Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?

Data: 2009-08-15 01:07:28
Autor: Antenka
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?
Nie wiem, czy Tzvelek chwalił się wam rodzinką podczas swoich wynurzeń
- on ma młodszą siostrę, 23-letnią studentkę matematyki:

http://korepetycje.biolog.pl/korki-15914.html

Tak wygląda Ewa:

http://nasza-klasa.pl/profile/341700/gallery/album/2/1

:-)

Antenka

P.s. Przeprowadziłam prywatne śledztwo ;-)

Data: 2009-08-15 10:15:39
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
P.s. Przeprowadziłam prywatne śledztwo ;-)

Zamiast pokazywać cudze fotografie, pochwal się lepiej swoimi...

Data: 2009-08-15 01:22:13
Autor: Antenka
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
 Widzę,że siostra to  tęga głowa - pewnie jesteś z niej dumny :-)

Antenka

Data: 2009-08-15 10:28:52
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
 Widzę,że siostra to  tęga głowa - pewnie jesteś z niej dumny :-)

Jeśli dla ciebie przeciętna studentka matematyki to tęga głowa, to wyobrażam
sobie, jaka musisz być niemiłosiernie tępa.. Skończyłaś chociaż zawodówkę?...

Data: 2009-08-15 01:38:12
Autor: Antenka
On 15 Sie, 10:28, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

sobie, jaka musisz być niemiłosiernie tępa.. Skończyłaś chociaż zawodówkę?...

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.p

Och Jasiu, dlaczego piszesz o siostrze, że jest przeciętna? Tylko
przeciętna??? :-?
Bo ja za taką się nie uważam. Nie będę jednak ukrywać, że matemtyka
nigdy nie należała do moich ulubionych przedmiotów. Zawodówką? W moim
przypadku nigdy nie wchodziła w grę. Skończyła po kolei : szkołę
podstawową, później dobre oczywiście dzienne liceum ogóloksztalcące, a
później kilka fakultetów. Aha, ponieważ jestem z Poznania, dlatego to
co zaczynam,  zawsze kończę w terminie. ;-)
Czy to twoje foty ( www.bilyk.info)? Super - masz talent!  :)

Antenka

Data: 2009-08-15 10:39:40
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
później kilka fakultetów.

Nie wierzę, masz zbyt prymitywną umysłowość.. Albo jesteś głupia, albo szalona,
innej możliwości nie ma...

Data: 2009-08-15 01:47:13
Autor: Antenka
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
Jasiu, nie obrażaj mnie. Jeśli ja jestem szalona, to ty jesteś świrem
do n- tej potegi.

Antenka

Data: 2009-08-15 10:31:56
Autor: Ensitherum
Tzva Adonai pisze:
Jeśli dla ciebie przeciętna studentka matematyki to tęga głowa, to wyobrażam

na tle całej kobiecej populacji każda studentka matematyki to tęga głowa

Data: 2009-08-15 10:38:16
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
na tle całej kobiecej populacji każda studentka matematyki to tęga głowa

Fakt, kobiety i logicznie myślenie wzajemnie się wykluczają... Na polibudzie
miałem tylko jedną profesor-kobietę (pracowała przez niespełna rok), której
wykłady ograniczały się do wiernego odtwarzania tekstu z podręcznika...

Data: 2009-08-15 01:43:56
Autor: Antenka
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
Kobiety są z Wenus, więc  się tak nie dziw.

Antenka

P.s. A przyjrzałeś się swoim koleżanką z politechniki? Czy aby na
pewno wyglądały na kobietę? :D

Data: 2009-08-15 10:49:26
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
P.s. A przyjrzałeś się swoim koleżanką z politechniki?

Koleżank_om_, fakultety zobowiązują...

Data: 2009-08-15 02:18:35
Autor: Antenka
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
Oj,  wiem omskło mi się, ale dziękuję, że zauważyłeś. "Bo błąd w mowie
to jak tłusta plama na fotografii matki, którą kochasz".

Antenka

Data: 2009-08-15 13:35:02
Autor: Panslavista

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
Tzva Adonai pisze:
> Jeśli dla ciebie przeciętna studentka matematyki to tęga głowa, to
wyobrażam

na tle całej kobiecej populacji każda studentka matematyki to tęga głowa

Wystarczy, że bije CwelaBiłyka...

Data: 2009-08-15 13:34:08
Autor: Panslavista

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Widzę,że siostra to  tęga głowa - pewnie jesteś z niej dumny :-)

Antenka

Pewnie on umi tylko tak: ene due rabe...

Data: 2009-08-15 04:39:29
Autor: Antenka
On 15 Sie, 13:34, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:a31fbea9-a0bd-4be8-b698-46963be0179cd4g2000yqa.googlegroups.com...
Widzę,że siostra to  tęga głowa - pewnie jesteś z niej dumny :-)

Antenka

Pewnie on umi tylko tak: ene due rabe...

