić z jego komórki do najbliższych. Oni się bardzo o mnie martwili. Wróciłam do Łodzi autobusem. Cały czas nie mogę zrozumieć, dlaczego CBA podjęło tak drastyczne środki? Po co przychodzili po mnie o świcie? Gdyby przysłali do mnie wezwanie, stawiłabym się.

http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,8000089,zona_wiceprezydenta_lodzi__nie_wzielam_kielbasy.html?as=1&startsz=x

"Głównych podejrzanych w śledztwie prowadzonym przez CBA zatrzymano w marcu 2009 r. To Krzysztof R. (wójt Sokolnik w powiecie wieruszowskim), sekretarz gminy Jolanta U. i Jacek B. (były dyrektor łódzkiej ARiMR, a wcześniej wicewojewoda sieradzki). Zarzucono im kierowanie zorganizowaną grupą przestępczą i wyłudzenia.Według CBA zorganizowali siatkę fikcyjnych stowarzyszeń i wyłudzili co najmniej 5 mln zł z Funduszu Europejskiego SAPARD. Stworzyli 27 fikcyjnych stowarzyszeń, z czego 22 funkcjonowały jako kluby sportowe."

--

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-11 09:59:54
Autor: awe
Chcecie bezprawia - głosujcie na Jarka - podróbkę!
Nie ma sensu pluc sie i wsciekac JK zostanie prezydentem a przyszle wybory do parlamentu wygra PiS - i zebyscie kawecki sie porali - nic na to nie poradzicie
awe

Data: 2010-06-11 10:10:58
Autor: Krzysztof
[...]

Pozyjemy , zobaczymy. Ksieciunio farbowany lisek zapewne jeszcze zdązy wyskoczyc z kwiatkami i przewali wybory.

K.

Data: 2010-06-11 10:18:32
Autor: cytryna
> [...]

Pozyjemy , zobaczymy. Ksieciunio farbowany lisek zapewne jeszcze zdązy wyskoczyc z kwiatkami i przewali wybory.

Ksieciunio Komunowski już posiał tyle kwiatków, że wybory ma przewalone jak w banku. Zresztą kto go kocha poza Putinem i Donkiem, obydwu zalezy na palancie
u steru.

Data: 2010-06-11 14:06:03
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:husr2i$t4b$1inews.gazeta.pl...

[...]

nie ma sensu sobie zawracac dupy waszymi wypocinami krzysztofie. najlepsza odpowiedzia na palikota, niesiolowskiego czy kutza jest po prostu ignorancja. ludzie widza te niskie instynkty, niska kulture osobiste, te pseudo elyty i wiesz co - nie oddadza na nich glosu. zostana zwolnieni za brak kompetencji
awe

Chcecie bezprawia - głosujcie na Jarka - podróbkę!