Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?

Data: 2009-08-15 11:15:37
Autor: awe
Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?
Myslalem ze to inna Bilyk jest jego siostra ale ta faktycznie genetycznie moglaby byc podobna. Calkiem fajna dziewczyna - jedyna jej wada to Tcvel jako jej brat. Miec takiego pojebanca w rodzinie to tragedia i z drugiej strony zagrozenie ze jesli ze zwiazku z ta kobieta urodzi sie syn to moze byc tez tak popaprany jak on. Bilyk to musi byc czystej krwi ukrainiec. Nie wiem tylko czy zyt po matce czy po prababce itp itd...Doskonale wiemy ze Niemcy wyslugiwali sie ukraincami..Ciekawe czy Bilykowie maja rece zbrukane zydowska krwia
awe

Data: 2009-08-15 11:17:40
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
byc tez tak popaprany jak on. Bilyk to musi byc czystej krwi ukrainiec. Nie wiem tylko czy zyt po matce czy po prababce itp itd..

Ktoś ci tu już kiedyś powiedział, że wali od ciebie kacapem.. Nie przypisuj
swojego smrodu otoczeniu, sam się powąchaj, PiSdzielczy aparatczyku...

Data: 2009-08-15 11:26:00
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:54b8.0000000f.4a867d34newsgate.onet.pl...
[...]

po twoich zydowskich przodkach pozostal ci wielki bezuzyteczny nochal ktory ciagle cie myli. nie mam nic wspolnego z kacapstwem
awe

Chcecie poznać rodzinkę Tzvelka?