Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?

Data: 2009-08-15 10:52:22
Autor: boukun
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d0528fed-6bfd-40b2-8e8a-77df07bc1668t13g2000yqt.googlegroups.com...
Nie wiem, czy Tzvelek chwalił się wam rodzinką podczas swoich wynurzeń
- on ma młodszą siostrę, 23-letnią studentkę matematyki:

http://korepetycje.biolog.pl/korki-15914.html

Tak wygląda Ewa:

http://nasza-klasa.pl/profile/341700/gallery/album/2/1

:-)

Antenka

P.s. Przeprowadziłam prywatne śledztwo ;-)
-- -- -- -- -- -
Jesteś żałosna stara ruro...

boukun

Data: 2009-08-15 02:14:08
Autor: Antenka
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?
Co tam mruczysz, 48-letni, stary, łysy pryku? Do chlewa,
świniopasie :D

Antenka

Data: 2009-08-15 11:23:08
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e2132b51-2ac6-4c3d-ba33-ac12864e9331t13g2000yqt.googlegroups.com...
Co tam mruczysz, 48-letni, stary, łysy pryku? Do chlewa,
świniopasie :D

Antenka

Antenka, są kobiety co lubią facetów z glacą i w średnim wieku, a nawet starszych, jak np. Wilhelmii, Jack Nicholson itp. Leczysz kompleksy stara ruro?
I nie wcinaj mi sie więcej w kadr http://boukun.wrzuta.pl/obraz/3cpRMgPVVuf/antenka

boukun

Data: 2009-08-15 11:16:19
Autor: pulsar
boukun napisał(a):

P.s. Przeprowadziłam prywatne śledztwo ;-)
-- -- -- -- -- -
Jesteś żałosna stara ruro...

boukun

Zaczynasz kumać? Podobnie eksponujesz tu
swoje prywatne fobie...

Data: 2009-08-15 11:24:00
Autor: boukun

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h65t79$api$3news.interia.pl...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- --
Ty na pewno nic nie kumasz...

boukun

Data: 2009-08-15 11:38:50
Autor: pulsar
boukun napisał(a):

Zaczynasz kumać? Podobnie eksponujesz tu
swoje prywatne fobie...
-- -- -- -- -- --
Ty na pewno nic nie kumasz...

boukun

Boukun, mnie nie sprowokujesz do wymiany
obelg... tak jak Piotra...
pulsar

Data: 2009-08-15 11:54:29
Autor: boukun

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h65uhg$api$5news.interia.pl...
boukun napisał(a):

[...]

Nic nie kumasz, jest akurat odwrotnie, głupka nie zmienisz... Nie próbuj ludziom wytyczać tutaj ram, po jakich mają się pporuszać. Wiesz co to jest takiego Kill File? Masz opcje, nie musisz wszystkiego czytać, co piszę...

boukun

Data: 2009-08-15 12:06:57
Autor: pulsar
boukun napisał(a):

[...]

Ram nie wytyczam, są wytyczone nazwą
i tematyką grupy ! Upominam się tylko
o poszanowanie zasad ! Proponujesz mi
bym cię wrzucił do KF? Nie! Ty raczej,
sprawdzaj po napisaniu, co napisałeś,
i jeśli nie ma to związku z tematyką
grupy, wyrzucaj do kosza...
pulsar

Data: 2009-08-15 22:22:36
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 11:38:50 +0200, pulsar napisał(a):

Boukun, mnie nie sprowokujesz do wymiany
obelg... tak jak Piotra...

Wymiana obelg? Przykro mi, że aż tak się się mylisz. Ja opisuję wałkuńską rzeczywistość, np.; "stary, łysy cap",
"szmendziarz", "wałkun", "gej", "hsłsfrał", "wulec" itp.
Rzeczywistość, którą czerpię z samego źródła, czyli wałkunskich
wynurzeń.
Natomiast faktycznie hałsfrał usiłuje mnie poruszyc obelgami, ale cóż
mu pozostało, ponad to oraz oszczerstwa i wymyślanki?
Piotr

Data: 2009-08-15 22:52:29
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:jw6f0ro0hnye$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś chwali się, że ma poziom rozwoju 5 latka  z daunem... Debilu, sam siebie nawet nie jesteś w stanie obrazić, boś półmózg...

boukun

Data: 2009-08-15 23:02:32
Autor: Piotr
Dnia Sat, 15 Aug 2009 22:52:29 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś chwali się, że ma poziom rozwoju 5 latka  z daunem... Debilu, sam siebie nawet nie jesteś w stanie obrazić, boś półmózg...

Co miałaś na myśli hałsfrał pisząc: "daunem"? To jakieś mądre słowo,
garkotłuku?
Nie za trudne? Piotr

Data: 2009-08-15 23:06:05
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:9j9vfj1atray.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś cieszy się na słowa hałsfrał i garkotłuk i myśli, że to poziom powyżej dauna. Boszsz, drugiego takiego prymitywa nie uświadczysz na grupie....

boukun

Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?