Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?

Data: 2009-08-15 10:15:39
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
P.s. Przeprowadziłam prywatne śledztwo ;-)

Zamiast pokazywać cudze fotografie, pochwal się lepiej swoimi...

Data: 2009-08-15 01:22:13
Autor: Antenka
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
 Widzę,że siostra to  tęga głowa - pewnie jesteś z niej dumny :-)

Antenka

Data: 2009-08-15 10:28:52
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
 Widzę,że siostra to  tęga głowa - pewnie jesteś z niej dumny :-)

Jeśli dla ciebie przeciętna studentka matematyki to tęga głowa, to wyobrażam
sobie, jaka musisz być niemiłosiernie tępa.. Skończyłaś chociaż zawodówkę?...

Data: 2009-08-15 01:38:12
Autor: Antenka
On 15 Sie, 10:28, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

sobie, jaka musisz być niemiłosiernie tępa.. Skończyłaś chociaż zawodówkę?...

Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.p

Och Jasiu, dlaczego piszesz o siostrze, że jest przeciętna? Tylko
przeciętna??? :-?
Bo ja za taką się nie uważam. Nie będę jednak ukrywać, że matemtyka
nigdy nie należała do moich ulubionych przedmiotów. Zawodówką? W moim
przypadku nigdy nie wchodziła w grę. Skończyła po kolei : szkołę
podstawową, później dobre oczywiście dzienne liceum ogóloksztalcące, a
później kilka fakultetów. Aha, ponieważ jestem z Poznania, dlatego to
co zaczynam,  zawsze kończę w terminie. ;-)
Czy to twoje foty ( www.bilyk.info)? Super - masz talent!  :)

Antenka

Data: 2009-08-15 10:39:40
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
później kilka fakultetów.

Nie wierzę, masz zbyt prymitywną umysłowość.. Albo jesteś głupia, albo szalona,
innej możliwości nie ma...

Data: 2009-08-15 01:47:13
Autor: Antenka
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
Jasiu, nie obrażaj mnie. Jeśli ja jestem szalona, to ty jesteś świrem
do n- tej potegi.

Antenka

Data: 2009-08-15 10:31:56
Autor: Ensitherum
Tzva Adonai pisze:
Jeśli dla ciebie przeciętna studentka matematyki to tęga głowa, to wyobrażam

na tle całej kobiecej populacji każda studentka matematyki to tęga głowa

Data: 2009-08-15 10:38:16
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
na tle całej kobiecej populacji każda studentka matematyki to tęga głowa

Fakt, kobiety i logicznie myślenie wzajemnie się wykluczają... Na polibudzie
miałem tylko jedną profesor-kobietę (pracowała przez niespełna rok), której
wykłady ograniczały się do wiernego odtwarzania tekstu z podręcznika...

Data: 2009-08-15 01:43:56
Autor: Antenka
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
Kobiety są z Wenus, więc  się tak nie dziw.

Antenka

P.s. A przyjrzałeś się swoim koleżanką z politechniki? Czy aby na
pewno wyglądały na kobietę? :D

Data: 2009-08-15 10:49:26
Autor: Tzva Adonai
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
P.s. A przyjrzałeś się swoim koleżanką z politechniki?

Koleżank_om_, fakultety zobowiązują...

Data: 2009-08-15 02:18:35
Autor: Antenka
Chcecie poznaćrodzinkę Tzvelka?
Oj,  wiem omskło mi się, ale dziękuję, że zauważyłeś. "Bo błąd w mowie
to jak tłusta plama na fotografii matki, którą kochasz".

Antenka

Data: 2009-08-15 13:35:02
Autor: Panslavista

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
Tzva Adonai pisze:
> Jeśli dla ciebie przeciętna studentka matematyki to tęga głowa, to
wyobrażam

na tle całej kobiecej populacji każda studentka matematyki to tęga głowa

Wystarczy, że bije CwelaBiłyka...

Data: 2009-08-15 13:34:08
Autor: Panslavista

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Widzę,że siostra to  tęga głowa - pewnie jesteś z niej dumny :-)

Antenka

Pewnie on umi tylko tak: ene due rabe...

Data: 2009-08-15 04:39:29
Autor: Antenka
On 15 Sie, 13:34, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:a31fbea9-a0bd-4be8-b698-46963be0179cd4g2000yqa.googlegroups.com...
Widzę,że siostra to  tęga głowa - pewnie jesteś z niej dumny :-)

Antenka

Pewnie on umi tylko tak: ene due rabe...

Ene due rabe, pocałował rabi żabę,
A ta żaba kum kum kum,
Zaraz będzie wielkie buuuuum

Antenka