Ene due rabe, pocałował rabi żabę,
A ta żaba kum kum kum,
Zaraz będzie wielkie buuuuum

Antenka

Data: 2009-08-15 10:52:22
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d0528fed-6bfd-40b2-8e8a-77df07bc1668t13g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Jesteś żałosna stara ruro...

boukun

Data: 2009-08-15 02:14:08
Autor: Antenka
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?
Co tam mruczysz, 48-letni, stary, łysy pryku? Do chlewa,
świniopasie :D

Antenka

Data: 2009-08-15 11:23:08
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e2132b51-2ac6-4c3d-ba33-ac12864e9331t13g2000yqt.googlegroups.com...
Co tam mruczysz, 48-letni, stary, łysy pryku? Do chlewa,
świniopasie :D

Antenka

Antenka, są kobiety co lubią facetów z glacą i w średnim wieku, a nawet starszych, jak np. Wilhelmii, Jack Nicholson itp. Leczysz kompleksy stara ruro?
I nie wcinaj mi sie więcej w kadr http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cpRMgPVVuf/antenka

boukun

Data: 2009-08-15 11:16:19
Autor: pulsar
boukun napisał(a):

P.s. Przeprowadziłam prywatne śledztwo ;-)
-- -- -- -- -- -
Jesteś żałosna stara ruro...

boukun

Zaczynasz kumać? Podobnie eksponujesz tu
swoje prywatne fobie...

Data: 2009-08-15 11:24:00
Autor: boukun

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h65t79$api$3news.interia.pl...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- --
Ty na pewno nic nie kumasz...

boukun

Data: 2009-08-15 11:38:50
Autor: pulsar
boukun napisał(a):

Zaczynasz kumać? Podobnie eksponujesz tu
swoje prywatne fobie...
-- -- -- -- -- --
Ty na pewno nic nie kumasz...

boukun

Boukun, mnie nie sprowokujesz do wymiany
obelg... tak jak Piotra...
pulsar

Data: 2009-08-15 11:54:29
Autor: boukun

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h65uhg$api$5news.interia.pl...
boukun napisał(a):

[...]

Nic nie kumasz, jest akurat odwrotnie, głupka nie zmienisz... Nie próbuj ludziom wytyczać tutaj ram, po jakich mają się pporuszać. Wiesz co to jest takiego Kill File? Masz opcje, nie musisz wszystkiego czytać, co piszę...

boukun

Data: 2009-08-15 12:06:57
Autor: pulsar
boukun napisał(a):

[...]

Ram nie wytyczam, są wytyczone nazwą
i tematyką grupy ! Upominam się tylko
o poszanowanie zasad ! Proponujesz mi
bym cię wrzucił do KF? Nie! Ty raczej,
sprawdzaj po napisaniu, co napisałeś,
i jeśli nie ma to związku z tematyką
grupy, wyrzucaj do kosza...
pulsar

Data: 2009-08-15 22:22:36
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 11:38:50 +0200, pulsar napisał(a):

Boukun, mnie nie sprowokujesz do wymiany
obelg... tak jak Piotra...

Wymiana obelg? Przykro mi, że aż tak się się mylisz. Ja opisuję wałkuńską rzeczywistość, np.; "stary, łysy cap",
"szmendziarz", "wałkun", "gej", "hsłsfrał", "wulec" itp.
Rzeczywistość, którą czerpię z samego źródła, czyli wałkunskich
wynurzeń.
Natomiast faktycznie hałsfrał usiłuje mnie poruszyc obelgami, ale cóż
mu pozostało, ponad to oraz oszczerstwa i wymyślanki?
Piotr

Data: 2009-08-15 22:52:29
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:jw6f0ro0hnye$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś chwali się, że ma poziom rozwoju 5 latka  z daunem... Debilu, sam siebie nawet nie jesteś w stanie obrazić, boś półmózg...

boukun

Data: 2009-08-15 23:02:32
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 22:52:29 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś chwali się, że ma poziom rozwoju 5 latka  z daunem... Debilu, sam siebie nawet nie jesteś w stanie obrazić, boś półmózg...

Co miałaś na myśli hałsfrał pisząc: "daunem"? To jakieś mądre słowo,
garkotłuku?
Nie za trudne? Piotr

Data: 2009-08-15 23:06:05
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:9j9vfj1atray.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś cieszy się na słowa hałsfrał i garkotłuk i myśli, że to poziom powyżej dauna. Boszsz, drugiego takiego prymitywa nie uświadczysz na grupie....

boukun

Data: 2009-08-15 11:13:32
Autor: pulsar
Antenka napisał(a):
Nie wiem, czy Tzvelek chwalił się wam rodzinką podczas swoich wynurzeń
- on ma młodszą siostrę, 23-letnią studentkę matematyki:

Antenka

P.s. Przeprowadziłam prywatne śledztwo ;-)

Dziewczyno, tu jest grupa o tematyce
politycznej... może idź z tym na ploty.pl, ?
Twojego 'Tzvelka' bawi twoja twórczość,
innych gorszy jedynie...

