"Chcemy zamienic w morze ognia wszystkie koscioly Swiata"

Data: 2009-06-25 09:51:22
Autor: Marek
"Chcemy zamienic w morze ognia wszystkie koscioly Swiata"
.... mowil Emeljan Jaroslawski, Zyd, zastepca Trockiego.

Zaraz potem wzieli sie do roboty.
Mala czesc ofiar , to 14,5 miliona zaglodzonych na Ukrainie, w wyniku
kolektywizacji przeprowadzanej przez Zydow : Kaganowicza i Jagode.

Juz w trakcie tych dzialan, Jakob Mazech, naczelny rabin Moskwy
przepowiadal:
"Troccy robia rewolucje, a Bronstajnowie beda za to placic".

Data: 2009-06-25 18:54:34
Autor: Tzva Adonai
"Chcemy zamienic w morze ognia wszystkie koscioly Swiata"
... mowil Emeljan Jaroslawski, Zyd, zastepca Trockiego.

Nie wiem czy tak faktycznie powiedział, ale jeśli nawet, to bardzo mi się to
podoba.. Mohery wzbudzają naturalną agresję, boukun potwierdzi moje słowa...

Data: 2009-06-25 10:02:47
Autor: Marek
On 25 Cze, 18:54, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:

 bardzo mi się to
podoba.. Mohery wzbudzają naturalną agresję, > --

A jak ci sie podoba to : "Mordercami Zydow ( w Holokauscie ) byli
Chrzescijanie" ?

Data: 2009-06-25 10:07:29
Autor: Marek
> [...]

podoba.. Mohery wzbudzają naturalną agresję, boukun potwierdzi moje słowa...

A to jak ci sie podoba : "Mordercami Zydow ( w Holokauscie ) byli
Chrzescijanie" ?

Data: 2009-06-25 19:17:24
Autor: Tzva Adonai
"Chcemy zamienic w morze ognia wszystkie koscioly Swiata"
A to jak ci sie podoba : "Mordercami Zydow ( w Holokauscie ) byli
Chrzescijanie" ?

Dlaczego ma mi się podobać?.. Po prostu przyjmuję to do wiadomości.. Niemal
wszyscy czołowi naziści zostali wychowani w chrześcijańskich rodzinach, całkiem
sporo z nich myślało w młodości o karierze duchownych (Himmler, Heydrich,
Goebbels).. Jednak na pewnym etapie życia doszli do wniosku, że chrześcijaństwo
jest im niepotrzebne, a bardziej intensywne doznania gwarantuje polityczny sadyzm...

Data: 2009-06-25 10:38:31
Autor: Marek
On 25 Cze, 19:17, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> [...]

wszyscy czołowi naziści zostali wychowani w chrześcijańskich rodzinach,

To teraz powiedz, czy pomiedzy tymi wypowiedziami ( cytatami)
zauwazasz jakis zwiazek przyczynowo-skutkowy ?

Data: 2009-06-25 19:41:16
Autor: Tzva Adonai
"Chcemy zamienic w morze ognia wszystkie koscioly Swiata"
To teraz powiedz, czy pomiedzy tymi wypowiedziami ( cytatami)
zauwazasz jakis zwiazek przyczynowo-skutkowy ?

Sorki stary, ale nie nadążam za twoim tokiem myślenia...

Data: 2009-06-25 13:34:17
Autor: Marek
On 25 Cze, 19:41, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> To teraz powiedz, czy pomiedzy tymi wypowiedziami ( cytatami)
> zauwazasz jakis zwiazek przyczynowo-skutkowy ?

Sorki stary, ale nie nadążam za twoim tokiem myślenia...

Cwany to troche jestes, ale jednak tuman...

Data: 2009-06-25 22:40:58
Autor: raff
[...]

Dajesz tak sobie mowic "stary" ?

Patykiem wez to odklej.

R.

Data: 2009-06-26 05:18:51
Autor: googlarz

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:642fc9df-349b-4339-b33c-38a0652643ddq14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

   Chuja tam, zalgany ciul przykrotki!  To najpierw wlasnie te Bronstajny

   dobrze oplacili Trockich, by ci mieli za co zrobic rewolucje, na ktorej

   to dopiero oblowili sie solidarnie i jedni i drudzy (patrz chocby Antony

  C. Sutton, P. de Villemarest czy inni, w tym takze polscy rzeczoznawcy).

   Naczelnym rebom nie tylko wlos z glowki z tego powodu nie spadl,

   lecz sie jeszcze te nieboskie kurwiatka na tych idacych przeciez w

   miliony tragediach ludzkich niezle wypasly.

   A. Rem

Data: 2009-06-26 09:41:45
Autor: Marek
On 26 Cze, 05:18, "googlarz" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> schrieb im Newsbeitragnews:642fc9df-349b-4339-b33c-38a0652643ddq14g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]

   lecz sie jeszcze te nieboskie kurwiatka na tych idacych przeciez w

   miliony tragediach ludzkich niezle wypasly.

Chodzi o zaplate zyciem w Holokauscie.

Synonimem Zyda zostal Zyd-rewolucjonista , dazacy do swiatowej
rewolucji i palenia kosciolow.
Ten lek, ktory wzbudzili Zydzi we wszystkich krajach Swiata , byl
powodem, ze nie bylo chetnych do ratowania Zydow podczas zaglady.

"Chcemy zamienic w morze ognia wszystkie koscioly Swiata"