Chcękupić ghosta... :(

Data: 2009-04-02 22:34:37
Autor: Giecze
Chcękupić ghosta... :(
Marek wrote:

Jak w temacie, jest już wersja 14. Potrzebuję do "nromalnego" backupu partycji/
dysu= start z płyty/dyskietki + kopia na HDD lub DVD. Pobrałem wersję demo tej 14, i się przeraziłeem: wielka krowa zżerająca dysk i zasoby :(. Ma toto opcę zrobienia płyty startowej i użycia jej do backupu (nie tylko restore) dysku ? Bo jak nie ma to nogdy tego nie kupię. A może się zbytnio uprzedziłem ? Bo przecież "przywracanie systemu" mam w windows, a ten nowy ghost oferuje takei zaawansowane przywracanie systemu, tyle, że bardziej inteligentne...

A może Acronis True Image? Jeśli masz HDD Seagate'a poszukaj Seagate
DiscWizard (może wystarczy).

Pozdrawiam
Grzegorz

Chcękupić ghosta... :(