Data: 2009-08-15 02:27:25
Autor: Antenka
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?
Dziewczyno, tu jest grupa o tematyce
politycznej... może idź z tym na ploty.pl, ?
Twojego 'Tzvelka' bawi twoja twórczość,
innych gorszy jedynie...

Słuchaj, mgławico! Nie będziesz szewca uczyć, jak ma buty zelować, to
po pierwsze! Po drugie, rozkazywać to ty se możesz w armii, a nie na
forum. A po trzecie, chłopczyku 98% tutaj piszący pisze o bzdetach, za
cholerę nie przystających do żadnej polityki, między innymi właśnie
tacy, jak ty. Zasialasz zastępy popierdywaczy na psp, żenada : - /

Antenka

Data: 2009-08-15 11:35:18
Autor: pulsar
Antenka napisał(a):
[...]

Dobre! Widać, że uruchomiłaś swoje wszystkie
cztery szare komórki mózgowe, wytresowane na
tych kilku fakultetach... :)

Data: 2009-08-15 04:45:24
Autor: Antenka
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?
Dobre! Widać, że uruchomiłaś swoje wszystkie
cztery szare komórki mózgowe, wytresowane na
tych kilku fakultetach... :)

Jasiu, nie wysilaj się oki? Jak zwał tak zwał : Tzvelek Aldona, Aron,
teraz pulsar...wszyscy wiedzą, że to wciąż ty, we własnej osobie, a
raeczej hihi w wielu wcieleniach, brzydki poodszywaczu...fuj! :D

Antenka

P.s. Dzwonię do Ewy, bo muszę z nią porozmawiać o twoim stanie
psychicznym. : - /

Data: 2009-08-15 11:15:37
Autor: awe
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?
Myslalem ze to inna Bilyk jest jego siostra ale ta faktycznie genetycznie moglaby byc podobna. Calkiem fajna dziewczyna - jedyna jej wada to Tcvel jako jej brat. Miec takiego pojebanca w rodzinie to tragedia i z drugiej strony zagrozenie ze jesli ze zwiazku z ta kobieta urodzi sie syn to moze byc tez tak popaprany jak on. Bilyk to musi byc czystej krwi ukrainiec. Nie wiem tylko czy zyt po matce czy po prababce itp itd...Doskonale wiemy ze Niemcy wyslugiwali sie ukraincami..Ciekawe czy Bilykowie maja rece zbrukane zydowska krwia
awe

Data: 2009-08-15 11:17:40
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
byc tez tak popaprany jak on. Bilyk to musi byc czystej krwi ukrainiec. Nie wiem tylko czy zyt po matce czy po prababce itp itd..

Ktoś ci tu już kiedyś powiedział, że wali od ciebie kacapem.. Nie przypisuj
swojego smrodu otoczeniu, sam się powąchaj, PiSdzielczy aparatczyku...

Data: 2009-08-15 11:26:00
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:54b8.0000000f.4a867d34newsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
po twoich zydowskich przodkach pozostal ci wielki bezuzyteczny nochal ktory ciagle cie myli. nie mam nic wspolnego z kacapstwem
awe

Data: 2009-08-15 13:33:17
Autor: Panslavista
[...]

    Było wrzucić na jakąś normalna fotkę cy cóś. Nie mam chęci rejestrowac
się eSBuckiej kartotece po raz n-ty i to samochcąc.
    Ciekawe czy to ta, co niej myślę...

Data: 2009-08-15 05:07:06
Autor: Antenka
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?
    Było wrzucić na jakąś normalna fotkę cy cóś. Nie mam chęci rejestrowac
się eSBuckiej kartotece po raz n-ty i to samochcąc.
    Ciekawe czy to ta, co niej myślę...

Rozumiem. To ci ją opiszę ok? Drobna, o pociągłej twarzy blondynka,
karnacja bardzo jasna ( "córka młynarza" - tak u nas określają takie
białaski) włosy bardzo jasny blond, żeby nie powiedzieć białe, oczy
jasnoniebieskie, nos wydatny, z lekkim garbem. Ma ładny profil, no i
pewnie się wstydzi, że jest siostrą tego Jasia -Tzvelka ;-)

Antenka

Data: 2009-08-15 08:50:03
Autor: Antenka
On 15 Sie, 14:07, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

jasnoniebieskie, nos wydatny, z lekkim garbem. Ma ładny profil, no i
pewnie się wstydzi, że jest siostrą tego Jasia -Tzvelka ;-)

cisza ; - /

Data: 2009-08-15 23:57:42
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e306b9e3-d608-4e92-b262-cac8949b3105t13g2000yqt.googlegroups.com...
[...]

przeciez to zalamka. Dziewuszka chodzi po wroclawiu w ciemnych okularach z podniesionym kolnierzem. miec brata pojebanca to nie jest normalne.
awe

Data: 2009-08-15 13:58:56
Autor: jadrys
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?
Antenka pisze:
[...]

Nie, nas interesują Jego poglądy na sprawy polityczne, ewentualnie preferencje seksualne a nie a nie życiorys jego i jego rodziny.. --

Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?