Chcemy Polski silnej

Data: 2010-05-10 12:22:25
Autor: u2
Chcemy Polski silnej
http://fakty.interia.pl/tylko_u_nas/news/lech-kaczynski-chcemy-polski-silnej,1475450,3439,2

"Polityka ministra Sikorskiego polega na waleniu pięścią w stół wobec
słabszych i pokorze wobec silniejszych. Ja prowadziłem politykę dużej
wyrozumiałości wobec słabszych naszych partnerów i nieulegania
naciskom silniejszych."

Data: 2010-05-10 22:42:16
Autor: PaPi
Chcemy Polski silnej
[...]

Moze wymien jakies sukcesy polityki zagranicznej sp. Kaczynskiego ?
Oczywiscie procz tej szopki w Gruzji...

Data: 2010-05-10 22:42:32
Autor: Tomy M.
Chcemy Polski silnej
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:95a5f017-b401-4460-9477-f8d9a4e830cbk19g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

  Ten wywiad tylko potwierdza to co sądziłem o polityce Lecha
Kaczyńskiego. Jego polityka to OPTYMALNA polityka. Nie wierzcie
że z Niemcami, Francjączy Rosją nam po drodze. Te kraje nie
są i NIGDY nie będą naszymi sprzymierzeńcami.
Niemcy już teraz wyrzucająpolakó z domów na mazurach, niedługo
sięgną po tereny zachodnie, tutaj 80% gospodarstw to dzierżawy
wieczyste które BEZ WNIOSKU miały być przekwalifikowane na
AKTY WŁASNOŚCI jednak ktoś tą ustawę CELOWO ZABLOKOWAŁ!!!
Tusk robi wszystko aby oddać Dolny i Górny Śląsk Niemcom.
Czy robi to świadomie, czy z głupoty .. nie wiem.
  Polska musi tworzyć grupę połączoną wspólnymi inteersami
z Węgrami, Bułgarią, Ukrainą, Litwą, Łotwą, Gruzją itd.
   Baaaa ... nawet polityka probiałorusińska jest wskazana,
Łukaszenka chce się cywilizować ... wystarczy umiejętnie
z nim rozmawiać i pokazywać marchewkę.

Mam głęboką nadzieję że Jarosław obierze podobną drogę.
Niech tylko nie popełnia blędów Lecha ... błędów
NIEINFORMOWANIA OBYWATELI o swoich planach i zamierzeniach.
Lech myślał że ludzie go nie zrozumieją, oglądał TV
i bał się że TV go zje gdy tylko otworzy usta.
  Prawdziwi Polacy wnioski wyciągją SAMODZIELNIE.
Tuskopolacy ... myślą ... chuja tam a nie myślą!

Tomy M.

Data: 2010-05-10 15:07:24
Autor: Antenka
Chcemy Polski silnej
On 10 Maj, 22:42, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:95a5f017-b401-4460-9477-f8d9a4e830cb@k19g2000yqm.googlegroups.com...http://fakty.interia..pl/tylko_u_nas/news/lech-kaczynski-chcemy-polski...

> [...]

i bał się że TV go zje gdy tylko otworzy usta.
  Prawdziwi Polacy wnioski wyciągją SAMODZIELNIE.
Tuskopolacy ... myślą ... chuja tam a nie myślą!

Nie sądzę, żeby śp. Prezydent RP Lecha Kaczyński bał się występować w
tv. Trzeba zadać sobie pytanie, dlaczego polskojęzyczne media robiły
wszystko, aby zohydzić  prezydencki wizerunek? Odpowiedź jest
oczywista.

Antenka

Data: 2010-05-11 12:22:00
Autor: Tomy M.
Chcemy Polski silnej
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:412944a6-40e9-450e-99d4-70340f0c48f9j35g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Polacy stracili całkowicie zaufanie do telewizji.
Jeżeli miałby coś poradzić sztabowi PIS ... numerem
poniżej pasa byłaby karmienie TVN'u "lewymi informacjami"
... ktoe de facto by ich ciągle kompromitowały. Mam
wrażenie że nie tylko ja na to wpadłem ;-)
TVN jest skompromitowaną telewzija, nawet w oczach
swoich widzów.

Tomy M.

Chcemy Polski silnej