Chcemy powrotu PRL!....

Data: 2009-06-04 09:58:57
Autor: Tzva Adonai
Chcemy powrotu PRL!....
Osoby, które pracowały w czasach komunizmu najczęściej przyznają, że
teraz żyje im się dużo gorzej.

Najwięcej niezadowolonych jest tradycyjnie wśród osób z najniższym
wykształceniem. Narzekają emeryci, którzy w czasach PRL-u byli
pracownikami fizycznymi.

Niezadowoleni pytani, co poprawiłoby ich satysfakcję mówią
jednogłośnie, że wyższe zarobki, renty i zasiłki. Wskazują oni, że
należą do grupy najmniej zarabiających. Twierdzą, że nie są w stanie
zaakceptować: niesprawiedliwości społecznej (ich zdaniem w czasie PRL-
u było sprawiedliwiej) i zbyt dużych dysproporcji w zarobkach ("w PRL-
u wszyscy zarabiali tak samo mało).

Paweł Górka, kierowca autobusu

- W PRL-u jeździłem autobusem w Warszawie i był spokój, pensja dobra i
jeszcze mieszkanie służbowe dostałem. A teraz ledwo ciągnę. Musiałem
się wynieść z mieszkania. Pensje są mizerne, walczymy bezskutecznie o
podwyżki. Dla mnie bilans jest oczywisty - jest dużo gorzej. Wiem, że
trzeba czasu aż różniece między zarobkami będą mniejsze, aż każdy
będzie żył na przyzwoitym poziomie i tak zrobiliśmy duży skok. Tak,
czy siak moja sytuacja jest tragiczna.

Roman Janiczek, stoczniowiec z Gdańska

- Wszystko zniszczyli! Oczywiście komuna musiała runąć i tego nie
żałuję. Najgorsze, że politycy zniszczyli naszą wygraną. Nie takiej
przyszłości chcieliśmy dla naszej stoczni. Jestem rozczarowany i
czekam na emeryturę. Moja praca nie ma sensu, jak można traktować
ludzi, którzy walczyli o wolność jak zbędny balast! Wielu moich
kolegów wyjechało, w zagranicznych stoczniach zarabiają bardzo dobrze..
Ze stoczni w Gdańsku wielu też poszło na bruk, a teraz ciągle czekamy
na ostateczną decyzję co z nami zrobią. To już nie jest ta stocznia,
nie chcę tu pracować. Zawodowo czuję się przegrany.

http://praca.wp.pl/kat,18453,title,A-nam-sie-zylo-lepiej-w-komunie,wid,11191792,wiadomosc.html

Data: 2009-06-04 19:28:55
Autor: CYC
Chcemy powrotu PRL!....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:e69cee19-da3b-4b36-91b9-0835777f970c21g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

Gdybym Ci odpisywal na Twoje posty , napisalbym  " GOWNO PRAWDA " !.

cyc

Chcemy powrotu PRL!....